אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רמי שביט מעביר את ניו־פארם לזכיינות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
אסור לקנות כלום מרמי שביט נקודה!
רמי שביט לא מצליח להרוויח משום מקום שהוא נכנס אליו. את אופיס דיפו מכר בהפסד אחרי שברח משם, המשביר כושלת, ניו פארם לא ברור למה הקונה קיבל רגליים קרות. עכשיו הוא מחפש 100 פריירים שיחלצו אותו.. להיזהר ממנו יש בו מידה מסויימת של פישיות, בעברית זה נקרא נוכלות - אצל רמי אין WIN-WIN יש רק WIN אחד וזהו עצמו.
מוטי | 15.08.15
10.
עשרות פעמים נכנסתי לקנות,אבל ברחתי שראיתי את התור בקופה.
פותחים בקושי קופה אחת,מקסימום 2 שיש עומס. הידיעה הזאת שיש תור מנקרת בראש ולכן אתה לא נכנס מראש,אפילו לא לבדוק או להסתכל. דבר שני,אין תור מסודר,העומדים חוסמים את המעברים למדפים או את היציאה החוצה. לא נעים לקנות כך. מעברי מדפים צפופים אין היכן ללכת ברווחה,לכן נמנע מלהכנס,למרות שאני אוהב את הרשת. רוב מה שהרשת מוכרת אפשר להשיג בסופרמרקט איןן יתרון לקניייה שם,בטח מבחינת מחירים. שאתה עושה את הקנייה השבועית בסופר אתה לוקח גם את מצרי הפארם. הבשמים יקרים וחסרי ייחוד.
מוטי | 14.08.15
8.
מקווה שיקראו לדעתי הבעיות שלהם
1)נורא יקרים 2) בניגוד למתחרה ובעידן הסמרטפונים האתר בנייד לא נגיש וידידותי למשתמש כמו בסופר פארם. 3)לא יוזמים מבצעים, נגררים אחרי המתחרים. 4)מציעים את אותם מוצרים ובעצם את אותם מבצעים כשיש, אין יחודיות... יש להם פוטנציאל אדיר צריכים מיקאובר...
אזרחית | 12.08.15
7.
הדרך היחידה בתחום הזה
אם רוצים לתת איזשהו פייט לסופר פארם, כדאי להם להביא מוצרים שונים, יותר מוצרים טבעיים, מגוון קצת אחר. אם יש לניו פארם את אותם המוצרים שיש בסופר פארם, למה להיכנס לשם? רשתות צריכות להבין שכדי לנצח את החזק בקטגוריה, צריך להציע משהו חדש ומוצרים חדשים ומעניינים זו הדרך - בעיקר קוסמטיקה ופרפומריה. יש כל כך הרבה חברות בעולם שמייצרות קוסמטיקה, איך זה שכולם מוכרים את אותו הדבר?
אנני | 12.08.15
4.
איך מעלים הכנסות? מדריך למשתמש:
א. הורד את המחירים לרמה הוגנת ב. פרסם את הרשת שלך כרשת הוגנת ג. תן שרות אדיב לצרכן ד. כשכל התנאים האלה מתקיימים הרשת מקבלת תדמית חיובית והצרכנים מצביעים ברגליים. מדהים איך 90% מהרשתות בארץ מפספסות את העיקרון הפשוט הזה. מגה בקריסה ופרטנר יבדה 90% מההכנסות...
אורן | 12.08.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת