9. כי כולם יודעים.. שגוגל הולכת לרכוש את אובר ורוצים לעשות סיבוב. גוגל ואובר משתפות פעולה באופן כבד כבר שנתיים והחזון של שתי החברות - לשנות את עולם התחבורה. שמוליק | 27.11.15 (ל"ת)
7. אובר צריכה למות. החברה מבוססת על אי ציות לחוק ומניפולציות מרושעות כל מה שאובר עושה זה לשבור את הרגולציה והתנאים שנהגי מוניות והרשויות עובדים עליהם מאה שנים. אין תנאים לעובדים, אין הבטחה לאיכות השירות - רק התנערות מכל אחריות לכל דבר תוך התעלמות מוחלטת מהחוקים של המדינות בהם הם פועלים. צריך לבעוט אותם מכל המדרגות. הם לא יפסיקו עד שלא יסגרו להם את השאלטר. סטארטאפיסט | 31.10.15 (ל"ת)
6. ל-3 זה ברור שלאובר יש הוצאות עצומות והכסף לא נעלם סתם עדיין עם ניקח את כל מה שאתה אומר ונניח שהכל נכון ומדובר ב-2 מיליארד דולר בשנה, אנחנו עדיין מדברים על 4.7 מיליארד שהחברה גייסה ב-12 החודשים האחרונים ולא ברור למה הם הלכו. שוב נמשיך עם הטירוף 700 מיליון הלכו על נושאים אחרים כמו עובדים נגיד. לחברה צריך להיות 4 מיליארד במזומנים נחזור על זה שוב מזומנים, למה היא כבר צריכה לגייס שוב. קצב שריפת הכסף בחברה לא מסתדר כבר כמה גיוסים, אלא אם כן יש דברים שהחברה לא מספרת לאף אחד חוץ ממשקיעים פוטנציאלים. ggg | 30.10.15 (ל"ת)
4. אובר מגייסת כסף מהציבור על מנת לשלם מיליארדים כבונוס. לאחר נפילתה, מנהליה יהפכו למיליארדים ובעלי אגרות החוב ישארו עם אפס דולרים לאחר תיספורת מכובדת (כמו תשובה למשל). אני | 30.10.15 (ל"ת)
3. המאמר אינו מדוייק בלשון המעטה בניגוד לנאמר, לאובר יש הוצאות אדירות ואני אפרט רק חלק מהן: 1. כפי שנרמז, החברה משקיעה הון עתק על מאבקים משפטיים ברחבי עולם, שעולים לה עשרות ומאות של מיליוני דולרים. כמו כן, על פעילות לובינג עניפה. 2. על פי החלטה של בית המשפט בארה"ב, החברה צפויה "לקלוט" לתוכה את כל הנהגים המוגדרים כקונטרקטורז, כעובדים מן המניין של אובר עצמה. משכך, ההחלטה (שכבר הוגש עליה ערעור) משנה לחלוטין את מצבת העובדים הקיימת באופן דרמטי. 3. זה ממש לא מדוייק להגיד שלחברה אין ציים של רכבים. כך למשל, במדינות מסויימות, הרגולציה מאלצת את אובר להקים חברת משנה מקומית להשכרת רכב ועל כן, אובר רוכשת רכבים לחברה ומשתמשת בהם כצי המכוניות. לדוגמא, בסינגפור, שם המדינה אינה מאפשרת לכל אחד להעלות כל רכב על הכביש ומקצה רישיונות מיוחדים לכך. לכן, אובר נאלצת לרכוש רכבים שכבר יש להם את הרישיון המיוחד, על מנת שתוכל להשתמש בהם. 4. החברה מזרימה מאות מיליוני דולרים כתמריצים לנהגים ברחבי העולם, כחלק מהתחרות הגדולה שיש לה עם חברות ענק זהות בעיקר באירופה, הודו וסין. בכדי להבין את גודל התחרות, ענקי אינטרנט סינים כמו עליבאבא וטנסנס מזרימים כ- 500 מיליון דולר כתמריצים לנהגים במתחרה של אובר במדינה, Didi Kuaidi. אני יכול להמשיך ולפרט, אבל נראה שהרעיון הובן. ניר | 30.10.15 (ל"ת)
2. גניבת דעת זה עסק יקר. חוץ מזה החברה צריכה קופת מזומנים גדולה כדי להתמודד עם התביעות נגדה בכל המדינות בהן היא "משבשת" את החוק. יובל | 29.10.15 (ל"ת)
1. מה זאת אומרת מה יש להם לעשות ע הכסף? העתיד של אובר הוא במכוניות האוטונומיות. כשנתרגל להזמין מונית ללא נהג, זו תהיה אובר שתביא לנו את השירות הזה. הם צריכים להקים מערך של מיפוי וטכנולוגיה של מכוניות שנוסעות עם עצמן. | 29.10.15 (ל"ת)
המונה דופק: למה לעזאזל אובר צריכה כל כך הרבה כסף?
9 תגובות לכתיבת תגובה