אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בונו, שפילברג ורומן אברמוביץ' בבעיה: תקנות חדשות לתפעול היאכטות שלהם

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
ל-7, למה שטות פופוליסטית?
מדוע מי שקונה מכונית עם מנוע דיזל 1.5 ליטר (לדוגמא - רנו מגאן דיזל) צריך לעמוד בתקנות ובדיקות חמורות, לשלם אגרות ולהיות חשוף לסנקציות במקרה של חריגה מהתקן ואילו מיליארדר שרוכש יאכטה עם שני מנועי דיזל של 20 ליטר כל אחד פטור מכל זה? אתה יודע שיאכטה כזאת שורפת מאות ליטרים של סולר בכל שעה של שיוט נמרץ? כמות הדלק הנדרשת ליאכטה של בונו על מנת להפליג מהמרינה באשקלון למרינה בהרצליה גדולה מהכמות הנדרשת לאותה רנו מגאן לצורך נסיעה, עם רגל כבדה על המצערת, ממוסקבה לפאריז. אפילו שאותה יאכטה עומדת במפרץ בעת שבן המיליארד משתעשע עם דוגמנית בבריכה או רוכב על אופנוע ים, הגנרטורים שורפים עשרה ליטרים של סולר לשעה ויותר. וד"א -- יש הרבה יותר מ-2.5 יאכטות גדולות (אחת ההגדרות המקובלות היא מעל 80 רגל). למעשה יש מעל עשרת אלפים (10,000) יאכטות כאלו על המים ועוד למעלה מ-750 בתהליכי בניה. מדובר במספר שגדל במהירות מסחרחרת בשנים האחרונות (לתשומת לב הנאו-שמרנים - הכסף שהיה אמור לחלחל לשכבות הביניים נתקע על סיפון היאכטה).
אזרח | 27.10.15
7.
איזה שטויות פופוליסטיות, תיכף יאשימו את בעלי החלליות הפרטיות בזיהום האויר.
שניים וחצי אנשים בכל העולם שיש להם יאכטה גדולה- הם המזהמים הגדולים. גמרתם לטפל בכל המפעלים הגדולים, בכל יצרניות הרכב, בכל חברות התעופה. מה הלאה? נטפל הכל מי שמשתין בשדה ומזהם את מי התהום?
ינון | 26.10.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת