אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסדרי חנייה חדשים במרכזי הערים - פחות מכוניות, יותר אופניים ותחבורה ציבורית

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
אבל אין תחבורה ציבורית ראויה !!!!
אני אשמח לוותר על הרכב שלי ועל התענוג לרכוש אותו, לטפל בו במוסך , לשלם ביטוח , לבקר את המוסך וגם לעשות טסט ... אם רק מישהו יסביר איך אפשר להתנייד בין ערים שהן לא תל אביב ... (כמובן בפחות משעתיים לכל כיוון) אין בישראל תחבורה ציבורית נורמלית והדרך של לדכא את הנהגים ולהפוך את חייהם לקשים יותר לא תעודד מעבר אלא רק תיצור יותר מסכנים. יש הרבה אנשים שעובדים/גרים בערי לוויין (לא פריפרייה רחוקה) והאוטובוסים ממש ממש לא יכולים להיות פתרון. גם אם יש רכבת - זה פתרון רק למי שגר ועובד ליד התחנות. הדרך היחידה היא פשוט להשקיע בתחבורה ציבורית (אבל אז כולם ימכרו את הרכבים .. והמדינה תאבד הכנסות ממיסי קניה , בלו רישוי ועוד).
מ | 08.09.15
2.
זה לא כדי לעודד אנשים להשתמש בתחבורה הציבורית (שלא מתפקדת בכלל)
אלא כדי למלא את קופות הרשויות המקומיות בתשלומי קנסות על חניה לא חוקית. כך - מקטינים את מספר מקומות החניה המינימאלי - ומאפשרים לרשויות המקומיות לפתוח חניונים בתשלום במקרה הטוב, או להתעלל באלו שצריכים למצוא מקום להחנות את כלי הרכב שלהם - ולגבות מהם קנסות בסכומי עתק. התחבורה הציבורית בישראל לא מתפקדת !!!!! התחבורה הציבורית בישראל איטית, לא מגיעה לכל המקומות, לא מפעילה מספיק אוטובוסים ורכבות, לא מתואמת בינה לבין עצמה. כך שמי שנוסע בתחבורה ציבורית צריך לקוות שהאוטובוס או הרכבת שתכנן שיגיעו, באמת יגיעו, צריך לבזבז הרבה יותר זמן, צריך לנסוע בצפיפות, צריך לחכות להחלפת אוטובוס/רכבת, וגם בחלק מהמקרים צריך להגיע אליהם ברגל או ברכב. בקיצור - שלא יעבדו עליכם. מטרת צמצום מקומות החניה היא אחת ויחידה - להכניס עוד מאות מיליונים לקופות הרשויות המקומיות.
 | 08.09.15
1.
זה לא כדי לעודד אנשים להשתמש בתחבורה הציבורית (שלא מתפקדת בכלל)
אלא כדי למלא את קופות הרשויות המקומיות בתשלומי קנסות על חניה לא חוקית. כך - מקטינים את מספר מקומות החניה המינימאלי - ומאפשרים לרשויות המקומיות לפתוח חניונים בתשלום במקרה הטוב, או להתעלל באלו שצריכים למצוא מקום להחנות את כלי הרכב שלהם - ולגבות מהם קנסות בסכומי עתק. התחבורה הציבורית בישראל לא מתפקדת !!!!! התחבורה הציבורית בישראל איטית, לא מגיעה לכל המקומות, לא מפעילה מספיק אוטובוסים ורכבות, לא מתואמת בינה לבין עצמה. כך שמי שנוסע בתחבורה ציבורית צריך לקוות שהאוטובוס או הרכבת שתכנן שיגיעו, באמת יגיעו, צריך לבזבז הרבה יותר זמן, צריך לנסוע בצפיפות, צריך לחכות להחלפת אוטובוס/רכבת, וגם בחלק מהמקרים צריך להגיע אליהם ברגל או ברכב. בקיצור - שלא יעבדו עליכם. מטרת צמצום מקומות החניה היא אחת ויחידה - להכניס עוד מאות מיליונים לקופות הרשויות המקומיות.
 | 08.09.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת