אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מי שטוען שיש עודף עובדים באל על, לא מכיר את החברה"

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
באלעל אין עודף עובדים
יש עודף מנהלים. מנהלים, אחמ"שים, סמנכ"לי שקר כלשהו... המוקד תמיד עמוס וקשה להשיג מענה, חוזרים אליך אחרי 3 שעות, אולי. בהאנגרים לא יודעים מאיפה יקריצו דור חדש של מכונאים, כי אם השיחות בחדר האוכל יש בהן אמת, אז השכר לא משהו לתפקיד שמצריך ידע מכני מעמיק, עבודה פיזית ומלוכלכת שתלויים בו חיי אדם והמשמרות הן מסביב לשעון. העיקר שיש כסף לפטר כל שנה מוקדנים ודיילות ולזרוק עוד כסף על קורסים ולהמציא תפקידים לקרובי משפחה.
עובדת לשעבר | 07.08.15
15.
מחיר הנפט קרס - למה לא מוזילים כרטיסי הטיסה בהתאמה?
כשמחיר הנפט עלה, ידעה החברה להעלות את מחירי הכרטיסים יפה מאוד ומהר מאוד. עכשיו, כשהנפט בשפל חסר תקדים, הדולר נמוך, במקום להחזיר ללקוח - הם משתמשים בכסף לחלוקת דיוידנדים, כשגם כך המאזן שלהם מתנדנד כל פעם בין הפסד לרווח קטן. שלא יספרו לכם שמשתמשים בכסף לרכישת מטוסים. רכישת המטוסים נעשית כאמור בעיקר במימון ומתוך ה"שוטף", שדרך אגב - גם הוא על גב הנוסעים. הכל כדי לייצר דיוידנד לבעל הבית. כשה- 787 ייכנס לשימוש, שעלויות השימוש והאחזקה שלו נמוכים בכ- 20% ממטוסים אחרים - יורידו מחירי הכרטיסים ? אני מהמר על "לא". אחר כך הם מתפלאים שלא סובלים אותם ולא רוצים לטוס איתם.
א.א | 07.08.15
7.
חביבי, תנסה להתקשר בקו הפנימי לאחת ממחלקות המטה (אלו שבמנגנון)
7:45 מחתימים כרטיס, לפני 9:10 לא יענו לך בחיים - הם עסוקים בקפה, בקשקשת, בטוסטים בסלט, רק לא בעבודה. אני לא מדבר רק על עובדים זוטרים, אלא גם מנהלים בדרג כזה או אחר. סיימת? עכשיו תנסה להשיג את העילגים מהתחבורה, אלו שצריכים לדאוג להסעות נורמליות לאותם עובדים זמניים שעובדים באמצע הלילה כמו ניגרים. פה כבר אין את ההגבלה של 7:45 -9:10, אלא יום כן יום לא, היום לא.
אחד שיודע מקרוב.  | 06.08.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת