7. העליה מרוסיה הביאה איתה סטנדרטים אתיים רוסיים שמוחדרים בחברות וברשויות ממשלתיות צריך לבדוק את כל המכרזים בנתע | 04.11.15 (ל"ת)
4. עוד מהלך נואש האוצר לעצור את הליך הרכבת הקלה. מפחדים שסוף סוף תהיה תחלופה ראויה לכלי רכב אשר מכניסים למדינה 17 מיליארד ש"ח מידי שנה באמצעות גזל מיסים. אחרי הסיבוב הראשון, בדמות תוכנית חלופית לרכבת תחתית, שלא בדיוק צלח עברנו לניסיון השני... רועי | 04.11.15 (ל"ת)
3. 90 קרונות ב 2 מיליארד? לא עדיף פשוט לסלול כביש תת קרקעי לאוטובוסים חשמליים בלבד? ב 2 מיליאד ש"ח אפשר לקנות 1000 אוטובוסים חשמליים (אם אחד עולה 2 מיליון, שזה נראה לי הגזמה) שייסעו במנהרות ה"רכבת התחתית". האוטובוסים החשמליים האלה יכולים גם להיות אוטומטיים ללא נהג. התדירות שלהם תהיה הרבה יותר גבוהה. בנוסף הרבה יותר קל לשדרג או להחליף אותם מאשר להתקע עם 90 קרונות ישנים לעשרים שנים הבאות כי להחליף עולה עוד 2 מיליארד. שלא לדבר על החסכון כי אין צורך להקים מסילה. רכבת זה פתרון יקר מאוד ולא מספק. סנופקין | 04.11.15 (ל"ת)
2. מעניין מי דוחף את הבדיקה מעניין למה רשות החברות בלחץ על איחוד המכרזים, המבקר בדק את הנושא כל כך הרבה פעמים. תתעוררו מבקר המדינה | 04.11.15 (ל"ת)
האוצר חושש: בנתע היטו את מכרז הרכבת הקלה לטובת חברה סינית
7 תגובות לכתיבת תגובה