אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עיריית תל אביב תגביל כניסת רכבים מזהמים באמצעות אגרת גודש

72 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

70.
כל הכבוד
ולכל הישראלים שבוכים על זה שרוצים לגבות עוד מיסים ,לא רוצים לשלם?! תקנו מכוניות חסכוניות והיברידיות ,עד שעושים משהו בשביל לשפר את האיכות חיים במדינה הזאת בוכים ,שלא עושים בוכים ושעושים גם בוכים ,תשמרו על זכות השתיקה או תגידו תודה! יש מספיק כפויי טובה פה
אבי | 26.08.15
69.
גזירות על האזרחים
הגיע הזמן שבו הרשויות יתחילו להקל על האזרחים. רוצה רכבת קלה - תקלו אל האנשים שעובדים בתל אביב ושיש להם סידור חניה- לבטל חניות כחול לבן ובכך, כל כביש שיש לו רק מסלול נסיעה אחד ושני מסלולים לחניה יכול להכיל יותר רכבים בכניסה. ולא שעוברת משאית ופשוט חוסמת את הכביש כמו רחוב לבונטין. כשתהיה הרכבת הקלה- אז אפשר לדבר להוריד כלי רכב שנכסנים לתל אביב. אם ימשיכו כך, בסוף העיר תפסיסיד, כי כל המרכז הפיננסי של הארץ יעבור מתל אביב. ומי יפסיד אדון חולדאי- התושבים של העיר שאתה מייצג. אז תפסיקו להגיד לנו תבואו התחבורה ציבורית. תעשו משהו להקל עלינו ולא להכביד.
שי | 26.08.15
65.
95% מרכבי הדיזל זה אוטובוסים, מוניות ורכב מסחרי. שוב משקרים לנו?
שוב משקרים את הציבור עם איזו אחיזת עיניים? הרי 95% מרכבי הדיזל בישראל זה אוטובוסים, מוניות וכלי רכב מסחריים, שלא יעלה על הדעת להוריד אותם מהכביש, שהרי אחרת איך המדינה תתפקד? אבל מספרים סיפורים, יפעילו צבא של פקחים כדי לתפוס איזו מכונית פרטית מסכנה אחת מדי שעה, ויספרו לציבור איזה גיבורים יושבים בעירייה.
רונן | 26.08.15
54.
הקטסטרופה התחבורתית ללא פיתרון
תל אביב אמורה להיות מרכז של מטרופולין בן 2.5 מיליון נפש. המרכז תוכנן להיות פרוור של יפו בשנות השלושים. בגלל מזג האויר החם והלח בחודשים מאי - אוקטובר אין אפשרות לעודד הליכה וזה כולל גם שימוש בתחבורה ציבורית מהסוג הישן כמו תחתית ואוטובוסים. הטלת מס והקטנת השימוש בעיר לא יכולה להועיל לתל אביב אבל בהחלט תועיל לערים הסובבות אותה. ללא שינוי מהפכני בטכנולוגיה שיכלול שימוש בסגווי או דומיו יחד עם מערכת מוניות אוטונומיות בהן ניתן יהיה לאפסן את העזרים האלו תמשיך כלכלת ישראל לדשדש כמו התחבורה בגוש דן...
מתכנן עירוני | 26.08.15
51.
המפגע הסביבתי הגדול ביותר הוא אוטובוסים
האוטובוסים הפועלים בתל אביב מזהמים ומרעישים יותר ממשאיות תובלה. נראה אתכם מתחילים את הטיפול הסביבתי מול דן, קווים ושאר החברות לפני שאתם נטפלים לאזרח הקטן. למה האוטובוסים לא חשמליים או היברידים?? למה יש אוטובוסים בני 15 שנה שחונקים את כולנו?? כרגיל, חצאי פתרונות ללא קשר למציאות, כמו הקמה של עשרות תחנות תל אופן מבלי להקים רשת שבילי אופניים. ציון למראית עין - 100 שירות אמיתי לתושב - 0
גלעד | 26.08.15
47.
האמת אנחנו אשמים . נתנו להם לבנות מדינת ת"א במקום לדרוש מרכזי תעסוקה צמודים לכל עיר
אנחנו אשמים כי נתנו להם לבנות את מדינת תל אביב על שלל מגדלי ופקקיה . תדרשו מראשי הערים שלכם לבנות מרכזי תעסוקה ומשרדים נגישים עם חניונים תת קרקעיים ושבילי אופנים צמוד לעיר לשלכם . תדרשו מרכזי מסעדות ובילוי יפים וטובים - צמוד לבית . צריך לסיים את הסיפור הזה שנקרא מדינת תל אביב כל בוקר בפקק . האמת עיר ג'יפה -יש חופים פי טובים בראשון בת ים הרצליה , מסעדות טובות אפשר לפתוח בכל מקום ועוד לא מאוחר לדרוש מרכזי תעסוקה גדולים למשל במקום מחנה צריפין שמתפנה , באזור תע"ש בהוד השרון , באזור גליל ים בהרצליה . רק כדוגמא 3 מתחמים שמתוכננים שהכול דירות לשינה במקום מרכזי תעסוקה קרוב לבית לתושבים .
אחד  | 26.08.15
25.
כרגיל, דרום העיר יישאר פח האשפה של תל אביב, החולדות בדרך לצפון...
כמסורת חולדאי, כול השיפורים והחידושים יהיו תקפים לצפון הישן ולאיזור קו הים, הדרום והמזרח ימשיכו להיות בית השימוש של העיר הלבנה והביוב ימשיך לזרום ברחובות... כנראה שחולדאי דואג להישאר מודרני ולדווש כול בוקר מביתו לבניין העירייה, אבל זה לא אומר שאם אתה ראש עיר מקימים לכבודך שביל אופניים מהצפון החדש למרכז העיר, אבל אם קוראים לך אמזלג, ביטון או אפללו, תמשיך לסבול בשכונת שפירא, שכונת התקווה, או אם יש לך ממש מזל, ביד אליהו... אבל כתבות באינטרנט הן דבר טוב
משה ביילינסון | 26.08.15
24.
בלונדון יש פתרונות תחבורה ציבורית וכאן יש ראש עיר שלא לומד .
וזה עוד נמשך מתקופתו של רוני מילוא. החלטות שאין מאחוריהן דבר, מתוך ידיעה שאין פתרונות של תחבורה המונית . וכמה מכוניות מעל 20 שנה מסתובבות בתל אביב ? תבדוק בלשכה לסטטיסטיקה על מה מדובר ותגלה שאין פה שום דבר. כל כך לא מקצועי, כל כך חובבני. חבל.
צביקה החשמלי | 26.08.15
21.
האם טכנולוגית OCR (קריאת מספרי רכב מול מאגר) לא פוגעת בפרטיות..?
זו הרעה החולה של טכנולוגיות הפוגעות בפרטיות, מצלמות שקוראות את מספרי הרכב מול מאגר, כולל בחניונים וכו' - מי שומר על הנתונים..? מה מותר לעשות איתם..? אפשר למכור את סדר היום שלך... אם זו לא פגיעה בפרטיות אני לא יודע מה כן....
מאגר מידע | 26.08.15
13.
איך אני שמח שאני לא צריך לבוא לתל אביב ...
פעם תל אביב הייתה מרכז המדינה. מקומות עבודה, מקומות בילוי, משרדי ממשלה, מוסך ועוד ... היום בכל עיר גדולה בגוש דן יש הכל מהכל ... אם פעם היינו יוצאים לבלות בתל אביב, אם למסעדה ואם לקולנוע היום כבר לא צריך. בכל פעם שאני קורא על הבלגן בעיר הזו אני אומר תודה שאני לא צריך להכנס לשם. כל הפעולות האלו בטווח האורך יפגעו בעיר עצמה - אני מניח שכבר היום הרבה עסקים יחשבו לברוח קצת "החוצה" גם בגלל מחירי הנדל"ן הגבוהים וגם כי העובדים הלא תל אביבים די סובלים מלהכנס לעיר בכל יום.
ל | 26.08.15
9.
מעניין מי קובע מה זה מזהם
מנוע דיזל נחשב מזהם? מאיפה הם מביאים את זה? נסיעה במהירות של מתחת ל 30 קמ"ש נחשבת נקיה יותר מנסיעה במהירות מתחת ל 30 קמ"ש - מי בדק זאת לפי מה קבוע זאת? איך ינתרו מי נכנס ומי לא? יש עוד הרבה שאלות מטרידות בנושא הפחת הזיהום הוא נושא חשוב - אבל נראה לי שהמימוש ממש לא נכון
דוד | 26.08.15
7.
במפרים רק יוצרים יותר זיהום
אני נוסע באוטובוסים (מבחירה אקולוגית. יש לי רכב) וכל פעם שמגיעים לבמפר הנהג לוחץ על הבלמים ואז לוחץ על פול גז ככה גם בפניות. אז אולי זה גורם להאטה זמנית אז לזיהום אויר הרבה יותר גרוע וגם רעש. חוץ מזה למה יורו 3 אני ראיתי אוטובוסים (שהם ומשאיות המזהמים העיקריים) שהם כבר ביורו 6. שיחלקו את המדבקה אוטומטית עם הרישוי של הרכב! ולא יחיבו אותנו ללכת לבדיקה מיוחדת נוספת.
טרמפולינה | 26.08.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת