19. אנשים לא פריירים היום פשוט לא משתלם לקחת ליסינג אם אתב נוסע פחות מ 25,000 קלומטר בשנה. עובדה. גם אני עברתי לרכב פרטי לפני 4 שנים ... | 30.09.15 (ל"ת)
18. 2 כנראה שחשבון זה לא הצד החזק אצלך מה שעובד למשל בהרצליה וגר במודיעין זכרון פרדס חנה או חדרה למשל. נוסע כ 120-100 קמ ביום. כפול 250 ימי עבודה בשנה והנה אתה מגיע כבר ל 30000 קמ בשנה. שלומי | 30.09.15 (ל"ת)
17. ל-15 - אני אוהב אנשים כמוך בזכות אנשים כמוך שלוקחים רכב בליסינג דרך חברות כמו אלבר, ואחרי 18 חודשים מחליטים שהם בעצם רוצים רכב אחר במקום, ואז יוצא שאני לוקח את הרכב שאתה השתמשת בו, אני מוצא את עצמי חושב "זה ליסינג זה? המצב של הרכב מצוין ובקושי נסעו בו..." אז תודה! שגיא | 29.09.15 (ל"ת)
16. דווקא השנה עד עכשיו הורדתי בנסיעות! ממש ירדתי לתחתית! מינואר עד עכשיו 11,000 ק"מ לאחר קיצוץ מסיבי בהוצאות דלק! משתדל פשוט לנסוע פחות כי כל נסיעה עולה הון תועפות היום! עם רכב שעושה 1:10 אם אתה נוסע 200 ק"מ אתה שם דלק בכמעט אותו מחיר בשנים קודמות לפני הקיצוצים הייתי נוסע 20,000 ק"מ ומעלה. אפילו הייתה שנה שבה נסעתי גם 30 אלף.. אם עלות הדלק הייתה הגיונית, כלומר באזור ה3-4 ש"ח הייתי חורש את הארץ! נסיעה מהצפון לאילת ב-300 ש"ח גג! אבל היום.. פשוט כואב! בכיס! אני | 26.09.15 (ל"ת)
15. ממש לא בהכרח אני לקחתי רכב ליסינג באלבר לתקופה של 18 חודשים ויש אפשרות שבסוף התקופה אפילו ארכוש אותו מהם כך שאני נוסע בו כאילו היה כבר שלי ולא "קורע" אותו כמו שנהוג לחשוב. איתי | 25.09.15 (ל"ת)
13. יש פה גם סיכון בטיחותי שחייבים להתייחס אליו כל השכירונים שמקבלים רכב חברה, מתייחסים אליו בזלזול וככה גם נראית הנהיגה שלהם, בגלל שלא איכפת להם לדפוק את האוטו, הם נוהגים פחות זהיר ומסכנים את בעלי הרכב הפרטיים. רוב הפעמים שיוצא לי לראות על הכביש מישהו עושה מהלך מסוכן זה תמיד איזה שכירון ברכב חברה. אלדד | 24.09.15 (ל"ת)
12. מה? באמת? לא יכול להיות?! ריכבי דיזל נוסעים יותר? ריכבי ליסינג נוסעים יותר? למה? אהה נכון-אלו רכבים שעולים הרבה יותר ולכן רק מי שנוסע הרבה קונה אותם... מי שגר בפריפריה ועובד במרכז ישלם על רכב ליסינג, מי שגר קרוב לעבודה-לא משתלם לו ליסינג. רוצים לייקר את הנסיע מהפריפריה למרכז? אין בעיה! זה יתאזן מיד עם עליית מחירי נדלן במרכז יחסית לפריפריה. האיזון של מחיר הבית+מחיר הגעה לעבודה במשך 20 שנה הוא קבוע-אם אתה גר קרוב יותר לעבודה-הבית יהיה יקר יותר. אם דפקת את המערכת ואתה גר וגם עובד בפריפריה-השכר שלך משמעותית נמוך יותר (לפי הלמ"ס)-ככה שגם זה לא פתרון. נורית | 24.09.15 (ל"ת)
11. שאוכלי חינם למיניהם מפרסמים סטטיסטיקות לא רלוונתיות בכתבה לא כתוב כלום חוץ מאשר: 1. מי שלא חייב לנוסע הרבה לא לוקח רכב ליסינג בגלל העלות העדירה. 2. עלייה בק"מ הכולל בשנה - בדומה לגידול האוכלוסין. אז מה מיוחד בזה ? 3. ברור שמי שנדרש לנסוע יותר ייסע ברכבים חדשים יותר כי יוצר בלאי גבוהה ואחרת היה כל שבועיים במוסך. אז אולי במקום שאוכלי חינם למיניהם ייצרו סטטיסטיקות לא רלוונתיות - יחשבו איך להקל על הנטל של עלויות אחזקת רכבים על האוכלוסיה. שמעון | 24.09.15 (ל"ת)
10. לגרש את חברות ההייטק והעובדים לחו״ל לא צריך ליסינג :) לא צריך ליסינג עובדי ההייטק החוצה, גם החברות שלכם :) לא צריכים את המליארדים של הכנסות שלכם למדינה... ממש טיפשי! אדי.מ6 | 22.09.15 (ל"ת)
9. זה נכון - מי שנוסע פחות מ-30,000 ק"מ לא לוקח רכב ליסינג לי היה רכב והחזרתי אותו מאחר והעלות החודשית שלי עבור הרכב היה גבוה ב-700 שקל לעומת קניית רכב פרטי חדש באותו מחיר. המיסים והעלויות שעולה הרכב לא מתשלם גם לא שווה את הנוחות. קוראים לזה הטבה מהעבודה, אבל בפועל זה עולה הרבה מאוד כסף 8400 שקל יותר בשנה מרכב פרטי ו-25,000 שקל בשלוש שנים. הנ"ל מתייחס ל-18,000 ק"מ בשנה. לכן מי שלוקח רכב ליסינג זה מישהו שגר בחיפה או בנצרת או באר שבע ועובד במרכז. השני בעם | 21.09.15 (ל"ת)
8. לכל אלו פה שרושמים שהמס גבוה ושהופכים סיבה ותוצאה רכב ממוסה, לא הדלק. דלק למעשה זה התשלום היחידי שמעביד יכול להעניק לעובד פטור ממס. כל תשלום כמו שי חג וכדומה חייב במס. זה לא משנה אם חשבון הדלק החודשי יהיה 800 ₪ או 2000 ₪ אף אחד לא ימסה את העובד וכמובן שההוצאה תוכר למעסיק הזאב של המשכורות | 21.09.15 (ל"ת)
7. אנא מתחילים שוב... אג'נדה נגד ליסינג... והנה התשובה הרגילה 1. ליסינג נועד לצורכי עבודה, אנשי מכירות, שליחים ועוד, שנוסעים הרבה יותר מאשר אדם פרטי לצורכי עבודה + כמות של אדם פרטי, כלומר, עצם ההשוואה היא תפוחים לעגבניות. 2. ליסינג נועד לאלה שמשתלם להם לשלם מס מופקע בכדי לגור רחוק ממקום עבודה, בעצם מדובר במס פריפריה. אלו שגרים ליד מקום העבודה - לא משתלם להם ליסינג. 3. בשל מדיניות המדינה של חוסר תחבורה ציבורית בכלל ובשבת בפרט, משפחה נדרשת לשני רכבים, כאשר אחד ליסינג, כל הנסיעות המשותפות יתבצעו בו, וכך יורדת כמות הנסועה של רכבים "פרטיים". חבל שאג'נדה שכזו מקודמת שוב ושוב, מבלי להציג את התמונה האמיתית. | 21.09.15 (ל"ת)
6. אם מישהו אחר משלם על זה, ברור שיטחנו את האוטו לאנשים עם רכב פרטי יש את המדינה בתוך הורידים, ששודדת על כל ליטר, אז ברור שיסעו פחות אבי | 21.09.15 (ל"ת)
5. רק מי שנוסע הרבה - ייקח ליסינג. העלויות ומסים הזוים, וכל מי שחושב שליסינג הוא חינם - פשוט לא יודע. אפשר להחזיר את הרכב ליסינג, לקנות רכב פרטי חדש - יעלה פחות בחודש להחזיק אותו, אם אתה נוסע פחות מ 20-25K לשנה. חלאס עם שטיפת מוח שרכבי ליסינג הם חינם או דלק חינם או כל דבר חינם. במדינה הזאת חינם יש רק העלאת מסים. | 21.09.15 (ל"ת)
3. אתם הופכים סיבה ותוצאה הסיבה - מס מטורף על רכב ליסינג. התוצאה - רק מי שנוסע הרבה מאוד, משתלם לו לקחת רכב בליסינג. מי שנוסע פחות מ30 אלף ק"מ בשנה - לא משתלם לו לקחת רכב ליסינג. לכן - כל רכבי הליסינג נוסעים בסביבות 30 אלף ק"מ בשנה ויותר. | 21.09.15 (ל"ת)
2. ווואו איזה קטע 30 אלף בשנה זה אומר שכל אנשי ההייטק עובדים באילת וגרים בתל אביב. עאלק לצרכי עבודה.....קרעת אותי גם שחר | 21.09.15 (ל"ת)
1. ווואאווווו איזה גילוי מרעיש רכבי ליסינג משמשים אנשים לצרכי עבודה וזה די הגיוני שיסעו בהם יותר. שחר | 21.09.15 (ל"ת)
הקילומטראז' השנתי של מכונית פרטית: 14.5 אלף קילומטר - פחות מחצי מרכב ליסינג
19 תגובות לכתיבת תגובה