8. ל-4, נראה שדווקא אצלך הבנת הנקרא היא לא הצד החזק. מתוך הכתבה: בפוסט שפורסם בבלוג הקבוצה נטען, כי הם עמלים על תוכנית עסקית שתאפשר שימוש בהון של 160 מיליון דולר שהשיגו לשיפוץ מטוס קונקורד מקורקע כדי להבטיח שהוא ב ט ו ח ל ט י ס ה. (!!!) הפסיכיאטר המחוזי | 22.09.15 (ל"ת)
6. סוג של משוגעים זה כמו להשכיר רכב בן 50 שנה כשאפשר לטוס ברכב חדיש בקונקורד כזה יש בערך 50,000 חלקים נניח גומיות חלון - מישהו החליף או יחליף אותן ? מישהו רוצה לראות את החלון שלון מתפרק ב 1.5 מאך ? צמות של חוטי חשמל, מיכלי דלק.... המטוס הזה טוב למוזיאון. | 21.09.15 (ל"ת)
4. הבנת הנקרא לא החלק החזק של חלק מהמגיבים כאן לא מתכוונים להחזיר את המטוס לטיסות סדירות ! כתוב במפורש להשכיר אותו לאירועים פרטיים.. ולכן אף אחד לא ישכור אותו כדי לחסוך שעתיים. ובנוגע לרעש ודלק שוב מטוסים מימי מלחמת העולם הראשונה והשנייה עדין טסים באירופה וארצות הברית... בדיוק מאותה סיבה שהקבוצה הנל משחזרת את הקונקורד א.מ. | 20.09.15 (ל"ת)
3. איזה רעיון עיוועים, אין שדה תעופה שיקח סיכון כזה ומי האידיוט שיעלה עליו המטוסים הוצאו משימוש פעיל לפני 12 שנה מפני שהיו זקנים מדי (קרוב לבני 30 כבר אז) והיצרן הפסיק לתת להם תחזוקה וחלפים. הם מבזבזים פי 4 יותר דלק ממטוסים רגילים. הם עושים רעש בלתי רגיל בהמראות ונחיתות גם לנוסעים במטוס וגם למי שגר בקרבת שדה התעופה. זה היה פרויקט כושל כלכלית מהרגע הראשון, בסה"כ יוצרו 14 מטוסים שנעשה בהם שימוש ע"י 2 חברות בלבד. היום במחלקת עסקים יש אינטרנט וטלפון ואף בנאדם סביר לא יסכן את עצמו בשביל לחסוך שעתיים בקו לונדון-ניו-יורק. אלי שמשי | 20.09.15 (ל"ת)
2. להשמיש מטוס בן 50 שנה , לא נשמע הכי בטוח ,חבל שלא בונים חדש בטכנולגיה עדכנית ישראלי | 19.09.15 (ל"ת)
האם הקונקורד ישוב לשימוש תוך 4 שנים?
9 תגובות לכתיבת תגובה