אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוצר חושש: בנתע היטו את מכרז הרכבת הקלה לטובת חברה סינית

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
90 קרונות ב 2 מיליארד?
לא עדיף פשוט לסלול כביש תת קרקעי לאוטובוסים חשמליים בלבד? ב 2 מיליאד ש"ח אפשר לקנות 1000 אוטובוסים חשמליים (אם אחד עולה 2 מיליון, שזה נראה לי הגזמה) שייסעו במנהרות ה"רכבת התחתית". האוטובוסים החשמליים האלה יכולים גם להיות אוטומטיים ללא נהג. התדירות שלהם תהיה הרבה יותר גבוהה. בנוסף הרבה יותר קל לשדרג או להחליף אותם מאשר להתקע עם 90 קרונות ישנים לעשרים שנים הבאות כי להחליף עולה עוד 2 מיליארד. שלא לדבר על החסכון כי אין צורך להקים מסילה. רכבת זה פתרון יקר מאוד ולא מספק.
סנופקין | 04.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת