אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לוגו טריפ

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

59.
קראתי את התגובות והחלטתי לנסות את האתר בעצמי.
זה הולך ככה (פלוס/מינוס): 1. הכנס שם חברה 2. הכנס תחום עיסוק 3. עם לוגו או בלי לוגו? 4. בחר פונט 5. קבל דוגמאות ובחר מה שמוצא בעיניך לפני 10 שנים כשפיתחתי אתר והייתי צריך לוגו בשבילו, כתבתי בגוגל: logo design online וקיבלתי כמה עשרות אתרים שעושים *בדיוק* אותו דבר. זה היה לפני 10 שנים. אז מה שונה ב"סטרטאפ" ה"מדהים" הזה? נכון מאוד. היזם הוא בן של..
ניסיתי ורזיתי | 08.08.15
55.
לכל המעצבים ומומחי השיווק: לא הבנתם כלום
המטרה שלהם היא לא לבנות לוגו ומיתוג לסטארטאפים או חברות ענק. הם לא קהל היעד. גם לא להתחרות בכל בוגרי בצלאל שלמדו 4 שנים. קהל היעד זה פיצה משה ומכולת חיים מקצה הרחוב שלא בנויים ללכת לעשות אאוטסורסינג למישהו או לפנות למעצבים יקרים. עד היום לא היה כלום ועכשיו הם יוכלו לבנות משהו שבאופן יחסי למה שהיה קודם, נראה טוב מאוד במעט מאוד כסף.
צחי | 08.08.15
53.
אוקיי ו...
הרי יש מלא דברים שרובוטים לא יכולים לעשות, בטח שלא להגיע ליצירתיות ברמה של המוח האנושי, מה שאני רואה בתמונה הזאת זה בסך הכל איזה שהוא אלגוריתם שלפיו הרובוט מתוכנת וכך הוא יודע איך להתאים את האייקון ואיך לבחור את הטיפוגרפיה, אייקון שאליו מצורפת טיפוגרפיה שסביר להניח נבחרה מתוך מאגר המתוכנת לתוך הרובוט, אבל האם יש למוח הרובוטי אפשרות להגיע ללוגואים שהטיפוגרפיה משלבת בתוכה את האייקון ולהפך, או טיפוגרפיה ידנית כמו שאנשים יודעים לייצר?
דורון | 08.08.15
47.
כן בטח, שיציע לאמא לשנות את הלוגו של שטראוס לפרפר
אם הוא לא היה הבן שלה, היה נזרק מכל המדרגות.. ומעניין איך עם ״לוגואים״ גנריים כאלו הם יצרו בידול. הרי אפשר לדחוף לכל חברת תרופות לוגו של כדור וסגרנו עניין. יהיו להם לקוחות שמחפשים להתפשר על המהיר, זול והגרוע. ואח״כ ירד להם האסימון ויצטרכו לעדכן א המיתוג אצל מעצב אמיתי.
שם | 08.08.15
46.
מוח של מעצב? פחחח
אפילו לא מוח של סטודנט שנה א׳ לעיצוב... אכן, בעיצוב יש חוקים, אבל על כולם מנצח פת האינטואיציה והרגש. ביום שלמחשב תהיה אינטליגנציה רגשית, ביום שמחשב יוכל לייצר חוויה ברמה גבוהה ולרגש ולפשט דימוי מופשט, נדבר. באנליות זה לא עיצוב, ועיצובים כאלה לא יכולים ״לקלוע לטעם של הלקוח״ מכיוון שאין בהם שום טעם- לא בדימוי ולא בעיצוב. זה מה שקורה שנותנים למתכנת שלא מבין בעיצוב, לעצב. והאירוניה הוא שאפילו הוא לא מסוגל להבחין כמה התוצר שלו לא טוב (וזו גם הסיבה למה בכל זאת יהיו להם לקוחות שמחפשים מהיר וזול).
ל | 08.08.15
45.
שישכנע את אמא לשנות את הלוגו של שטראוס
שישכנע את אמא לשנות את הלוגו של שטראוס לאחד מהלוגואים שה"אלגוריתם" שלו יצר... נראה כמה האמא שלו מאמינה בקשקוש הזה.... אם אמא שלו לא מוכנה לשנות את הלוגו של החברה שלה ללוגו שיוצר בדרך הזאת, למה שכל אדם אחר ירצה להשתמש בשירות הזה? יש לי הרגשה שהיא נתנה לו את הכסף למיזם הזה כי הוא ביקש יפה אבל היא לא תהיה מוכנה לעמוד מאחורי המוצר הזה ולהשתמש בו בשביל שטראוס...
אישש | 08.08.15
39.
וואו! התוכנה לוקחת אייקון ומוסיפה את שם החברה
וה"אינטיליגנציה המלאכותית" בוחרת צבע רקע, סוג פונט וצבע פונט. מדהים! וכ"כ דומה ללוגואים שאנחנו מכירים. כל הלוגואים הם הרי כאלה, נכון? אז זהו, ברור שלא. תוכנה מטופשת. אולי תעשה כסף מחברות שרוצות לחסוך על עיצוב לוגו מקורי, אבל זה לא אומר שהיא באמת שווה כתבה. ורחוקה מלהיות המצאה משמעותית. בינינו, כמה שלמו על הכתבה הזו? ודרך אגב, אינני מעצב אלא מתכנת, כך שהתוכנה הזו אינה בשום מקום איום עלי
איתי | 07.08.15
34.
טוב. כל המעצבים יכולים להרגע
אני מעצב בעצמי וניסית לבדוק אם אני אצליח לעצב לוגו שיעמוד באיזשהו סטנדרט של עיצוב וכמה שלא ניסיתי לא הצלחתי. זה דורש עוד כלים שלא קיימים באפליקציה כפי שהיא. ואם יהיו קיימים, תהיה דרושה עין של מעצב כדי להשתמש בכלים הללו. אבל האתר והממשק של האפליקציה, יפים מאוד.
דן | 07.08.15
33.
רעיון גרוע ביותר
להפוך יצירתיות אנושית לבינה מלאכותית זה רעיון גרוע. כל האהבה לעניין של יצירתיות ולרעיונות יצירתיים מבסיסה היא אנושיות ויצר הרעיון האנושי עפ"י פרמטרים אנושיים ו ששייכים לפוליטיקה,המציאות היומיומית בחברה ולא דווקא עפ"י אלגוריתם של חישוב פונט,תמונה ועובי עיפרון רנדומאליים. אין לחבר'ה האלו מושג במיתוג ועיצוב אם זה הרעיון שלהם.
שי | 07.08.15
32.
חצי מהסטרטפים בארץ מתעסקים בשטויות!
זאת הסיבה שאתה מוצא חברה אחת בגרמניה למשל שמרוויחה כמו 1000 חברות ביחד פה לדוגמה פולקואגין שמייצרת מכוניות שווה יותר מכל חברות ההיטק ביחד בארץ וחברת סאפ שווה יותר מ 500 חברות ביחד... ובגרמניה ושאר המקומות. חושבים לגדול ולהתרחב ולהעסיק יותר אנשים.. פה מוכרים ובורחים!...כי הגרעין זה לא הטכנולוגיה אלא הכסף!!!
עודה | 07.08.15
24.
גוזלים את פרנסתם של העניים ביותר
זה נכון שישנו שוק עבור מיתוג זול ובסיסי לעסקים קטנים שלא יכולים להרשות לעצמם לשכור מעצב גרפי, אולם עד עתה הנישה הזאת בוצעה במיקור חוץ על ידי מעצבים מהודו, סין וכדומה, אשר גבו מחירים זולים מאוד במונחים מערביים ונתנו תמורה סבירה בד״כ. ואת פרנסתם של אלה אתם רוצים לגזול?
אורן | 07.08.15
15.
נכנסתי לאתר שלהם ו....
האם האתר הוא: DeepDreamIt ? - אם כן: בזבזתי 20 דקות על השטות המטופשת הזו. תרגיל בעיבוד תמונה שאני עושה ברבע שעה. יחסי ציבור לתרגיל ברמה של תיכון. אין קשר בין הכתוב למאמר למה שמציעים באתר. איפה לוגו ? איפה מחולל סימנים מסחריים ? אפילו השם Taylor Brands שגוי באנגלית שלו.
הנוטע בשממה | 07.08.15
10.
מעריך מאוד את מה שהם עשו, כנסו..
לפני חודשיים נחשפתי לאתר הזה, שיחקתי איתו והתמוגגתי. יופי. מידת האהבה שלי ל"בנים של" אינה גבוהה, אבל כאן הם עשו משהו יפה ומוצלח, וזה לא מובן מאיליו. זו בדיוק העניין, לוגו לשטראוס זה לא הסיפור, לוגו לעסק קטנטן, במחיר אפסי, ברגע אחד, זה הסיפור כולו. כמי שעשה דבר או שתיים באינטרנט, אני מעריך מאוד את הלוגו מאשיין הזה ויזמיו. ולשאר התגובות הלא נעימות, נו.. תמיד יהיו טמבלים.
יזם | 07.08.15
8.
מצטער, אבל הדוגמאות שהצגתם נראות בנאליות ומשעממות
לא הייתי בוחר באף אחת דוגמאות שהצגתם. זה ברמה של לעשות חיפוש ב- google images, לבחור את אחת התמונות הראשונות שעולה ואז לשים ב- Word, לבחור מילה או אות ולשנות גופן. זהו. אין פה עיצוב מעניין, אין פה חשיבה ומוח, אין פנייה לרגש, אין לוגו כובש שמדבר אליך. פשוט בנאליות שלא ברמה של אף לוגו שראיתי עד כה בבתי עסק. כתבתם ממשק נחמד והאלגוריתם עושה את שלו, אבל התוצאה משעממת. אני לא מעצב, אז אולי אני לא משתמש במונחים של מעצבים, אבל כמתבונן מהצד ממש לא התרשמתי. אם הייתי בעל עסק, הייתי מנסה את התוכנה, אבל סביר להניח שבסוף לא הייתי לוקח את הלוגו, אלא פונה למעצב ומשלם עוד כמה מאות דולרים בשביל לוגו יפה ומיוחד.
יותם | 07.08.15
6.
לא אפשרי
יש להם פשוט הרבה תבניות. אין פה "יצירתיות" כמו שאנחנו מכירים אותה. הכי קרוב שהגענו ליצירתיות זה אצל גוגל וגם אז, התוצאות צפויות ופשוטות מדי. אני לא אומר שזה לא אפשרי כי זה נראה לי קשה, אני אומר שזה לא אפשרי כי במודל המחשב שאנחנו משתמשים בו זה מתמטית לא אפשרי. אלן טיורינג קבע שאנחנו נעבור את המוח האנושי כשמחשב יעבור את מבחן טיורינג- כי ע"פ המודל שלו, מכונת טיורינג, זה פשוט לא אפשרי והוא הוכיח את זה לפני שהשתגע לגמרי.
מתכנת | 07.08.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת