1. סוזוקי אוכלת את עצמה בתור בעל סוזוקי קרוסאובר כיום ועוד כמה סוויפטים בעבר נראה שהפעם סוזוקי עושה לעצמה קניבליזציה. קראתי חוות דעת על הויטרה החדשה באתרי רכב באירופה ובניגוד לעבר שבו יכולת לבחור במדרגות רכב מהקטן ביותר (סוזוקי ספלאש) לגדול ביותר הפעם מתחרה הויטרה בקרוסאובר ולא בהצלחה. הם בחרו לחתוך את תא המטען לגודל של הסוויפט,שמו מנוע זהה לקרוסאובר,ורק הרימו קצת את הגחון והוסיפו מסך מגע במקום רדיו רגיל. מדוע לא נתנו אופציה למנוע חזק יותר? זוהי הרי אחת מנקודות התורפה של הקרוסאובר. האם הם הצליחו להיפטר מעיצוב קורת הגג המעצבנת שמסתירה לנהג הולכי רגל? באירופה סוזוקי מדורגת די נמוך בשביעות רצון הקונים (מקום 31) בעיקר עקב בעיות אמינות. זה חבל כי בארץ היה להם מוניטין טוב. במחיר בו נמכרת הויטרה החדשה עדיף לרכוש קרוסאובר. הוא זול וגדול יותר ומי שמחפש גירסה קצרה יכול למצוא אותה ב SX4 סמוראי | 25.08.15 (ל"ת)
החל שיווק סוזוקי ויטארה החדשה; המחיר - החל מ-125 אלף שקל
1 תגובות לכתיבת תגובה