5. חברים השתיקה של משרד התחבורה בקומבינה של פולקסוואגן לא ברורה. צריך לבדוק אם יש לבכירים בצ'מפיון חברים במשרד התחבורה. בכל העולם משרדי התחבורה הגיבו בחריפות נגד היצרן והיבואנים המקומיים ורק פה שקט. כמו שזה קרה בבטר פלייס שדפקו את הלקוחות עכשיו גם פה ידפקו ? שאול | 03.10.15 (ל"ת)
3. רק שצ'מפיון הודיעו קודם ש"רק מנועי דור קודם", אז גם 2015 היא דור קודם.לכו תאמינו להם אי אפשר להאמין לחצי מילה של היבואן. הכל לטשטש, להעביר זמן, נבדק עם היצרן.. לא יודעים... כאילו בעידן הכל-ממוחשב אי אפשר למצוא את הנתונים תוך כמה שעות, וכל מתכנת שמכיר את המערכת יכול לעשות את זה. רק צריך לרצות. מ"רק דור קודם" הגענו גם לדגמי 2015, וגם של חברות אחרות בקבוצה. נראה מה יחשף בעתיד בחקירות באירופה. משרד התחבורה הישראלי כמו משתף פעולה עם היבואן ואין מעש מצידו. כדאי שיבדקו למה ואם יש סיבות אישיות, כיום ה-כ-ל אפשרי. משרד איכות הסביבה מתעלם מזיהום האויר הכבד שהמכוניות האלו יצרו בעבר ויצרו בעתיד. רק בישראל אפשרי. עצוב אישימוטו | 30.09.15 (ל"ת)
פרשת דיזלגייט: 11 אלף מכוניות פולקסווגן בישראל יזומנו למוסך
5 תגובות לכתיבת תגובה