אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם זו טעות לפטר את מי שנכשל?

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
הבעיה היא לא עובד שטועה, אלא עובד שלא לומד מטעויות
הפעם הראשונה שהוא טועה היא מקרה, הפעם השניה היא צירוף מקרים, הפעם השלישית היא כבר שיטה. יש אנשים שפשוט לא לומדים מטעויות, למרות הפידבקים שהם מקבלים מהסביבה. אני עובד עם אדם כזה במשך קרוב לחצי שנה. הוא טועה בגלל חוסר תשומת לב, ללא הפסקה. הטעויות שלו מייצרות עבודה נוספת לעצמו, ולעובדים אחרים, ופוגעות בלקוחות. בכל פעם מעירים לו והוא מתנצל, אך למחרת חוזר על אותן טעויות. האם יש מ'קום לאדם כזה בארגון? אני חושב שלא
עובד אצות | 25.10.15
1.
שכר ועונש
כל כמה שנכונה התפיסה של לימוד כתוצאה מטעויות, עדיין קיימת הבעיה של תגמול נכון של עובדים ומנהלים על פעולות נכונות או לא ראויות. לא כל פעולה שגויה מצריכה לגרור אחריה פיטורים אבל מצד שני, צריך להיות ברור גם לעובדים ובודאי למנהלים שפעולות מסוימות יגררו עונש ברור, עד כדי פיטורים. את ההגדרה מה היא פעולה נכונה ורצויה ומה היא פעולה שגויה - צריכים להגדיר במפורש מנהיגי ומנהלי כל ארגון, כדי ש'כללי המשחק' יהיו ברורים מראש וכדי שכל אחד מחברי הארגון (מנהל, עובד, פוליטיקאי ועוד) יוכל לדעת מראש למה הוא צפוי עבור פעולה שהוא נוקט. למשל, אם אותו מנהל החליט לשדרג את רשת המסעדות וההחלטה נראתה סבירה בזמנו, בודאי שאין להענישו, אבל אם הוא יחליט פעם שניה לפתוח רשת מסעדות לחופיו של מפרץ המכיל אסדות שאיבת נפט, יש בהחלט מקום לבדוק את דרך החשיבה שלו..
דודי | 22.10.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת