4. חלק מהבעיה היא שכר הרבה פעמים אין הכרה בותק למשהו שמגיע עם 10-15 שנות נסיון מהתתעשיה, מוציאים לבן אדם את המיץ ופוגיעם בשכרו תוך כדי כך. לדוגמא, אנשים לא יודעים אבל אישור על ותק למשרד החינוך צריך לכלול % משרה.. בפועל, בתעשיה ברגע שמשרה לא מלאה בכלל לא מציינים את זה, ןפקדי כח האדם המשרד מטרטרים את המוסבים הטריים. צריך המון מזל, אחרת אם שכר היסוד שלך הוא 5800 לפי האופק ללא ותק, תוך שנתיים שלוש אתה מבין שגזרת על עצמך רעב תוך עבודה קשה. אלי | 31.08.15 (ל"ת)
3. ל - 1- להביא תלמידים ממושמעים התלמידים היום לא רוצים ללמוד. הם רוצים ציונים גבוהים, ומהר. לא רוצים להשקיע בלימוד. לא ממושמעים בכיתה. וגם אלו שכבר רוצים ללמוד - לא יכולים לעשות את זה - כי יש כל-כך הרבה הפרעות מסביב, שהמורים פשוט לא מסוגלים ללמד. ו - זה לא אשמת מערכת החינוך. אלו ההורים - שכך חינכו את ילדיהם. | 31.08.15 (ל"ת)
1. להביא מורים נילהבים ואיכותיים ולא להסתפק במורים חסרי מוטיבציה כשיש להם תלמיד שצריך דחיפה קלה מורידים אותו ל-4 יחידות גלית | 31.08.15 (ל"ת)
75 מיליון שקל להילחם ב"איום אסטרטגי" של לימודי מתמטיקה
4 תגובות לכתיבת תגובה