אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אושר: 1.5 מיליארד שקל יחזרו למבוטחי ביטוח החובה לרכב

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
למגיב 16 - בעלי הרכבים לא מסבסדים את בעלי האופנועים
אלא את רווחי חברות הביטוח. אם חברות הביטוח היו מפסידות מביטוח חובה בכללי, זה היה סבסוד - התוספת שבעלי הרכבים משלמים מעלה את רווחי חברות הביטוח מביטוח חובה בשנה לכ-900 מליון ש"ח במקום 750 מליון (הפסד הדו"ג הוא כ-150 מליון). למה שהביטוח לא יהיה לפי נתוני הנהג גם בדו"ג? - מי שמועד לתאונות שישלם יותר. אם הייתם מסתכלים בראייה קצת רחבה, הייתם מבינים שהדו"ג חוסך לכם ולכולנו פקקים, חנייה, זיהום אוויר ועוד. אתה רוצה להכנס לת"א עם עוד עשרות אלפי כלי רכב ביום ולהתמודד איתם על חנייה (שגם ככה בקושי קיימת)? בכל העולם המתוקן הבינו זאת מזמן ומעודדים דו"ג, רק אצלנו יודעים הכי טוב, אולי בגלל זה המצב התחבורתי אצלנו כ"כ מתקדם...
גיל | 03.11.15
29.
אינני מבין את אופן הצגת הדברים כהחזר כספים לציבור
טוב מה אומרים לנו 1 גבו ממכם יותר מידי והיצתברו עודפים . > אז מדוע לא מורידים את המחיר (לא הנחה כי אם הורדת מחיר) מיד ולמחיר שישקף מחיר ריאלי שלא יגרום להיצברות נוספת. 2. יש עודף בקופה אז מה זה אומר שכל אחד שירכוש ביטוח, הקרן תרשום צק על סכום ההשלמה ? או כמו בישראל הכל ישראבלוף וספין שסה"כ נותנים מבצע על מחיר שהעלו קודם כדוגמת הרבה חנויות בגדים. 3. מדוע הפריסה ? הכסף נגבה מהציבור בגלל חישוב לא נכון של האקטוארים של משרד האוצר אז כאשר אנו חייבים למדינה היא גובה עם ריבית הצמדה וקנסות ולא מחכה 3 שנים לגבייה והיכן עקרון ההדדיות ? והקנסות על חשבונם הפרטי של אותם האקטוארים שצוינו קודם. לסיכום כחלון מלך ישראל , תחלק אגורות לציבור כי בדברים האמתיים לא תגע . אחוז במע"מ לעם לא שווה למתנה שתשובה קיבל באמצעות מתווה הגז. ניפגש בבחירות הבאות , ותראה כמה מנדטים תקבל
 | 26.10.15
27.
כל הכבוד על היוזמה, אני ממש מרוצה שמישהו רואה את האזרח הקטן חזרה
לכל אלה שרוצים שישקיעו בתשתיות, למה על חשבון הכספים של המשלמים? זה אמור להיות תקציב אחר. שנים שעושקים אותנו (בעיקר הדו גלגלי). כיום אני לא מבין למה קטלו אותך, את שרת משפטים ממש משכילה ומראה יכולת, הצבעתי בטעות לכחלון, פעם הבאה הצביעה לך (עם או בלי בנט). תודה
תותח | 26.10.15
20.
15- לא לתיקו כבישים ן ולא לירוק
גם בלי ההחזרים אנו משלמים ים של כספים עבור החזקת ריכבוינו. ים של כספים - הכסף שיוחזר לכיסינו ! ״אור ירוק לנהג ולהולך רגל״ פחות לפירסומים (הון עתק שיורד לטימיון שהולך לפירסום) ואולי כדאי יותר ויש להשקיע ויותר לבטיחות האזרחים הנהגים הנוסעים הולכי הרגל - או שאולי כדאי להציעה לנהגים ״בכמעט חינם״ את מערכת המיגון ׳איווקס ׳שכה משכנעים אותנו בפיקסומים עד כמה מצילה חיים !בעקיפין פחות תאונות-פחות הוצאות למדינה עבור אשפוזים בבתי החולים / נכויות/ ביטוח העדריות ממקומות עבודה ׳ עקב תאונות׳
דנידג | 26.10.15
17.
מדינת הגנבים צריכה להוריד את הביטוח של הקטנועים
רוכב קטנוע של עד 250 סמ"ק צריך לשלם 3500 ש"ח ביטוח חובה !!! רוכב קטנוע של עד 50 סמ"ק צריך לשלם כ1700-2000 ש"ח ביטוח חובה, כאשר במדינות רבות לא צריך כלל רשיון כדי לרכב עליו. במקום לעודד דו-גלגליים להקטנת הפקקים ופתרון בעיות החנייה, סוחטים אותנו בביטוח !!!
גיא | 25.10.15
16.
למגיב 3
לידיעתך - נהגי המכוניות מסבסדים את ביטוח הדו-גלגלי (לא מאמין ? תבדוק !). למה זה יקר ? כי כל פגיעה אצלכם בדו-גלגלי זה הפעלת ביטוח. כל שריטה אתם דורשים פיצוי. כל אופנוען וקטנוען יספרו לך שמי שלא עשה תאונה, יעשה בעתיד. לצערך חלק גדול מאלו שחולקים איתך סוג כלי רכב רוכבים כמו מטורפים, על המדרכות, בטיילת, עושים פרסה על מעבר חציה כדי לא לעמוד ברמזור - והם הרוב ! אז כשאחד כזה נכנס בעץ שעמד לו על המדרכה, הטיפול בו עולה עשרות אלפי שקלים, וזה במקרה שהוא לא תובע פיצויים (ומי לא תובע במקרה של תאונה ?). יש סיבה שיש לכם קרן מיוחדת, ואף חברת ביטוח לא מסכימה לבטח. לדעתי לא צריך לסבסד את זה בכלל, שיעלה 100 אלף מצידי. ואם אתה חושב לאיים בזה שתחסוך חניה ופקקים, אז אני ממש רואה את כל בעלי הקטנועים שרכשו כלי ב500 ש"ח עוברים ללקסוס... אגב, הקטנועים הזולים גם מזהמים יותר מרכב !
לירן | 25.10.15
2.
למה לפרוס את ההנחה על שלוש שנים?
למה לא להחזיר מייד את הכסף המגיע לנו? אם ברור שהכסף שהוא מקור הסילוק ישנו ונמצא חשבונאית באיזה חשבון החזירו אותו מיד.למה לחכות שלוש שנים עד ההחזר המלא? אם זה היה חוב שלנו הוא היה נושא קנס פיגורים. למה שרי המשפים והאוצר לא חשבו על כך? מי בכנסת ירים את הכפפה ?
זאב | 25.10.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת