אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"לית HOT החדשה, טל גרנות-גולדשטיין, תקבל 60 אלף שקל ומענק שנתי

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
ביזיון
אני כבר שלושה שבועות רודפת אחריכם למעבר דירה עברתי דירה ואני בלי אענטרנט וערוצים, יש לציין שהזמנתי דרך האינטרנט טכנאי אבל הוא לא הגיע שולחת הודעות בצאט,בפייס, בוואצפ, אך לצערי אין תגובה אני נכה על כיסא גלגלים,אני לקוחה שלכם שנים ואתם פשוט ביזיון זה פשוט עוגמת נפש
סיון | 10.11.20
30.
24 שעות ללא שרות טלוויזיה הגיוני ?????
אני לקוחה שלכם מזה שנים גרה בפתח תקווה בעיות תשתית תמיד היו באזורי נכון לעכשיו אין שרותי טלוויזיה המענה שלכם ותשובות של צוות מענה הקולי פשוטטטט זועעה אין צפיייי עד מחר בבוקר לא יתכן שלקוח ישב בסופש בבית ללא שרות זה פשוט עוגמת נפש רק כסף אתם יכולים לקחת אבל לספק שרות נורמלי לבעיה של שנים מה פתאום כמנכליתתת החברה אני ממליצה לדאוג לרווחת הלקוח כשמו כן הו מה שלא קורה אצלכם בכללללל עצוב מאוד בזה הרגע איבדתם עוד לקוח לא מרוצה אין עם מי לדבר שם מחר בבוקר עוברת לייסס
אוסנת עוזרי | 27.07.19
27.
המתנה שבוע לטכנאי להתקנת אינטרנט וקו טלפון כשעזב ה
הגיעה טכנאי היום לאחר המתנה של שבוע להתקנת אינטרנט וקו טלפון . כשעזב הטכנאי את הבית הופתעתי לגלות כי אין טלויזיה . חייגתי היום 20 פעם לאוט המתנתי כ 6 שעות ואחר הצהריים ניסו לתקן מרחוק רק שהטכנאי שיצא השאיר רק את ערוץ 11/12/13/14 לאחר התידרוך מרחוק שלא צלח כל הערוצים מתו קבעו תור ליום חמישי ?! הטכנאי שהמתנו לו שהוע השאיר לא תקין והלך אין סיבה שמחר בבוקר יגיעה דחוף טכנאי ויתקן את ההרס לא מוכנה להצתין עד יום חמישי לחבלות הטכנאי מבקשת שישלחו מחר בבוקר בדחיפות טכנאי מקצועי ולא חובבן 0543057014
דליה | 21.05.18
26.
היא צריכה לשלם קנס ללקוחות!
ניהול כושל של חברה כושלת, עובדים חסרי תועלת, תשתית רעועה, תקלות בלי סוף, דוברת שקרנית, טכנטים נוכלים שפוגעים במכוון בכבלים של חברת יס ולא בודקים תקלה ואז מחייבים על הביקור, צריך להילחם כדי לקבל חשבוניות מס, ימים שלמים בלי אינטרנט וטלפון בתוך תל אביב. חברה ארורה!!
אילת | 01.07.17
24.
שירות של הוט
חבל מאוד שצריך להתקשר הרבה פעמים ולא מקבלים שירות. מבטיחים אינטרנט 100 ובפועל יש אולי 5. מבטיחים ליצור קשר תוך יום עסקים ולא חוזרים. חבל שבמקום לפאר את השירות בהוט לא מתקדרים ללקוחות לשמוע שביעות רצון. משלמים הרבה כבף בחודש ואין תמורה. ממש בושה.
טובול רחל | 16.05.17
21.
יומיים בלי אינטנרט. 3 מוקדנים שכל אחד אומר
יומיים בלי אינטנרט. 3 מוקדנים שכל אחד אומר משהו אחר ומבטיח שפתר את הבעיה, 20 דקות המנתנה, מוקדנים שקשה להבין מה הם אומרים כי העבריצ קלוקלת, ניתוקים רבים בחיבור לאינטרנט, להמשיך??? הנטישה כנראה לא מספיקה. צריך מסה כדי שמישהו בחברה הזו יתעורר .
Locomotive | 31.08.16
18.
יאמר לזכותה.
כאשר היתה סמנכ"לית משאבי אנוש ב-012, באותו זמן אני פוטרתי מקומברס וחיפשתי עבודה. בגישה ישראלית, שלחתי ישירות אליה דואר אלקטרוני מנומס עם קורות חיים ומכתב מלווה שמסביר מדוע אני המתאים ביותר לתפקיד שנפתח אז. והיא - בניגוד להרבה אחרים שפשוט התעלמו - התייחסה ברצינות וחזרה אלי. לא מובן מאליו. למרות שבסופו של תהליך לא קיבלתי את התפקיד אני זוכר לה את זה לטובה. עד היום. בהצלחה.
אנדי | 29.07.15
16.
פטריק לא מחפש מנכ''ל ,אלא בובה על חוטים,יסמן שלו.
חברה עם יחס הכי מחפיר שרק ניתן לעובדים שלה, הבעלים שדוגל במדיניות הכל מיקור חוץ, עושה כסף על חברה ע''י כך שדופק אותה ע''י חוזים עם חברות שלו כמו TAT ומחסנים שעובדים עם הוט, עוד מעט תחכו לפרישה של מנכ''ל של הוט מובייל ,שהוצנח לכסא ע''י צחי, ואחריו כל החונטה שהגיע מסלקום.
רובין | 28.07.15
13.
חברה קקמייקה
המנכ"ל היוצא והמנכל"ית הנכנסת מעתיקים משפטים ומדקלמים אותם בריאיון כאילו הם ממש מתכוונים לזה... חברה כושלת, שירות גרוע ולא משנה מי יגיע שום דבר לא ישתנה. הכל מקולקל ואף אחד באמת לא מעונין לשנות, אלא לקחת את המשכורת הביתה. צחי מודה ל...אבל שכח לציין שלקח הביתה 100,000 ש"ח כפול 12 חודשים כפול 5.5 שנים * בונוס שנתי בגובה 12 משכורות אחת לשנה וגם דו שנתי. תעשו חשבון כמה כסף שילמו לו על לא לעשות כלום...
אורן | 28.07.15
5.
שימו לב לתגובה שלהם..
"השינויים המבניים שהשלימה החברה בחודשים האחרונים יסייעו לנו הן למקד יתר תשומת לב בלקוחותינו" = העובדה שהעברנו את כל העובדים הזוטרים, שגם ככה מרוויחים שכר רעב, תחת סטטוס עובדי קבלן, זה בשבילך לקוח יקר! לא בשביל לחסוף על גב החלשים... זה השבילך. סלמאת ליוצא, את לא מעניינת אותנו- הנכנסת. חברה שמתייחסת ככה לעובדיה- לא מגיע לה להתקיים.
אנה | 28.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת