אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עשרות מכוניות של בטר פלייס מיוצאות לאוקראינה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
אגסי לא ניסה למכור מכונית חשמלית אלא לעשות קופה על הישראלי הפראייר
זה התחיל בהבטחות מנופחות לרכב שיעלה חצי מרכב בנזין מקביל ויסע מחיר של אגורות בודדות לק"מ כשהגיע סופסוף לכביש גילינו רכב במחיר מלא, עם טווח מוגבל ומחיר תפעול זהה לרכב בנזין - וגם זה בתנאי שחתמת התחייבות לתשלום מלא במשך שלוש שנים לשמחתי מיזם הגזל הזה נכשל - אין שום קשר בין בטר פלייס לרכב חשמלי למה בעולם זה מצליח ובארץ נכשל? כי בעולם מטעינים משקע ביתי בעלות של חשמל ביתי - ובלי התחייבות לטווח ארוך
נהגוס | 20.08.15
12.
נהג מאושר על פלואנס חשמלי
מי שהתנגד לתחבורה חשמלית אז בתקופת בטר פלייס עדיין מתנגד. אינטרסים בלבד. אז כתבים השמיצו כי סוקרים יבואנים מתחרים ללא רכב חשמלי. הכתבה מפגרת, חותם לכם לא אמת. הרכב היה ונשאר מדהים. אנחנו נוסעים בעלות של שקל 1 ל עשרה ק"מ. רק פקידי העוצר וכתבים מטעם התנגדו.
דיוויד  | 20.08.15
11.
המיזם היה במקורו חיובי מאד אבל ....
הביצוע היה גרידי ולכן העם הצביע ברגלים ואמר לא למחיר המנופח ולמגבלות הטעינה אשר חייבו רכישת חשמל במחיר מנופח בלי שום יתרון של חשמל ממקורות מתחדשים. מה גם שהרעיון של לקחת מכונית בנזין מצ'וקמקת המיוצרת בטורקיה כמו המגאן ולהחליף את מערכת ההניע שלה לחשמלית הוא היה רעיון כושל מיסודו. יצר התאווה הרג את הפרוייקט עוד לפני שהתחיל.
מיקי | 20.08.15
7.
אין חדש תחת השמש
בעצם יש חדש תחת השמש , לאחר שכוחות האופל הצליחו להשמיד את תחנות ההחלפה לאחר שאותם כוחות אופל נעלו פרקו וסגרו אלפי עמדות טעינה ציבוריות ולאחר שאותם כוחות רשע מקשים על שרות לסוללות הם התחילו לקחת בכוח רכבים מלקוחות ולשלוח אותם במסווה של מכירה לאוקראינה ולמרות זאת כאלף מכוניות נעות בארץ ונהנים מהרכב הטוב ביותר שיובא לארץ
בוקר טוב אליהו | 19.08.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת