9. הסיבה האמיתית למבצעי ההוזלות לפי התקנות, מכונית שנמצאת במגרשי היבואן ולא נמכרה עד ליום 31/12/2015, תירשם בבעלות היבואן, וזה ייאלץ אותו למכור את המכונית לצרכן, שיהיה רשום ברשיון הרכב כ-"יד שניה" על כל המשתמע מכך. ג'קי | 29.10.15 (ל"ת)
8. ירידת האירו לא הגיעה ארצה מכוניות הפח מהמזרח מצליחות יפה אצל הקהל השבוי של הליסינג או עבדי ההיטק. ישראל ממשיכה לדהור מזרחה הרחק מהציביליזציה המתורבתת. בצפיפות הנוראה שכאן גם אין סיכוי לרכב ידני. ג. מכוער | 24.10.15 (ל"ת)
7. אתמול הייתי במספר סוכנויות רכב במטרה למצוא מבצע כלום פשוט כלום אומרים תנאי טרייד אין טובים פחחחח הציעו לי על רכב שמחיר המחירון שלו 85,000 (ללא תאונות) 65,000 המחירים מתכנסים לכיוון ה180,000 כל קונה חייב חייב לזכור שיש אגרת רכב ויש תוספת על צבע ויש תוספת על חיישנים ובקיצור מה שכתוב כמחיר תוסיף עוד 10,000 לפחות כמו כן לרכבי ה suv יש תוספת של מערכת איתור + מנוי חודשי בנוסף לכך ביטוח של כמה אלפי שקלים (בכל זאת עושים מקיף על אוטו חדש) מתוסכל | 20.10.15 (ל"ת)
6. עכשיו נשאר רק לשפר את השירות במרכזי השירות והמכירות ו... וכן להוריד מחירים, אנחנו לא פראיירים לשלם פי 3 ממה שמשלמים ברחבי העולם אלי | 20.10.15 (ל"ת)
5. יונדאי וקיה מראות שתחרות היא המתכון הטוב ביותר להגדלת המכירות ליצרן אם קונצרן VAG היה יוצר תחרות פנימית ומחלק את פולקסווגן, סקודה וסיאט ליבואנים שונים, המכירות הכלליות שלו היו עולות יריב | 20.10.15 (ל"ת)
4. אין כסף, יש מיתון, אינתיפאדה3.. וקיה עדיין בראש הרשימה אני קצת לא מבין את זה מצד אחד - יפה להם וכל הכבוד מצד שני - איך אנשים ממשיכים לקנות רכבים? באופ]ן כללי, לא רק את אלה שמדורגים מקום ראש.. מה שבטוח, ישראלים טוב בלקטר :) רועי דנון | 20.10.15 (ל"ת)
3. סוף סוף אנשים בארץ הבינו שיש כזה דבר שנקרא יבוא מקביל בחול עושים את זה כבר הרבה שנים, לכו הירידה שם לא קשורה לעליה כאן.. כאן אנשים רק עכשיו התחילו להבין שזה קיים, למרות שהממשלה אישרה את זה כבר מזמן וזה קיים כבר לא מעט זמן. . אני קניתי ביבוא מקביל לפני 4 חודשים כבר, תענוג.. משלמים פחות, אותו מוצר!! דורי | 20.10.15 (ל"ת)
היבואנים יזיעו כדי למלא את אולמות התצוגה
9 תגובות לכתיבת תגובה