אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יום אחרי פרישת המנכ"ל חושפת HOT הפסד רבעוני של 13 מיליון שקל

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אין מקום לחברה שכזו בעולם העיסקי המודרני
להלן מייל ששלחתי לאורית גדרון, מזכירת החברה עבור הרצל עוזר: " אורית בוקר טוב, אתמול חיכיתי 1.4 שעות על הקו וכמובן... לא נעניתי. אז למה שאשלם לכם? להזכירך, שכר הבכירים משולם בזכותי ובזכות מינויים אחרים. ששי-שבת בפתח. אין טלביזיה. החלטתי לעבור ל-YES וביום א' אצור קשר עם איש מכירות שלהם. בנוסף, על גבי לוח המודעות בבניין שלנו-56 דירות-אדפיס כתבה על האירוע. אקדיש לפחות את אותו זמן שהקדשתי בתקשורת עמכם לטובת יתר הדיירים שאוכלים קש מכם. לאחר מכן אעבור לבניינים הסמוכים ........................ בכל בניין 56 דירות. אשתדל לתת להם יותר שקט נפשי בחברה אחרת. מעבר לכך, אני נחוש בדעתי להביא לידיעת כל חברי, קרובי, מכרי, ידידי ומקורבי באשר הם, והם רבים וטובים- את פרשת ההתעללות שלכם בי. אין מילה אחרת לתאר את מעשיכם ומחדליכם ודרך "טיפולכם" הקלוקלת בי כבמאות אלפי [העוד נותרו כ"כ הרבה ?]- לקוחותיכם- קרבנותיכם, כל אלו שהלכו שבי אחרי הבטחות הסרק שלכם. אעיר בהקשר זה, כי גם הקמפיינים הפרסומיים שלכם עם "גיבורי תרבות" מהעולם התחתון אכן תואמים את דפוסי ה " שירות" שלכם. פשוט בושה וחרפה. את יודעת היטב על מה אני מדבר וגם הרצל עוזר יודע. המקרה שלי ישמש לכם לקח לעתיד. אתם לא יודעים טל"כ מהו ושירות מהו. ראוי ורצוי שחברת הוט תתפרק ועל חורבותיה תקום חברה חדשה עם שם אחר לגמרי. צר לי ש"נפלתי" עליך. אני בטוח שכבעלת תפקיד מפתח בחברה תדעי למי להעביר את המייל. אולי מייל זה יהיה נקודת המפנה בחברת הוט.
דב | 29.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת