אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שוכרים או משכירים דירה דרך Airbnb? זה מה שאתם צריכים לדעת

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
AIRBNB POOR SERVICE
I had terrible experience with AIRBNB unfair and unjust service! I booked an apartment with MART [246 Johnstone av. Jersey City NJ] based on publication that check-in is on 1:00pm. 2 hours later MART the ‘Host’ informed me that check-in is only on 6:00pm and gave me false address. When I asked to cancel - that poor ‘host’, refused and charged me for the entire amount ($226!!) despite his misleading information Amazingly, AIRBNB resolution center refused my refund claim despite the fact that I never used that apartment (I had to book at Long Island hotel for additional $276!!) and the cancellation was made within two hours upon order due to the misleading information. Ridiculously, AIRBNB referred me to their ‘policies and procedures’ using ‘templates’ phrases as answers and causing me more than $300 damage, aggravation and wasting time.
AMIT | 15.09.17
8.
האתר מוטה לטובת המשכיר והשוכר יכול להשאר בלי כלום
קרה לנו בניו יורק לפני שנה - חמישה ימים לפני תחילת השכירות, המשכירה ביטלה בטענה שהשוכר הקודם השאיר את הדירה במצב גרוע, וקלקלה לנו את התוכניות. בשלב הזה כבר לא הצלחנו למצוא דירה במחיר סביר. בניגוד לשוכר, שבמצב כזה יחוייב כמעט תמיד בחודש שכירות, המשכיר לא נקנס! באתר טענו שהם לא מאפשרים למשכיר לפרסם את הדירה שוב לתאריכים שעבורם הוא ביטל. זה שקר. המשכירה הוציאה תוך יום את הדירה להשכרה בדיוק באותם תאריכים, ורק אחרי שהסבנו את תשומת הלב של האתר לעניין, הדירה ירדה. לא טרחנו להמשיך לעקוב אחרי הדירה הזאת, אבל בשורה התחתונה - השוכר לא מוגן בכלל, ומסוכן לבנות על האתר הזה לחופשה או לכל צורך אחר.
בעל נסיון | 17.08.15
6.
ל- 1 , תנסה ליצור קשר עם הנהלת AIRBNB
תשלח מייל בנוסח: "שלום, לאחרונה שהיתי בדירה X ומאוד נהניתי מהשהייה,הדירה ויחס המארח. אולם משום מה קיבלתי מהמארח משוב שלילי והייתי רוצה -מולכם ומול בעל הדירה- לברר מדוע , בעיקר בכדי לדעת היכן טעיתי וכיצד עליי לעשות בצורה שונה בפעם הבאה". גם אם נראה לך שבעל הדירה קטנוני, תתנצל ותנסה להסביר שיתכן זאת רק אי הבנה שנגרמה מהבדל תרבויות. חוץ מזה, לא תמיד AIRBNB לוקחת בחשבון משוב שלילי ו"מוחקת" אותך. רוב הזמן היא אמנם מתחשבת במשוב ,אבל גם אז היא משקללת אותו (מה גרם באמת למשוב כזה) ובוחנת אותו אל מול משובים אחרים (בגלל זה כדאי תמיד לרשום משוב אמיתי וכנה). בהצלחה (:
משה | 17.08.15
5.
איירביאנבי לוקחים עמלות מופרזות - טיפים להמנעות
התחילו מאתרים שלא לוקחים עמלות מהשוכר ושפועלים הרבה יותר זמן מאיירביאנבי, לדוגמה פליפקי, או הומאוואי. אם לא מצאתם במקום אחר, חיזרו לאיירביאנבי. מצאתם משהו? דברו עם המשכיר ישירות מחוץ לאיירביאנבי. בד"כ קל למצוא את המשכיר באתר אחר, בפייסבוק, או את האימייל בווב, לפי רמזים בדף. אינטרס של שניכם לפעול מחוץ לאיירביאנבי, היות ויש עמלות גם לצד המשכיר. ביחוד אם אתם שוכרים לתקופה של יותר מיומיים-שלושה. קחו בחשבון שיש משכירים שלא ירצו לעבוד מחוץ למסגרת, בעיקר ללא תמריץ כמו שכירות ארוכה. בשני המקרים, בקשו הנחה (בנימוס וחיוך) אם אתם נשארים זמן ארוך. חסכתי אלפי דולרים (איי שיט יו נוט) ע"י שימוש בטיפים האלה.
פמפאם | 17.08.15
2.
ב-50% מהמקרים - לא משתלם!
מנסיוני הלא מצומצם: בלונדון - דירות זולות, לא במרכז! בסופיה , בולגריה - דירות עלובות במרכז עולות יותר ממלון 4 כוכבים הכולל ארוחת בקר! בישראל - דירות טובות עולות כמו / יותר ממלון, דירות זבל באיזה חור, אפשר למצוא בזול. עמלת BNB מוצגת רק בסוף!!! ישנם משכירים הגובים בנוסף "דמי נקיון". ייחודי לישראל: סוטים המאשרים רק הזמנות של נשים (עדיף אשה בודדת), לגברים תמיד "לא פנוי".
אחד שניסה... | 16.08.15
1.
היתה לנו חופשה נהדרת בחו"ל, אבל כשחזרנו חיכתה לנו הפתעה
היתה לנו חופשה נהדרת בחו"ל דרך airbnb. הדירה היתה בסדר חוץ מהמדרגות, אבל כשחזרנו חיכתה לנו הפתעה. בעלת הדירה השאירה לנו פידבק מחורבן. מחורבן, אבל שקרי לגמרי. אנחנו השארנו לה פידבק טוב. צריך לקחת בחשבון גם אי נעימויות מסוג זה. אתה לא יודע עם איזה מופרע אתה מתקשר. למדתי לקחת את הפידבקים באינטרנט עם קורטוב של מלח. אני לא יודע מה הסיבה, כי באמת השארנו את הדירה במצב טוב, אבל מכיוון שזה הפידבק הראשון והיחיד שלנו, אני חושש שלא נוכל לשכור בעתיד. איך מתגברים על תקלה כזאת?
מאוכזב | 16.08.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת