5. המורים צריכים לדעת איך לנצל ולהשתמש בכלים שיש לילדים רוב המורים לא יודעים איך לנצל את היכולות של המכשירים שיש אצל התלמידים, ולעבוד בסביבה עתירת ידע ועתירת גירויים. וגם לא יודעים בעצמם איך לבצע את המטלות שהם דורשים מהתלמידים (הכנת פרזנטציות, סרטים, בלוגים וכו׳) צ | 02.09.15 (ל"ת)
3. חרטה בפיתה. זה עשרות שנים שמנבאים את מותם של הספר המחברת והמורה אאל"ט התחילו לדבר עוד בשנות ה50-60 על כך שמורה בשר ודם יוחלף על ידי טלוויזיה. נו, קרה משהו? תנו לכל ילד טאבלט והדבר היחיד שישתפר הוא הרווחים של rovio (המפתחת של angry beards) | 01.09.15 (ל"ת)
2. בליל של קשקושים כל הטכנולוגיה הזו נדחפת על ידי חברות טכנולוגיה שפשוט רוצות למכור מוצרים מיותרים ועל ידי הורים שחושבים שאם יהיה טאבלט לילד, הוא יהיה תלמיד טוב יותר. בדרך כלל זה מלווה באמירות פלצניות כמו "המורה כבר אינו סוכן ידע יותר". אין דבר מסוכן מזה. כל סטודנט מתחיל לפסיכולוגיה קוגנטיבית יסביר לכם בחמש דקות למה לימוד כתיבה עם נייר ועפרון עדיף עשרות מונים על לימוד כתיבה תוך כדי הקלדה (מה שכבר נחקר ונמצא). כל איש חינוך יסביר למה למידה מתווכת על ידי מורה מקצועי בין התלמיד לממשק המשתמש עדיפה על לזרוק להם לפטופים לידיים. כמובן שאף אחד לא מדבר על הכשרת כוח האדם המתאים לכך. דורון | 01.09.15 (ל"ת)
לפרמט את בית הספר: הטכנולוגיה החינוכית עולה כיתה
6 תגובות לכתיבת תגובה