72. לאדם שמחזיק רכב ב-2 מיליון שקל לא ממש יזיז "אגרת גודש" אתם חושבים שהאגרה הזאת תעניין אדם שמחזיק פרארי, מרצדס או יגואר?? ואלו רכבים סופר מזהמים! כסף קטן.. אני | 28.08.15 (ל"ת)
71. ראש העיר ונבחרי המועצה צריכים לתת דוגמה אישית ולרדת מהרכבי שרד שמזהמים ולעבור לרכבים עם דירוג זיהום נמוך רכב חשמלי או היברידי קשוט עצמך | 28.08.15 (ל"ת)
70. כל הכבוד ולכל הישראלים שבוכים על זה שרוצים לגבות עוד מיסים ,לא רוצים לשלם?! תקנו מכוניות חסכוניות והיברידיות ,עד שעושים משהו בשביל לשפר את האיכות חיים במדינה הזאת בוכים ,שלא עושים בוכים ושעושים גם בוכים ,תשמרו על זכות השתיקה או תגידו תודה! יש מספיק כפויי טובה פה אבי | 26.08.15 (ל"ת)
69. גזירות על האזרחים הגיע הזמן שבו הרשויות יתחילו להקל על האזרחים. רוצה רכבת קלה - תקלו אל האנשים שעובדים בתל אביב ושיש להם סידור חניה- לבטל חניות כחול לבן ובכך, כל כביש שיש לו רק מסלול נסיעה אחד ושני מסלולים לחניה יכול להכיל יותר רכבים בכניסה. ולא שעוברת משאית ופשוט חוסמת את הכביש כמו רחוב לבונטין. כשתהיה הרכבת הקלה- אז אפשר לדבר להוריד כלי רכב שנכסנים לתל אביב. אם ימשיכו כך, בסוף העיר תפסיסיד, כי כל המרכז הפיננסי של הארץ יעבור מתל אביב. ומי יפסיד אדון חולדאי- התושבים של העיר שאתה מייצג. אז תפסיקו להגיד לנו תבואו התחבורה ציבורית. תעשו משהו להקל עלינו ולא להכביד. שי | 26.08.15 (ל"ת)
68. קודם שיחליפו זכיין על התחבורה בתל אביב, האוטובוסים של דן האוטובוסים של דן מזהמים ורועשים כמו טרקטור | 26.08.15 (ל"ת)
66. חכמי העירייה... האם חכמי העיריי אינם יןדעים כי פליטת דיזל מזהמת הרבה הרבה פחות מפליטת בנזין??? אולי ילכו ללמוד משהו לפני התקנת תקנות... אהרון | 26.08.15 (ל"ת)
65. 95% מרכבי הדיזל זה אוטובוסים, מוניות ורכב מסחרי. שוב משקרים לנו? שוב משקרים את הציבור עם איזו אחיזת עיניים? הרי 95% מרכבי הדיזל בישראל זה אוטובוסים, מוניות וכלי רכב מסחריים, שלא יעלה על הדעת להוריד אותם מהכביש, שהרי אחרת איך המדינה תתפקד? אבל מספרים סיפורים, יפעילו צבא של פקחים כדי לתפוס איזו מכונית פרטית מסכנה אחת מדי שעה, ויספרו לציבור איזה גיבורים יושבים בעירייה. רונן | 26.08.15 (ל"ת)
61. בניית הון עצמי לרכישת דירה להשקעה - חפשו בגוגל יש שכונות זולות ביפו בניית הון עצמי | 26.08.15 (ל"ת)
59. אין זכות לעשות זאת לפני תחילת הפעלת הרכבת הקלה קודם כל שתהיה תחבורה ציבורית נורמלית ואז הרבה אנשים יעדיפו אותה על רכב פרטי. אנשים משתמשים ברכב פרטי מתוך הכרח ולא רצון חופשי. תבינו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חושחש המעשי | 26.08.15 (ל"ת)
57. שיעשו מה שרוצים לנו כבר יש הכל בעיר היפה שלנו לא צריכים את תל אביב תל אביב הפכה לפח אשפה של המדינה כך שאין מה לחפש בא יותר , בואו אלינו לאשדוד יש בא מכל טוב . יוסי | 26.08.15 (ל"ת)
56. כמה נחמד אבל העיריה לא מקובעת שום דבר בתחום זה אלא הממשלה לעיריה אין בגלל סמכות למנוע כניסה של כלי רכב לתחומה הכח בידי משרד התבורע והממש-לא . נראה לכם שהם עומדים לאשר דבר כזה בכלל? ומכת המוות שזה יביא לעסקים בתל אביב לא חולפת במוחו של ראש החונטה המקומית? שביט | 26.08.15 (ל"ת)
54. הקטסטרופה התחבורתית ללא פיתרון תל אביב אמורה להיות מרכז של מטרופולין בן 2.5 מיליון נפש. המרכז תוכנן להיות פרוור של יפו בשנות השלושים. בגלל מזג האויר החם והלח בחודשים מאי - אוקטובר אין אפשרות לעודד הליכה וזה כולל גם שימוש בתחבורה ציבורית מהסוג הישן כמו תחתית ואוטובוסים. הטלת מס והקטנת השימוש בעיר לא יכולה להועיל לתל אביב אבל בהחלט תועיל לערים הסובבות אותה. ללא שינוי מהפכני בטכנולוגיה שיכלול שימוש בסגווי או דומיו יחד עם מערכת מוניות אוטונומיות בהן ניתן יהיה לאפסן את העזרים האלו תמשיך כלכלת ישראל לדשדש כמו התחבורה בגוש דן... מתכנן עירוני | 26.08.15 (ל"ת)
53. אני מאוד מאוכזב מחולדאי השורה התחתונה היא שהתחושה היא שהעיריה רק מחפשת לדפוק את האזרחים ולקנוס אותם, וזה חל גם לגבי התושבים. את מי אתם מענישים בדיוק ? | 26.08.15 (ל"ת)
52. אז שתל אביב תשלם אגרה לחיילי צהל שאינם תל אביבים ששומרים עליה רוצים אגרות אז עד הסוף | 26.08.15 (ל"ת)
51. המפגע הסביבתי הגדול ביותר הוא אוטובוסים האוטובוסים הפועלים בתל אביב מזהמים ומרעישים יותר ממשאיות תובלה. נראה אתכם מתחילים את הטיפול הסביבתי מול דן, קווים ושאר החברות לפני שאתם נטפלים לאזרח הקטן. למה האוטובוסים לא חשמליים או היברידים?? למה יש אוטובוסים בני 15 שנה שחונקים את כולנו?? כרגיל, חצאי פתרונות ללא קשר למציאות, כמו הקמה של עשרות תחנות תל אופן מבלי להקים רשת שבילי אופניים. ציון למראית עין - 100 שירות אמיתי לתושב - 0 גלעד | 26.08.15 (ל"ת)
47. האמת אנחנו אשמים . נתנו להם לבנות מדינת ת"א במקום לדרוש מרכזי תעסוקה צמודים לכל עיר אנחנו אשמים כי נתנו להם לבנות את מדינת תל אביב על שלל מגדלי ופקקיה . תדרשו מראשי הערים שלכם לבנות מרכזי תעסוקה ומשרדים נגישים עם חניונים תת קרקעיים ושבילי אופנים צמוד לעיר לשלכם . תדרשו מרכזי מסעדות ובילוי יפים וטובים - צמוד לבית . צריך לסיים את הסיפור הזה שנקרא מדינת תל אביב כל בוקר בפקק . האמת עיר ג'יפה -יש חופים פי טובים בראשון בת ים הרצליה , מסעדות טובות אפשר לפתוח בכל מקום ועוד לא מאוחר לדרוש מרכזי תעסוקה גדולים למשל במקום מחנה צריפין שמתפנה , באזור תע"ש בהוד השרון , באזור גליל ים בהרצליה . רק כדוגמא 3 מתחמים שמתוכננים שהכול דירות לשינה במקום מרכזי תעסוקה קרוב לבית לתושבים . אחד | 26.08.15 (ל"ת)
46. קודם כל שיסדירו נתיבי אופניים נורמליים ותעבורה ציבורית טובה למה כרגיל, הפתרונות בנויים יותר על גביית כסף מהציבור בלי לתת אלטרנטיבה סבירה? רק יגבו עוד כסף / מס מהציבור, אבל שיפור אמיתי לא יהיה פה. תושב תל אביב | 26.08.15 (ל"ת)
42. בקיצור - עוד סיבה להתרחק מהמקום המגעיל שנקרא "תל אביב" רעש, צפיפות, לכלוך, ועכשיו גם מיסוי. ובעניין האטת מהירות הנסיעה - גם ככה עומדים. אז אם את זה עוד מאטים - נצטרך לנסוע ברוורס. | 26.08.15 (ל"ת)
37. עוד פרנסה למכוני הרישוי ובטח יהיו גם קומבינות. איך תמיד מוצאים פתרונות מעוותים במדינה הזו. שמוליק | 26.08.15 (ל"ת)
36. מדינה שלא יודעת להתארגן רק מנסים לשדוד את הציבור החיים כאן רעים וקשים אם הייתי יכולה לברוח מכאן לא הייתי מהססת ללל | 26.08.15 (ל"ת)
35. ראש העיר שנוסע ברכב בנפח 2400 סמק דרגת זיהום 15 גבוה גם יעבור ל car share ? סתם שאלה | 26.08.15 (ל"ת)
30. מצב אבסורדי, למה לא לאסור על כלי רכב מזהמים לנסוע בכלל? בשביל מה עושים בדיקה במכון הרישוי אם לא בדיוק בשביל זה? . | 26.08.15 (ל"ת)
26. קומנסטים !!! בושההה!!! עיר לעשירים חשבת להוריד מס לרכבים חשמלים במקום להפוכת למדינת אולגרכיה בושה! בושה | 26.08.15 (ל"ת)
25. כרגיל, דרום העיר יישאר פח האשפה של תל אביב, החולדות בדרך לצפון... כמסורת חולדאי, כול השיפורים והחידושים יהיו תקפים לצפון הישן ולאיזור קו הים, הדרום והמזרח ימשיכו להיות בית השימוש של העיר הלבנה והביוב ימשיך לזרום ברחובות... כנראה שחולדאי דואג להישאר מודרני ולדווש כול בוקר מביתו לבניין העירייה, אבל זה לא אומר שאם אתה ראש עיר מקימים לכבודך שביל אופניים מהצפון החדש למרכז העיר, אבל אם קוראים לך אמזלג, ביטון או אפללו, תמשיך לסבול בשכונת שפירא, שכונת התקווה, או אם יש לך ממש מזל, ביד אליהו... אבל כתבות באינטרנט הן דבר טוב משה ביילינסון | 26.08.15 (ל"ת)
24. בלונדון יש פתרונות תחבורה ציבורית וכאן יש ראש עיר שלא לומד . וזה עוד נמשך מתקופתו של רוני מילוא. החלטות שאין מאחוריהן דבר, מתוך ידיעה שאין פתרונות של תחבורה המונית . וכמה מכוניות מעל 20 שנה מסתובבות בתל אביב ? תבדוק בלשכה לסטטיסטיקה על מה מדובר ותגלה שאין פה שום דבר. כל כך לא מקצועי, כל כך חובבני. חבל. צביקה החשמלי | 26.08.15 (ל"ת)
23. למה אני צריך לקחת את הרכב לבדיקה במכון רישוי? 1. לא מספיקה בדיקת המזהמים השנתית שדוחפים לנו בנוסף לטסט? 2. לא מספיק לדעת את דגם הרכב ושנת הייצור כדי לדעת עם הוא בתקן יורו 3 ומעלה? הנה הקופון הראשון שתגזור המדינה או העיריה על חשבוני. גדי | 26.08.15 (ל"ת)
22. מה הליכה?! איך? איך מישהו חושב פה על קידום הליכה כש 3 חודשים בשנה אי אפשר לצאת החוצה? איך אנשים יגיעו לעבודה? מזיעים דביקים ומסריחים? | 26.08.15 (ל"ת)
21. האם טכנולוגית OCR (קריאת מספרי רכב מול מאגר) לא פוגעת בפרטיות..? זו הרעה החולה של טכנולוגיות הפוגעות בפרטיות, מצלמות שקוראות את מספרי הרכב מול מאגר, כולל בחניונים וכו' - מי שומר על הנתונים..? מה מותר לעשות איתם..? אפשר למכור את סדר היום שלך... אם זו לא פגיעה בפרטיות אני לא יודע מה כן.... מאגר מידע | 26.08.15 (ל"ת)
20. שטיות צריך אגרת גודש לזקנים שמנהלים את העיר דואגים לכברות ההשכרה מיותר מוניות לא יהיו אברדיות מסלולים לאופנים פרויקט מיותר מסוכן פתרונות עלובים לבעיה גדולה רק תחבורה ציבורית הסעה המונית ללא תשלום נקודה כנראה שמקבלים מעטפות שמנות לרעיונות עלובים עמי | 26.08.15 (ל"ת)
17. תרגום: העיריה רוצה עוד כסף ולכן מטילים אגרת גודש. בכדי לשווק את זה לציבור נותנים לזה כסות "ירוקה". תכלס זה מס על מי שיש להם רכבים ישנים, המדינה כמובן תתמוך כי גם היא "ירוקה" במובן של אוהבת כסף.. מתוך מטרה שזה ידחוף אנשים לרכוש עוד מכוניות חדשות. בן | 26.08.15 (ל"ת)
15. היוזמה ברוכה, אבל חייבים להחזיר לציבור את הכסף שנגבה עם כל כבישי האגרה, הרפואה הפרטית, והמורים הפרטיים - מה עושים עם כספי המיסים שלנו? אזרח | 26.08.15 (ל"ת)
14. צביעות - רוצים עיר ללא רכבי דיזל, אבל משאירים מסוף של אוטובוסים בלב שכונת מגורים דרך הטייסים | 26.08.15 (ל"ת)
13. איך אני שמח שאני לא צריך לבוא לתל אביב ... פעם תל אביב הייתה מרכז המדינה. מקומות עבודה, מקומות בילוי, משרדי ממשלה, מוסך ועוד ... היום בכל עיר גדולה בגוש דן יש הכל מהכל ... אם פעם היינו יוצאים לבלות בתל אביב, אם למסעדה ואם לקולנוע היום כבר לא צריך. בכל פעם שאני קורא על הבלגן בעיר הזו אני אומר תודה שאני לא צריך להכנס לשם. כל הפעולות האלו בטווח האורך יפגעו בעיר עצמה - אני מניח שכבר היום הרבה עסקים יחשבו לברוח קצת "החוצה" גם בגלל מחירי הנדל"ן הגבוהים וגם כי העובדים הלא תל אביבים די סובלים מלהכנס לעיר בכל יום. ל | 26.08.15 (ל"ת)
12. הבעיה שהתחבורה הציבורית גרועה לוקח שעה להגיע ממרכז רעננה למרכז תל אביב באוטובוס ברכב פרטי זה חצי שעה קרירין | 26.08.15 (ל"ת)
11. אוטובוסים המזהמים הגדולים הם האוטובוסים בכוונה לא נכללו בהצעות. שיפעלו על חשמל בבקשה נראה אותך חולדאי סמואל | 26.08.15 (ל"ת)
10. מצויין. חולדאי ראש עיר ביצועיסט. כל רכב מזהם - שיקנס. אין שום סיבה שתושבי תל אביב (מרכז) שברובם כלל לא משתמשים ברכבים בעצמם - יצטרכו לסבול מנובורישים מזהמים או רכבי סולר. שיתקינו מצלמות שיבדקו ישר מול המספר רישוי דגם רכב - ויקנסו. יער | 26.08.15 (ל"ת)
9. מעניין מי קובע מה זה מזהם מנוע דיזל נחשב מזהם? מאיפה הם מביאים את זה? נסיעה במהירות של מתחת ל 30 קמ"ש נחשבת נקיה יותר מנסיעה במהירות מתחת ל 30 קמ"ש - מי בדק זאת לפי מה קבוע זאת? איך ינתרו מי נכנס ומי לא? יש עוד הרבה שאלות מטרידות בנושא הפחת הזיהום הוא נושא חשוב - אבל נראה לי שהמימוש ממש לא נכון דוד | 26.08.15 (ל"ת)
7. במפרים רק יוצרים יותר זיהום אני נוסע באוטובוסים (מבחירה אקולוגית. יש לי רכב) וכל פעם שמגיעים לבמפר הנהג לוחץ על הבלמים ואז לוחץ על פול גז ככה גם בפניות. אז אולי זה גורם להאטה זמנית אז לזיהום אויר הרבה יותר גרוע וגם רעש. חוץ מזה למה יורו 3 אני ראיתי אוטובוסים (שהם ומשאיות המזהמים העיקריים) שהם כבר ביורו 6. שיחלקו את המדבקה אוטומטית עם הרישוי של הרכב! ולא יחיבו אותנו ללכת לבדיקה מיוחדת נוספת. טרמפולינה | 26.08.15 (ל"ת)
6. להגביל מהירות ברחוב יהודה המכבי אוטובוסים ומוניות שירות נוסעים בין ילדי גן ובי"ס במהירות לא סבירה גיפ | 26.08.15 (ל"ת)
5. ומי הפריע ליישם את הנכון עד כה ? החייזרים ? סליחה שכחתי שגם פרויקט הרכבת הקלה היה כבד מדי עבור עירית ת"א- העיר ללא הפסקה. כנראה, שהבעיה באמת היא חוסר שינה ומכאן גם חוסר היכולת לחשוב בצלילות דעת -ואז הכל מתארךךךך מלאני | 26.08.15 (ל"ת)
3. לחולדאי יש חניה שטויות חולדאי טיפוסיות. גלים ירוקים בכבישים הראשיים יקטינו את זיהום אוויר, אבל חולדאי מעדיף שמכוניות עוצרות בכל הרמזור דן | 26.08.15 (ל"ת)
1. אמרת "לביצוע עד 2020", אמרת "לא יקרה אף פעם". זה אומר נעבור כמה מערכות בחירות ולא יזכרו שהבטחנו. אנדי | 26.08.15 (ל"ת)
עיריית תל אביב תגביל כניסת רכבים מזהמים באמצעות אגרת גודש
72 תגובות לכתיבת תגובה