אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לפני שהסיוט מתחיל: קו פתוח בכלכליסט בנושא עבודות הרכבת הקלה

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
עבודות מסביב לשעון
אם באמת לא יהיו עבודות מסביב לשעון, ולא נעשה שום שיתוף\סקר נרחב בנושא עם תושבי גוש דן ,צריך לדרוש ממשרד התחבורה הקמת ועדה בלתי תלויה שתבדוק את הנושא. בכל אופן אני עדיין לא שמעתי מאדם אחד שלא מוכן לעבודה מסביב לשעון גם בהשלכות של רעש וכו' בתמורה לקיצור של 1.5-2 שנים של עבודות.
גוש דן  | 02.08.15
27.
שאלה למר נבון
עד היכן יגיעו קווי התחבורה הציבורית הבינעירוניים לת"א? איזו חברה תיקח את הנוסעים באוטובוסים עירוניים לתחנה המרכזית החדשה, והאם יהיו אוטובוסים שכאלה ליעדים אחרים. איך נקראים הקווים האלה שממשיכים את הנסיעה בתוך העיר? בכמה קווים מדובר ומה תהיה התדירות שלהם?
יוסי | 02.08.15
20.
בגילי המופלג האם כדאי לי להישאר לגור ברמת גן[קרוב לזבוטינסקו-ביאליק-ארלוזורוב]???
ספק אם אאריך חיים עד שתיגמר הבניה. גם לא עד אמצע התאריך המובטח. בגלל הבלגן נסיעה במונית תעלה הרבה כסף. יהיה עומס באוטובוסים. יהיה קשה להגיע לרכבת ומהרכבת, אני לא אוכל הגיע לבני משפחתי והם .לא יוכלו לבוא אלי.אני מתכוננת למצור. השאלה שלי רצינית. האם מוטב לברוח מכאן לצפון או לדרום?
רלי | 02.08.15
17.
11 שאל את השאלה הכי חשובה - למה אף אחד לא מדבר על הרכבות?!!
1. האם הולכים להוסיף קרונות??? 2. האם הולכים להגביר את התדירות של הרכבות מפעם-פעמיים לשעה לכל 5-10 דקות?!!? באופן טבעי, הפקקים יגרמו להרבה יותר אנשים לעבור לרכבת - שגם ככה מפוצצת!!!! ה3. אם יפסיקו להתעלל ברוכבי אופניים ויאפשרו לעלות לרכבת?! אם לא דאגו לשלוש הסעיפים האלה - זו תיהיה פשוט קטסטרופה!!!!
גיא | 02.08.15
10.
תשובות :-)
ל-1: יתחילו כ-4 שנים אחרי תאריך ההתחלה המתוכנן. לא יסתיימו. ל-2: לא, אי אפשר לסמוך על התחבורה הציבורית. כן, יש כוונה לתגבר באופן משמעותי את התחבורה הציבורית. בפועל, היא תתוגבר קלות, באזורים שלא צריך, תמורת אתנן מרשים לחברות התחבורה הציבורית, שאותו תשלם אתה. יהיו פחות פקחים לאכיפה בנת"צ, משום שהם יידרשו לצרכים אחרים, ותוספת כוח אדם לא גוייסה. ל-3: לא. ל-4: לא. ל-5: לא. ל-6: כן, אבל רק הפקקים מדרום. מצפון - עד נתניה. ממזרח - עד ראש העין. ל-7: (1) לא. (2) ראה תשובה למגיב 2, ולא, זה לא מעניין אף אחד ממקבלי ההחלטות.
אור | 01.08.15
7.
2 שאלות:
1. האם חשבתם לפנות בצורה מסודרת לארגוני העובדים? לדוגמא, ההסתדרות, ולבקש סיוע מצד המעסיקים בתקופת הפרויקט בצורת "שעון גמיש". שבנאדם יוכל להגיע לעבודה באזור החפירות גם ב-10 בבוקר. ככה הסיוט בבוקר ואחה"צ יהיה נסבל יותר. 2. האם פניתם לאגד ודן בצורה מסודרת לגבי תיגבור של אטובוסים? לדוגמא קו 480 הישיר שיוצא מעין כרם, ירושלים, ועובר דרך שדרות הרצל בבוקר חד פעמי ב-6:45 ------ האוטובוס מפוצץ בנוסעים כבר עכשיו. כולל בעמידה! אני ויתרתי על הנסיעה בקו הזה כי בתחנה שאני עולה עליה כבר אין מקום בישיבה. נוסע ברכב פרטי, וסותם את הכבישים בכיף. האם זה מעניין מישהו?
ירושלמי | 31.07.15
2.
תחבורה ציבורית בזמן העבודות
גם ככה בשיגרה התחבורה הציבורית בארץ היא לא מהיעילות שיש. אז איך אנשים שצריכים להגיע לעבודה או ללימודים בת"א או בר"ג ובכלל בסביבה - באמת יכולים לסמוך על התחבורה הציבורית במיוחד בבלאגן כזה? בכירי משרד האוצר התפארו שהתחבורה הציבורית תקל על האזרחים בזמן העבודות, אבל באמת יש כוונה לתגבר באופן משמעותי את קווי האוטובוס באיזור? ועוד שאלה - באמת יהיו פקחים שיאכפו את נתיבי התחבורה הציבורית או שגם זה בכאילו? כמו כל דבר כאן..
לירן | 31.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת