אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפקקים לת"א יחריפו כשתתחיל בניית הנתיבים המהירים החדשים

107 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

107.
נועם מהנדס התנועה ותחבורה מתגובה 104 אינו מדייק
עובדות: 1 בחניון של הנתיב המהיר של כביש 1 חונות כ - 6000 מכוניות שאותם מסוגל להעביר נתיב אחד במשך 3 שעות. 2. ההשתדלות שלא להפקיעה לא מצליחה. רוחב הנתיב המהיר בכביש 1 צורך רוחב של שני נתיבים שיכולים להעביר את אותם 6000 כלי רכב בשע וחצי בערך. 3. כל מי שעובר במשך היום ומתלהב ממגרש החניה רואה עוד שתי עובדות שהן: המחיר לשימוש בו הוא בתעריף הנמוך ביותר ולמרות זאת רק כלי רכב בודדים משתמשים בו וזאת שבשעות האלא פשוט לא צריכים אותו והוא מיותר !.
אזרח סובל | 13.10.15
106.
כדאי לשים לב
הנתיב המהיר הקיים בכביש 1 הוא כישלון מהדהד למרות שמציגים זאת אחרת. הושקע כסף רב בהקמתו. רוחבו של הנתיב יכול להכיל שני נתיבים רגילים דהיינו הגדלת הקיבות ב - 66% וכל זה למספר בודד של שעות ביממה ומניעת כניסתם של כמה אלפי מכוניות ביממה. הפתרון האחר שימוש ברכבת ישראל במחיר מוזל שיעודד שימוש. עכשיו הולכים לדפוק שוב את הנוסעים בכביש 20 בקטע ראשון תל אביב. סללו כביש ממוחלף בן שלושה נתיבים, אחד בכל מסלול היה סגור לתנועה. משפתחו אותו לפני כשנתיים (בכיוון צפון) הוא משמש לתחבורה ציבורית בשעות הבוקר מעט מאוד אוטובוסים בקווי שרות משתמשים בו. עכשיו לגזלו את הנתיב הזה לכל היממה (אין שול שמאלי שאפשר להשתמש בו. גם כאן כדאי כדאי ואפשר להשתמש ברכבת. יש תחנות בראשון לציון, בת ים, חולון ועוד. תורידו מחירים ברכבת (שהם גבוהים יחסית לאוטובוסים) ותפסיקו לדפוק את ההנהגים. ולבזבז כסף אנחנו כבר מיממנו את הכביש הזה !
אדר | 13.10.15
104.
נתיבים מהירים זה טוב לכולם!!!
נתיבים מהירים הם שיטה מבריקה בה בעצם מייצרים נתיב לתחבורה ציבורית(עם ניסיון מרבי לא להפקיע נתיבי נסיעה) לכלל משתמשי התחבורה הציבורית ועודף הקיבולת שנותר נמכר לנוסעים ברכב הפרטי שבעצם מסבסדים מערך הסעים (שאטלים) לבאי החניון ובכך מייצרים פתרון טוב לכלל האוכלוסייה: נוסעים ברמה סוציואקונומית נמוכה: לרוב משתמשים בתחבורה ציבורית והנתיבים המהירים מקצרים את זמן הנסיעה שלהם בכבישים הבינעירוניים. נוסעים ברמה סוציואקונומית בינונית: לרוב נוסעי רכב פרטי יכולים לצאת מביתם ברכב ולחנות בחניון באזור מגוריהם ומשם לעלות בחינם לשאטל ממוזג ונעים(שלא נוסע בפקקים) בו יכולים לעבוד או לנוח לפני העבודה ולרדת בקרבת אזור העבודה(השאטלים מכוונים לאזורי ריכוז תעסוקה). נוסעים ברמה סוציואקונומית גבוהה: נוסעי רכב פרטי שעלות הזמן שלהם גבוהה(תפקידים בשכר גבוה) אשר יכולים להרשות לעצמם נסיעה בנתיב בשעות העומס ובכך חוסכים זמן יקר וכסף. כמו כן, הנתיבים מצמצים את כמות הרכבים שנכנסים לתוך העיר תל אביב. החניון בשפירים הוא הצלחה מסחררת וניתן לצפות במכוניות שחונות בשטחים פתוחים ליד החניון מרוב הביקוש הגדול...
נועם, מהנדס תנועה ותחבורה | 12.10.15
103.
לפני שבועיים כתבו שרוצים ל...
להפסיק את בנית הרכבת הקלה כי היא לא תספק את העלות... אז הנה הזדמנות... לפתח את הגישה ככה שיהיה נוח לעלות על הרכבת הקלה מחניון שיש לו לו נגיוות לכל הקרונות בצורה מהירה מהחניה ותהיה גם מספיק חניה למשל באיזור הוד השרון פ"ת. היום יצאתי מהוד השרון לכיוון חולון חשבתי שברמזור של כביש40 ליד שרונים הרמזור לא מתוכנן. אם היה שוטר שמכוון את התנועה בצומת עם כביש 5 היתה נפתרת שם הבעיה. וכשסוף סוף הגעתי לכביש 5 גם שם נתקעתי...הגיע הזמן לחשןב חכם
 | 12.10.15
101.
קישקוש !!!! נביאי זעם !!!
בכל יום פירסמתם כתבה איך כולנו הולכים לסבול בגדול בגלל העבודות לרכבת הקלה ...במקום לתמוך ולעודד - שהרי זה מה שחייבים לבצע-תחבורה ציבורית נאותה בישראל בפועל שאפו למתכננים של העבודות , הכל בסר , כמה צמתים ניבנו מחדש וכמה הוסטו .. וראו איזה פלא הכל בסדר !!! כן הכל בסדר !!! אפשר גם לפרגן קצת לא ????
nuyh | 12.10.15
98.
כן זה רלוונטי כמו המיני דיסק
עוד 15 שנה הכבישים יהיו מלאים במכונות אוטונומיות אוטומטיות. כולם יסעו במוניות רובוט, אוטובוסים רובוט. רוב הרכבים על הכביש יהיו מלאים (ארבעה נוסעים). הרכבים יסעו במבנה צפוף. פחות פקקים. הממשלה צריכה להתמקד בביטול רגולציות מטופשות. לאפשר לחברות כמו אובר ווייז להעביר אותנו לתחבורה ציבורית שיתופית. תזהרו מנהגי המוניות ונהגי האוטובוס - הלודיטים הבאים. בהצלחה לכולנו.
כן | 12.10.15
92.
כבר ראינו את גאוני המקלדת היושבים במזגני המערכת...
90% מנבואות הזעם על פקקי אימים בתל אביב כתוצאה מהעבודות על הרכבת התחתית התגלו כנבובות לחלוטין וכניסיון ליצור היסטריה מטומטמת לחלוטין. לא הצליח לכם אז וגם לא הפעם. תפסיקו לעשות עלינו רושם עם סיפורי סבתא חדשים - איבדתם את כל אמינותכם. אתם לא מבינים בזה כלום!!!
huhuhuxh | 12.10.15
90.
הפתרון שלי יותר זול ומהיר
תחבורה ציבורית על כביש 4, כל 10 דקות, מחדרה עד אשדוד. הלוך חזור. ובנוסף קווים מעגליים בערים הגדולות יביאו את הנוסעים לתחנות שעל כביש 4. זה יוריד עומס רב של נהגים הנוסעים לבדם לעבודה על כביש 4 ויאפשר לחצות את גוש דן מכביש 4 ולהוריד עומס גם מנתיבי איילון. הפקקים בראשלצ, במחלף גנות ובגבעת שמואל יעלמו. אנשים יעדיפו תחבורה ציבורית על החזקת רכב פרטי ויחסכו 10 אלף שקל בשנה. האבסורד הגדול ביותר - שאין תחבורה ציבורית יעילה על כביש 4, אלא רק במקטעים שלו. אי אפשר לנסוע בקו ישיר ומהיר מאשדוד או ראשלצ עד לרעננה או נתניה, למרות שכולן לאורכו של כביש 4. תפנימו
אסף | 12.10.15
88.
ישראל כץ ראה שגזירת הסרט הבא רחוקה מאוד. בעיה!! מה עשה?
אמר" תארגנו לי תוכנית לכביש תוך 24 חודשים" אני לא יכול לחכות עד הרכבת הקלה. אולי כבר לא אהיה שר עד אז. אולי כבר יעלו עלי ויתחילו לחקור אותי. ישבו מיטב המוחות ורקחו תכנית גאונית לגזירת סרט + גזירת קופון נאה מהציבור. גאון, כבר אמרנו?
החוקר | 12.10.15
87.
אני אומר, לגבות 1500 ש"ח לנסיעה. בוא נראה כמה עשירים יש בארץ.
וכל הפרזיטים שחיים על חשבון הציבור אפילו 2000 שח. 100 זה לא מספיק, וזה ירושש גם את מעמד הביניים. יש כמה אנשים שחייבים לשבת בכלא על כל ההונאות שהרעו את מצבנו הכספי בארץ. תן כביש לעשירים בלבד. צריך לברוח מהגיהינום פה, אי אפשר כבר לגדל פה משפחה. חכו לקומבינות בתחנות הרכבת הקלה. אז תראו איזה חגיגות הולכות שם.
שריך סוררים וחברי גנבים | 12.10.15
82.
הכי טוב לעבוד מהבית. נמאס מהתחבורה בארץ
למי שיש אפשרות שיעבוד מהבית זה גם חוסך דלק, ארנונה, החזקת משרד , וכו' רופאים, פסייכולוגים, מתכנתים, רואי חשבון, יועצי מס, אנשי מכירות, מתווכים, כולם יכולים לעבוד מהבית מהשולחן בסלון גם קוסמטיקאיות ועסקים קטנים הכי נוח, בלי פקקים, בלי עלויות, בלי עצבים
 | 12.10.15
79.
הממשלה של ביבי עשתה משהו?
תהיו בטוחים שזה מטיב: 1. עם עשירים 2. עם יבואנים 3. עם המדינה (מיסים) 4. עם מתנחלים 5. עם חרדים 6. עם וועד גדול וחזק כלשהו תהיו בטוחים שזה לא מטיב: 1. אתכם, אלא אם אתם שייכים לאחת מהקבוצות למעלה. ביבי לא פה בשביל לשרת אתכם. ביבי פה בשביל לשרת את החברים, את עצמו ואת שרה.
אזרח | 12.10.15
77.
שקרנים
גם על הנתיב המהיר הקיים אמרו ש"לא יבוא על חשבון הכבישים הקיימים" בסוף גזלו נתיב מאיילון צפון, ליד מחלף קיבוץ גלויות, ונתנו אותו לנתיב המהיר. (בגלל זה 3 הנתיבים של כביש 1 מצטמצמים שם פתאום לשניים) במדינה מתוקנת מישהו אמור לשבת בכלא על הונאה כזו (זו הונאה משום שהיה ברור עוד בשלב התכנון שזה מה שיקרה שם - אין שם מקום לנתיב רביעי)
אורן | 12.10.15
75.
חוצפה - לא צריך את זה
שוב הולכים להקשות על הציבור ולהרע את מצבו לטובת העשירים שישלמו כסף על מנת לנסוע מהר יותר. על פי הכתוב, חלק מהנתיבים הללו יבואו על חשבון הנציבים הקיימים. כלומר, מצבו של הציבור שאיננו רוצה לשלם על הנסיעה בנתיבים המהירים יורע. זו פשוט חוצפה של הממשלה. הם צריכים לשפר את מצב התשתית לטובת כלל הנהגים ולא רק לטובת הנהגים העשירים.
דורון | 12.10.15
73.
לא רק שזה לא מקל על העומס, זה יוצר עומס!! ויוצר רווחים ליזם. עוד דרך להתעשר.
הנתיב המהיר שנמצא בכביש 1 מסתיים בכניסה לנתיבי איילון, תוך שהוא גוזל שם נתיב אחד מתוך השלושה שקיימים, וכך נהיה שם צוואר בקבוק של שני נתיבים במקום הכי פקוק במדינה. כביש מס' 1 שהופך משלושה נתיבים לשני נתיבים (ליד מחלף קיבוץ גלויות) יוצר פקק ענק בכל בוקר, על חשבון היזם שמתעשר מן ההשקעה בנתיב המהיר.
אבי | 12.10.15
72.
הקטע בכביש 5 משמש גם את הנוסעים צפונה להרצליה ולחיפה
כיצד מצפים מעובדים ממזרח ר"ג להגיע להרצליה? אוטובוס אין, רכבת אין (להגיע לתחנת רכבת לוקח יותר משעה). כל האוטובוסים שבאים מצפון לא ממשיכים בכביש 4 אלה פונים לכיוון ת"א בציר ז'בוטינסקי. בכל מקרה, ברגע שיפתחו את 531, התנועה מכיוון השרון תעבור לשם ותקל את עומס בכביש 5.
חסוס | 12.10.15
69.
למרות שאני נוטה ימינה, אני מקווה שכל ממשלה שתחליף את ביבי תלאים פרוייקטים
כביש 6, מנהרות הכרמל, נתיבים מהירים, כולם נבנו על אדמות המדינה. למדינה יש מספיק כסף או דרכים להשיג מימון בכדי לפתח את כבישי הארץ. אני מאד מקווה שכל ממשלה שתחליף את ביבי ושאר מלחכי ישבני הטייקונים, תדאג להלאים את כל הכבישים הללו ותמנע כבישי אגרה חדשים. מסי הרכב הגבוהים בעולם, אגרת הרכב השנתית ומסי הדלק מבין הגבוהים בעולם, אינם מצדיקים כבישי אגרה. אני מקווה שגם נדע בהמשך איך חולקו כל הזכיונות השערוריתיים הללו עם מכרזים תפורים ועם היתר להעלות מחירים ככל העולה על רוחם של השודדים
דניאל | 12.10.15
65.
כן תמשיכו לקחת לנו נתיבי נסיעה
כמו שעשיתם בכניסה לאיילון מירושלים, בושה וחרפה! לוקחים נתיבים קיימים בשביל עשירים. עדיף שתרחיבו בעוד נתיב לכולם כדי שכל התנועה תוכל לנסוע בלי פקקים וככה לא יצטרכו נתיבים מיוחדים. הדבר היחיד שכן מבורך זה שירות השאטלים, אבל זה לא חייב לבוא זה על חשבון זה.
לירון | 12.10.15
61.
עושים מכם צחוק
אפילו בארה"ב, אומת הקפיטליזם, הנתיבים האלו בתשלום בדרך כלל רק למי שנוסע לבד, ואם יש שניים ברכב זה בחינם. פשוט בדיחה, לוקחים כביש ציבורי שנבנה בכספי מיסים, ובונים בו נתיבים לעשירים בלבד. (והלא-עשירים יוכלו לצאת מהרכב ולהצטופף באוטובוסים). איך אתם מסכימים לזה?
משה | 12.10.15
53.
עם תכנון נכון אפשר למנוע חלק גדול מהפקקים
רבים מהפקקים בארץ נגרמים בשני מקומות כאשר יש הפחתה במספק המסלולים וכאשר יש השתלבות או פיצול בכביש והסיבה העיקרית היא שהישראלי הוא נהג גרוע, עצבני וחסר סבלנות. חלק גדול מהעיכובים נובע ממעברי מסלול תכופים, נסיון להכנס לכביש המהיר או לצאת מיד בלי לנצל את נתיב ההאצה כדי להשתלב. דבר נוסף הוא מיקום של תחנות אוטובוס בנקודות בעיתיות שרות הנתיב המהיר הוא חיובי, אבל המחיר הוא מוגזם, השאלה היא העם צריך פרוייק גדול לזה, האם לא מספיק הגדרה של נתיב מהיא חוצה גוש דן שמיועד לאלו שצריכים לחצות את הגוש ולא להכנס לערים כאלו שנוסעים צפונה דרומה, האם הקצאה של נתיב אחד עבורם כך שמי שנכנס למשל בהרצליה לא יכול לצאת עד ראשון או בצומת מורשה יכול לצאת רק אחרי צומת גהה
רמי | 12.10.15
51.
איך לא יפריעו
משרד האוצר מאוד מאוד לא מדייק, אם חלק מהנתיבים החדשים יהיו במקום נתיב רגיל קיים, יקרה בדיוק מה שקורה בכניסה לנתיבי איילון מגנות,היו בעבר 3 נתיבים רגילים,כאשר לטובת הנתיב המהיר לקחו אחד מהם בכניסה,לאורך "רק" 500 מטרים,ומאז יש כמעט כל הזמן פקק משום ההצרות מ3 נתיבים לשניים.
אוהד | 12.10.15
49.
אני רק שאלה
בונים נתיבים על חשבוני (כספי משלמי מיסים) ועוד גובים כסף על נסיעה בהם? גניבה כבר אמרנו?! מאלה זכיינים היו אלה שמממנים את הפרויקט אז 20 שנה זכיינות זה בסדר, עבל בנייה על חשבוני ורווח לזכיין?! כל הממשלה זאת גנבים!!! גובים כסף (דמי חסות) מכל אזרחי ישראל על ביטחון אך אין כסף ואין ביטחון!!! רק חוקים חדשים לעוד מיסים!!!
רק שאלה | 12.10.15
47.
חזירים - תעזבו את כביש 5
איפה בדיוק תשימו חניון חנה-וסע לכביש 5? בדיוק כמו תחנות הרכבת שתקועות בשום מקום וחייבים רכב כדי להגיע אליהן (מיותר לציין שאין מספיק חניה ואין מקום ברכבת) לאיפה בדיוק יגיעו השאטלים? חצי מהנוסעים בכביש 5 מגיעים לרמת החייל ואין שם תחבורה ציבורית - הפתרון היחיד הוא רכב פרטי רוצים נתיב אגרה? אין בעיה, בתנאי שהוא לא בא על חשבון הנתיבים הקיימים (אין אפשרות להרחיב את כביש 5, מחלף מורשה הוא צוואר בקבובק נוראי)
שרעבי | 12.10.15
43.
נתיבים מהירים בתשלום זה טוב - אבל לא ע"ח הציבור!
זה טוב לאפשר נסיעה מהירה מהרגיל למי שממהר ומוכן לשלם, אבל זה חייב להיות בנתיבים חדשים שיוקמו לצורך זה (לא יופקעו מהציבור!), וכאשר ההקמה היא אך ורק ע"ח החברה המפעילה (לא ע"ח משלם המיסים!). אם שני התנאים האלה לא מתקיימים, צריך להתנגד!
יבגני | 12.10.15
41.
רגע, מה? המדינה תבנה וזכיין פרטי יקבל ויפעיל? למה? האם זה לא העברת רכוש ציבורי לאדם פרטי?
זה בכלל חוקי? איפה הפוליטיקאים? מה זה ״תכנית של האוצר״? ממתי האוצר מתכנן תוכניות תחבורה? ממתי האוצר בכלל עושה משהו בלי אישור ממשלה/כנסת? זה עוד שלב בהפרטה הזוחלת של כל דבר מבית מדרשו של נתניהו. במערכת החינוך כבר מורים שמקבלים שכר מעמותות וגופים פרטיים, במערכת הבריאות ועדת גרמן עמדה לבטל את השרפ - אז נתניהו מהר הכריז על בחירות חדשות, ועכשיו גם הכבישים יהפכו לכבישי אגרה? לא מספיק שהמדינה חולבת אותנו (להזכירכם, מחיר הדלק הוא 60% מס), עכשיו גם יעבירו את הזכיון לחליבה לאנשים פרטיים? מתקדמים במהירות למאה ה 19 ולתקופה הטורקית שהיה צריך לשלם בקשיש כדי לקבל שירות. לכל פקיד בנפרד. וגם לשוטר שלא יאסור אותך. אבל העם מרוצה משלטון הליכוד, עובדה. איך אמרה רגב? יש לנו 30 מנדטים.
סתםאחד | 12.10.15
39.
נמאס כבר ,עוד מעט נצטרך לשלם גם על שבילים,וכבישים בעיר,
מדינה מזוינת, שר התחבורה רוצה לשמור על מעמד גבוה, ומרשת הכבישים,והתשתיות החדשים, (אבל בסופו של דבר לא על חשבון המדינה) אלא על חשבון התושבים, כל כביש חדש שנבנה נהיה לכביש אגרה ,שאם נחשב את זה, בדלק ,מחיר הדלק יעלה פי עשר, האגרות ייתייקרו לפי רצון הקבלן כמובן ברשות המדינה ( למרות שחברה ממשלתית יכלה לבצע את עבודות התפעול, והמדינה תתשתף בהוצאות דוגמא למנהרות הכרמל המזוינות, מנהרה עירונית (פרטית)שהאגרה בה מתייקרת מידי כמה חודשים ומס' קילומטרים לחציה מדרום לצפון,וההפך עולה עשרות שקלים ,וכמובן ימשיך ויעלה, מדינה מזוינת שבה יוקר המחיה הגבוה ,הוא מהגבוהים בעולם המערבי, ולמעשה כבר לא משתלם לחיות בה מבחינה כלכלית, ,למרות שרוצים מבחינה ציונית
שימי | 12.10.15
38.
הבעיה התעבורתית רק מחמירה כי במרכז לא בונים מספיק לגובה ל-12 מליון תושבים
תחזית שקולה של גידול האורכלוסיה היא עליה בתוך 45 מ-8 מליון ל-18 מליון מהם יהיו 12 מליון לפחות במרכז. שזה אומר 2 סינגפור בין חיפה לבאר שבע. יש איזה גאון שיודע לשכן זאת בבניה שרובה 3-5 קומות ? בגלל שגיאה זו מחריפה בעית התעבורה כאשר העדר רכבות קלות שופכת דלק למדורה. יותר אנשים מחוץ לגוש דן יותר תעבורה בכבישים פנימה והחוצה ועכשיו בונים מגדל בבל לגוש דן. במגדל בבל המקורי לפחות לא שילמו אגרה יום יומית.
ישראל | 12.10.15
35.
למה האוצר בטפל בכל דבר
שוב האוצר מטפל... הפעם בתעבורה. אולי הגיע הזמן שמהנדסי תעבורה יטפלו בתעבורה ולא אנשי האוצר. לא שאני חושב שהועומד בראש משרד התשתיות יש לו מושג ירוק בתעבורה. אבל אולי יש סיכוי ולו קלוש שיעסיק מהנדסי תעבורה שיכילו תוכנית לאופטימיזציה של תנועה ולא של כסף בלבד!
רנ | 12.10.15
28.
לא יותר זול להקים מגדלי חניה גבוהים במקום לרצף דונמים באספלט ?
השיטה של הממשלה : צמצום השירות לציבור במקום שיפור שלו. צפוף ...- אז מה עושים ? חוסמים ! שלא ייסעו ! שימכרו את הרכב ! מה זה הטמטום הזה ? מדוע לרצף עשרות דונמים בכניסות לעיר באספלט ? לא יותר זול לעודד יזמים להקים מגדלי חניה גבוהים קרובים למרכזי העסקים ובכניסה לעיר ( ר' בשטוקהולם ) ולפתח תחבורה ציבורית נורמלית ?. חלם זה כאן !
נהג ותיק | 12.10.15
25.
יש פתרון אחר פשוט וזול אך לא טוב לפוליטקאים מסוג ירוד
קוראים לו בשם כללי תוכנית סינגפור זאת המצאה של "אסייתים פרמטיבים" משמעותו סגירת מרכזי הערים הגדולות תל אביב ירושלים וחיפה לתנועת רכב פרטי למי שלא גר באזור הסגור. בנית חניונים גדולים מחוץ לערים גם במרחקים של כ 20 ק"מ. הסעה מהחניונים למרכזי הערים בקווי שתי וערב כך שהנוסע יוכל לעבור מאוטבוס אחד לשני ותהינה תחנות במרחק של 400 מ' אחת מהשניה , הולך רגל "יאלץ" ללכת עד כ 200 מ'. עלות החניה והנסיעה באוטובוס תהיה יומית/שבועית/ חודשית מינוי. מי ראשי להכנס למרכזי הערים ? תושבי המקום, רכבי הסעת נוסעים , רכב מסחרי וכל מי שרוצה עם רכבו הפרטי בעלות לכל כניסה לפחות 500 ש"ח. מי מרוויח המדינה שלא משקיעה בתשתיות, הציבור - זמן. מי מפסיד העיריות ובעלי חניונים בעיר דמי חניה ופוליטקאים פופולריות ועוצמה. תיק שלם הועבר למדינה על ידי לשרים היל ממשה קצב ועד אייוט ליברמן. הם לא טרחו לבדוק או לעשות דבר.
rel1947 | 12.10.15
23.
איך בדיוק הנתיבים אל יפריעו לתנועה עם מפקיעים נתיבים קיימים?
כלומר במקום 3 או 4 נתיבים בכביש 2 מכפר שמריהו לתל אביב יהיו רק 2 או 3 נתיבים? זה רק יגדיל את הפקקים. ומי ישתמש בנתיבי האגרה? או העשירים או עובדי המדינה והחברות הציבוריות שחיים על חשבונינו. שיקום איזה עו"ד שיגיש בג"צ שאי אפשר להסב נתיב ציבורי קיים לכביש אגרה - רק נתיבים חדשים. אולי בג"צ יעשה גם משהו טוב לשם שינוי....
המיואש | 12.10.15
22.
מדינת עולם שלישי או רביעי..
כרגיל ממשיכים לכבות שריפות במקום לפתור את הבעיה של האין תחבורה ציבורית ולהקים רשת מסועפת של רכבות.. כמו בכל מקום נורמלי באירופה אמריקה או במזרח... עולם רביעי.. חבורת מושחתים.. למה שיעשה את זה בעצם? הרי הם סתם יפסידו כסף על כל הדלק שמזהם את המדינה..ומכוניות כמובן.. מדינת פח אשפה בלי מנהיגים..כבר עשרות שנים
הדוקטור | 12.10.15
21.
תורידו את המחיר של הנתיב המהיר!
לא נתפס שאדם נוסע לעבודה (לא לנופש) וצריך לשלם בבוקר 100 ש"ח כדי לחסוף פקק של חצי שעה! מה אני אמור לשלם כל חודש עוד 2000 ש"ח מס כדי להגיע לעבודה? איפה חברי הכנסת מהשמאל והימין? נרדמתם? למה כביש 6 עולה בערך 15 ש"ח והנתיב המהיר בין 08:00 ל 10:00 עולה קרוב ל 100 ש"ח ? איפה ההגיון? זה רק למנכלים עשירים?
t | 12.10.15
13.
זוכרים את הנתיבי תחבורה ציבורית באיילון?
שפתאום התחילו לאכוף גם כשאין תחבורה ציבורית שנוסעת בנתיב הזה. זה נתיב שמההתחלה יועד להיות נתיב אגרה ועכשיו הם יקיימו. הדבר היותר גרוע שגם לכיוון השני הם יעשו את זה. מילא היתה תחבורה ציבורית שיכולה לחפר על זה, אבל כשעם רכב לוקח לי כשעה לכיוון, עם אוטובוס זה שעה וחצי לכיוון. שחיטות זו המילה ששכחו בכתבה
גיא | 12.10.15
12.
באוצר מחדדים שהנתיבים לא יפריעו לתנועה - איך???
כאשר מורידים נתיב קיים- איך זה לא יפריע לתנועה ???? גם היום מי שרוצה היום לחנות בחניון היקיים אין כבר מקום כמה מקומות חנייה הולכים להוסיף אלפי חניות, זה לא יעזר היות וכמות הרכבים הרבה יותר גדולה מכך ותיהיה גדולה יותר בעתיד - איפה הם חיים.
 | 12.10.15
10.
שוד לאור יום
למה לא להוסיף נתיבים בכבישים המובילים לתל אביב ולפתוח אותם בחינם? התוכנית הזאת תלך בדרכה של החלטת הממשלה בימי אולמרט לייקר ולצמצם את הבניה במרכז. במקום להזרים אנשים לפריפריה או לתחבורה ציבורית בהתאמה, אנשים ימשיכו לגור ולנסוע לתל אביב, ורק יסבלו יותר.
סטודנט ירושלמי | 12.10.15
9.
בכיינים...
אני משתמש כבר שנתיים בחניון שפירים...זה הדבר הכי טוב שקרה לי מאז התחלתי לעבוד בתל אביב...חניה בחינם , עוקף פקקים , שאטלים בחינם עד מרחק סביר מהעבודה...מי צריך את הסבל הזה של הפקקים...עד שסוף סוף עובדים עם השכל במדינה...גם אז באים בתלונות....ישראלי קלאסי....שום דבר לא טוב.
קובי | 12.10.15
6.
כרגיל ביבי וישראל כץ דואגים לעשירים שיוכלו להגיע לנתבג מהר מהרצליה פיתוח
ומי ישאר בפקקים מי שאין לו כסף או לא רוצה להוציא חצי משכורת בחודש על כבישי אגרה. ככה זה כולכם מצביעים ביבי והוא דואג לחברים העשירים שלו.. כנראה עד שתפנימו את זה כבר לא תהיה מדינה ואז תוכלו לחזור לאבותיכם במראקש...
גיל | 12.10.15
3.
איזה בכיין
המדינה משקיעה מיליארד שקל בניסיון לפתור את מצוקת החניה אז גם זה לא טוב? מה בדיוק אתה רוצה שיקרה? נס? אטום שיחסל את רוב תושבי העיר ואז יוותרו לך מקומות חנייה רבים? פיתוח יוצר פקקים. שווה לסבול בשביל שהבעיה תיפתר. טובי המוחות והמומחים בתחום יושבים על המדוכה הרבה זמן ואני סומך עליהם שהם עשו את המירב כדי שהעיר תתפתח עם מינימום פגיעה בתושבים
משה | 12.10.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת