7. כרגע אוגוסט 2017 בתי המלון בבת ים הופסק העבודה יש מצב גם להחזיר את המצב לקדמותו הירוקים זכו במשפט העבודה הופסקה בכול בתי המלון בבת ים כולל 5026 הם מבקשים צו הריסה למלונות שכבר שלד מתנוסס לדעתי בעיר הכול הולך קשה גם בפרויקט תמא38 אין תזוזה מפלגות הדתיים לוחצות את ראש העיר לסגור בשבת את העסקים בטיילת לדעתי עירית תל אביב תעשה את בת ים לפח הזבל תעביר את המאגרים וערבי יפו לעיר זה האינטרסים בוני | 07.08.17 (ל"ת)
6. תגובה ל-2, סימנס המושחתת כבר שיחדה בפרויקט הזה, אז נגמר לה הכסף. אבל למזלה היא ממשיכה למכור לחברת החשמל בכיף..... צדוק | 09.09.15 (ל"ת)
5. להפעיל כבר עכשיו את הקו זה לא ממש רציני צריך להרגיל את האנשים ליסוע ברכבת הקלה אבל לא מוקדם מדיי כדי שהיא לא תהפוך כישלון תודעתי. עדיף לחכות עוד שנה לוודא שהקו בטיחותי הקרונות באמת מוכנים, השירות טוב ואסטתי, והתחנה הבאה אחרי יפו כבר במרחק של לכל היותר שנה. כשזה קורה אז כדאי להפעיל, האם יהיו הרבה נוסעים מבת ים ליפו כנראה שלא, אבל אפשר בינתיים לאמן את הנהגים להריץ את הציוד, להתחיל לגייס כ"א. צריך שחברת דן תארגן 2-3 קוים משלימים מיפו למרכז תל אביב. המטרה היא שהקו הנכה הזה יהיה זמני ללא יותר מתקופה של שנה, ושכל שנה יתווספו לו בין תחנה אחת ל שתי תחנות, לאט לאט בגלל היעדים ויתתוספו עוד נוסעים עד שבעוד 5 שנים הוא יתחבר סופית למקטע המזרחי, כבר כמעט כל הציוד יעבוד, יהיו מספיק עובדים ומספיק נוסעים. לפתוח את הקו לפני סוף 2017 זה לא הצעה רצינית, שידחו את התוכניות שלהם בשנה והכל יזרום יותר טוב. אסף | 07.09.15 (ל"ת)
3. מליונים ייסעו הלוך ושוב בין יפו ובת ים מי זה ההוזה שחושב לפתוח קו משומקום לשומקום ולהפעיל תחנת כוח בשביל לעשות רושם ובלגן על תושבי בתים ויפו? שביט | 06.09.15 (ל"ת)
2. סימנס ובומברדייה לא ניגשו כי לא היה מי שיתאים להם מכרז כמו כפפה ליד . והמבין יבין. זאת דעתי | 06.09.15 (ל"ת)
היעד של נת"ע: להפעיל את הקטע שיחבר בין יפו ובת-ים ברכבת הקלה עד 2018
7 תגובות לכתיבת תגובה