אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פולקסווגן מודה לראשונה: הפרשה התרחבה - נוגעת גם לרכבי בנזין ולגז נוסף

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ההסבר הטכני של 5 לוקה בחסר כל הזיהום נובע ממנועים מיושנים במכוניות
ולא רק מתוכנה שמזייפת את ביצועי המנוע .בבדיקת זיהום אוויר.המנועים שמותקנים במכוניות מורידים את ערך הרכב בשליש.זה אומר שהחברה רימתה .אם ביצועי המנוע ירודים.זה ישפיע על ערך כל מכוניות הקונצרן
מהנדס רכב | 07.11.15
5.
הסבר טכני ל-3 בפרט, ולכל השאר
ברכבים שלגביהם נוגעת שערוריית הזיהום אין "מערכת" ממש שצריך להסיר. הכל עניין של תוכנה במחשב הרכב. התוכנה מקטינה את ביצועי הרכב כשהיא מזהה שמתבצעת בדיקת פליטות, ובנסיעה רגילה חוזרת לביצועים רגילים ומזהמת יותר. דהיינו, הרכבים הללו מזהמים יותר מהמוצהר מהרגע שיצאו לראשונה מהמפעל, ודווקא ללא טיפול בעניין, אם משרד התחבורה יקשיח את בדיקות הפליטה במבדקי הרישוי הם יכולים בעקרון להיכשל, כתלות בתנאים ודרישות של בדיקות הפליטה. נכון לעכשיו, את קריטריוני בדיקת הפליטה הנוכחיים של משרד התחבורה אין להם בעיה לעבור. במסגרת טיפול לתיקון ה"תקלה" מטעם היצרן יבוצע עדכון תוכנה בלבד, שלאחריו הרכבים יעבדו באופן קבוע במצב פליטה תקנית, כלומר הם יזהמו פחות ולכן לא תהיה שום בעיה בבדיקות רישוי, הנוכחיות או עתידיות, אם יהיו שינויים. עפ"י הצהרות היצרן גם לא תהיה פגיעה ביעילות דלק של הרכב. החסרון היחיד בביצוע העדכון, הוא שביצועי הרכב (מומנט, הספק וכו') יהיו נמוכים יותר.
מוהנדיס | 05.11.15
4.
מנוע מזהם
לאחרונה עבר הרכב שלי , גולף, טיפול ראשון. בזמן הטיפול נאמר לי כי אני צריך להשאיר את הרכב לחצי שעה נוספת לעדכון המחשב של המנוע. כאשר שאלתי פרטים, קבלתי תשובה מתחמקת ולא ברורה. לאחר קראת הכתבה מתחילים להתחוור פרטים, בנוסף למגיב 2, האם רק לאוצר מגיעים החזרים מהיבואן? מה עם הלקוחות שרומו ביודעין?
אהרון | 04.11.15
2.
למה משרד האוצר לא תובע את פולקסווגן
רק בדיזל יש הפרש בין רמות הזיהום המוצהרות - 7 ו-14 לאוקטביה ולפאסט, כאשר בפועל מדבר על רמה 15. פירושו אלפי שקלים לכל מכונית שהיבואן לא שילם כמס. יש רישום מדוייק לאוצר ולמשרד התחבורה על אלפי כלי הרכב בשנים האחרונות. למה המדינה לא תובעת את ההפרש מהיבואן\יצרן?
 | 04.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת