6. לא קשור לא קשור לעדכון תוכנה לכול מכוניות הדיזל החדשות יש מערכת שמטפל במזהמים בדלק. קטליזטור שהוא נורא יקר ובעל אורך חיים מוגבל. בכל מכונית חדשה יש חיישנים שמורים שיכולת הניקוי של הקטליסט נגמר וחייבים להחליף את הקטליזטור. מה שהם עשו שהקטליזטור נכנס לעבודה רק בבדיקה השנתית . על כן כל שאר השנה אנחנו נשמנו אתו. אין להם ניסיון של עבודה רצופה דרך הקטליזטור. מכיוון הוא עבד רק בבדיקות עשר דקות בשנה. משה רבנו | 30.09.15 (ל"ת)
5. השאלה היא: האם VW רימו בעוד מערכות מנועי TSI ותמסורות DSG הם לא בדיוק שיא האמינות. ולא להתעלם משאר השמות של VW: אאודי, סיאט, סקודה ועוד רכבים שבהם מורכבים מנועים של VW. שאלה רטורית | 30.09.15 (ל"ת)
1. המכוניות עבדו 10 דקות בשנה כמו שצריך אין שום ניסיון על יתר זמן בשאר הזמן הם חנקו אותנו משה רבינו | 29.09.15 (ל"ת)
פולקסווגן נערכת לריקול של 11 מיליון כלי הרכב המעורבים בפרשת "דיזלגייט"
7 תגובות לכתיבת תגובה