אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בחרת בביטוח חובה לאופנוע עם השתתפות עצמית: אתה עשוי שלא להיות זכאי כלל לפיצויים

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
ביטוח
הכל עניין של ניהול סיכונים , אם אתה רוכב בצורה זהירה ואתה משלם שנה אחר שנה פרמיה ללא שאתה מקבל מחברת הביטוח הרי זה הגיוני שתגיד שכדאי לוותר על סכום שלא ישנה לך משמעותית את החיים (פיצוי על 7 ימי פציעה) שההסתברות לקבל אותו נמוכה תמורת הורדה של כאלפיים שקל בפרמיה , לדעתי אין כלל ספק מה כדאי והשאלה היא האם לקחת השתתפות עצמית של 25,000 או של 12,000 שההפרש בפרמיה הוא כ 100 שח לשנה
רוני | 08.03.18
8.
הנחה לא פרופורציונלית
ממש לא בפרופרציות הנכונות חב' הבטוח מוותרת על 800 ש"ח וגוזלת מימיך 25000 ש"ח אני לא מבין למה המדינה נותנת לזה יד למה בטוח חייב להיות בסכום כזה גדול ואני מדבר על 4500ש"ח חובה פלוס צד ג' הסיבה היחידה שהמפקח על הבטוח היא שבתום תקופת בשרות המדינה הוא יהיה מנכ"ל של אחת החברות הבטוח הגדולות אז למה שהוא ילחם על הורדת הבטוח אם היה מוטל על המפקח על הבטוח תקופת צינון של 10 שנים שאסור לו לעסוק בנושא בטוחים זה לא היה קורה ובטוח האופנוע היה כבטוח הרכב ככה זה בכל העולם ושמישהו יתקן אותי אם אני טועה
איציק לביא | 29.10.17
1.
טוב מאד אדם לא צריך לבטח עצמו לנזקים שהוא יכול לעמוד בהם.
ביטוח נועד לנזקים שהמבוטח הבודד לא יכול לעמוד בהם. בנזקים שאתה יכול לעמוד בהם, מבחינת התוחלת תמיד תשלם יותר פרמיה ממה שתזכה בפיצוי אחרת חברת הביטוח לא היתה מרוויחה. לכן במצב זה הביטוח אינו כדאי. במקרה הזה ההנחה אמנם מונעת פיצוי בתאונות קלות אבל הפיצוי הזה אינו מה שמשנה באמת את מצבו של המבוטח. הפוליסות עדיין מבטיחות שהנפגעים קשה לא יוותרו ללא מקורות למימון הטיפול הרפואי והחיים במקרה של נכות.
 | 19.08.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת