8. How does it balances its longitudinal GM on Lift-Off? I wonder With two fans and no balancing vents, it may be unstable when loaded at take-off time, so it seems to me — because I do not see how is it set for longitudinal balance for take-offs and landings Amnon M Cohen | 15.09.15 (ל"ת)
5. ההשקעה בהמראה ונחיתה אנכית מיותרת מלבד כמה מדינות נחשלות בעולם (ישרל בתוכן) ברוב הערים - אפילו קטנות - יש מסלול נחיתה קצר. שווה להשקיע ביכולת נחיתה והמראה קצרה מאשר להשקיע בהמראה ונחיתה אנכית שזוללות דלק. מיותר לחלוטין | 13.09.15 (ל"ת)
4. אנו שומעים על ה"בקרוב" הזה כבר לפחות 20 שנה עם חברות שונות ומשונות.. אבל אין חדש תחת השמש עדיין לא הגיעו לפריצת דרך טכנולוגית שתאפשר זאת... דניאל | 12.09.15 (ל"ת)
3. למה באמת אין מטוסי נוסעים עם נחיתה אנכית? המטוס מגיע לשדה התעופה ואז נוחת לאיטו, בשקט, באופן יותר בטוח. זה בלתי אפשרי? שאלה | 12.09.15 (ל"ת)
2. נדרש כוח עילוי אדיר, דוגמת מטוס ההארייר הבריטי (תקיפה) מטוס ההארייר הבריטי עושה זאת בהצלחה אבל תכונה זאת מחייבת אותו במנועים חזקים פי כמה ממטוסים רגילים המשתמשים בעילוי רגיל. הצורך בכוח עילוי עצום גם מביא לעלויות דלק אדירות ומחייב צמצום המשקל. המטוס אינו מוצלח במיוחד חוץ מהתכונה המיוחדת הזאת. במילים אחרות - אם לא יימצא מקור אנרגיה שונה , זה יהיה בלתי אפשרי. הפחמימנים הידועים אמנם מספקים אנרגיה רבה (36 ג'אול לגרם = דיזל, הפחמימן האנרגטי ביותר) אולם - זה לא מספיק. כך למשל נושאות המטוסים האמריקניות והסיניות מונעות בדלק גרעיני (כור גרעיני בתוך נושאת המטוסים) מסוק הוא כלי תחבורה ככל הנראה הכי פחות יעיל. אמיר | 12.09.15 (ל"ת)
בקרוב אצלכם בחצר: המטוס הפרטי הקטן בעולם שמסוגל להמריא כמו מסוק
8 תגובות לכתיבת תגובה