4. בדיוק כמה שהם עובדים עליכם בעניין הגירים שלהם לא יכול להיות שברכבים כל כך יקרים הבעיה של מחשבי הגיר והמצמדים בגירים שלהם ימשיכו להיות דפוקים. אל תקנו גרמניות לדעתי עדיף כבר קוריאני. אורן | 25.09.15 (ל"ת)
3. וכך נגוזה האגדה על כך ש"אצל הגרמנים, מילה זה מילה ..." רבים מהמקטרגים על הסביבה העסקית בישראל משננים את המנטרות על דיוק ואמינות בסביבה העסקית במערב אירופה (בניגוד לזו שבישראל). המציאות שונה לחלוטין. ההבדל העיקרי בין העסקים בגרמניה (באוסטריה המצב עוד יותר גרוע), אנגליה, איטליה וכו' לבין אלו שבישראל אינו אלא הבדל תדמיתי. ההבדל המהותי הוא שאצלנו יכולים לנסות ולעבוד עליך "בקטנה", אצלם יעשו בדיוק את אותו הדבר, אבל "בענק" ...... אלכס | 24.09.15 (ל"ת)
2. לכל מעריצי ה"טכנולוגיה" הגרמנית. מי יודע איפה עוד VW (שכוללת אאודי, סיאט, סקודה ועוד כמה) עיגלו פינות ? במנועים המדוברים לא היתה טעות אלא רמאות מכוונת. חחחה | 24.09.15 (ל"ת)
1. האם בעקבות הפרשה פולקווגן תפשוט רגל ? אם על חצי מליון כלי רכב הקנס הוא 18 מיליארד, הקנס הכולל, על 11 מליון כלי רכב הוא יותר מ 360 מיליארד דולר. האם הדבר יוביל לפשיטת רגל של פולקסווגן ? | 24.09.15 (ל"ת)
"פולקסווגן הודתה כי ביצעה מניפולציות בבדיקות הזיהום גם באירופה"
4 תגובות לכתיבת תגובה