אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אג'יו: סאב-פריים על גלגלים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ישראלים יקרים.
תשמעו משהו. אם אתם קונים "רכב חדש" משלמים עליו 500 שקל בחודש למשך 36 חודשים,ואז משלימים את מה שחסר עדיין אתם משלמים מחיר מלא על האוטו..רק שהאוטו יהיה בן 3 וישאר לכם לשלם עליו יותר ממה שהוא שווה. בקיצור תקנו אוטו יד שנייה,תשתמשו בו כמה שנים,תחסכו כסף ותקנו אוטו במכה אחת בלי משכנתאות,זה לא כמו בנדל"ן שיש עליו תשואה רכב זה 100 אחוז הפסד
שחר | 09.10.15
5.
גם בישראל זה ככה
אני אוהב לנסוע במכוניות חדשות ומחליף את שלי כל חמש שנים. אני משלם על המכונית בתשלום אחד. לפני שנה הגעתי לכמה סוכנויות. בכולן, בלי יוצא מהכלל, הציעו לי מייד עסקת תשלומים. אף אחד לא נקב במחיר הרכב, כולל הריבית או אפילו באחוז הריבית אלא רק במחיר החודשי שצריך לשלם במשך שלושת השנים הראשונות (לאחר מכן צריך להשלים את ההפרש אבל על זה אף אחד לא מדבר איתך). כששאלתי מה הריבית המגולמת בעסקה היו צריכים לקרוא למנהל ובסוכנות אחת אמרו לי שאני האדם הראשון שבכלל שואל את זה. אני כאמור מסוגל לרכוש מכונית חדשה (לא ג'יפ או רכב יוקרתי אלא סופר מיני) פעם בחמש שנים. כל חודש אני שם סכום קטן בצד ואז אני מחליף. אני יכול לומר לכם שמההתרשמות האישית שלי, גם בישראל מתנפחת לה בועת אשראי בנושא. מדובר באשראי חוץ בנקאי, בריבית גבוהה *צמודה לפריים ולמדד* שאיש לא מפקח עליו.
רן | 09.10.15
1.
גם בארץ המצב דומה - איך אתם חושבים שיכולות לעלות לכביש 200,000 מכוניות חדשות כל שנה?
יש בידי החברות, העסקים והפרטיים 15-20 מיליארד ש"ח (בנוסף לשווי הרכב המוחלף) פנויים כל שנה, שנה אחרי שנה? כולם מרוויחים פה כל כך הרבה שנשארת כזו הכנסה פנויה? ז' בע'! חברות הליסינג, חברות האשראי וחברות המימון דואגות לזה, במחיר/עלות שמגיע גם כן עד ל- 6-8% לשנה (בחישוב נכון, ולא לפי החירטוטים בפרסומות...). אל תדאגו גם אצלנו יהיה בלאגן...
 | 08.10.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת