אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הניסוי הגדול של מובילאיי יתחיל בישראל

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
ממתי הממשלה הפכה ליצרנית רכבים
היצרנים עובדים על קוקטייל של פתרונות. החל ממצלמות כמו מובילאיי, דרך מכ"מים ועד לתקשורת מהירה בין כלי הרכב כמו AutoTalks הישראלית. צריך לתת לשוק להכתיב את הפתרון. יקח קצת זמן אבל זה יקרה עם פתרונות משולבים חזקים בסדרי גודל על הפתרון של מובילאיי. עד אז שכץ יישב בשקט ולא ישדוד מיליארד דולר מהקופה הציבורית.
דוד | 08.11.15
36.
הבלוףףףףףףףףףף של ישראל כץץץץץץץץץץץץץץץ. הרי מה שנקרא
"מערכת ניטור מרחק מלפנים" כשם מפוצץ, זה לא פחות מאשר חיישני רוורס שהתקינו אותם מקדימה שעולים 99 ש"ח, לא כולל התקנה.. אז כמה ימכרו את זה למדינה ? ב 10,000 שח כמובן. פר יחידה. ישראל כץ שייך לשלטון הקפיטליסטי הארור אוהבים שם צקים שמנים ממשלת הפשע הלאומי
 | 07.11.15
35.
MOBIL EYE מכשיר חובה בכל רכב מציל נפשות
במכונית שלי מותקן MOBILE EYE קבלתי את זה''בחינם'' היה מין בונוס מהספק המכשיר פנטסטי ומונע הסתבכויות בפרט במקרים של היסח דעת הוא מזהיר מסטיה מנתיב מהולכי רגל שקפצו פתאום לפני הרכב או המכונית מלפנים שעצרה פתאום או סטייה מסוכנת בשל אי שמירת מרחק. לדעתי שר התחבורה ( שבדרך כלל איני מחסידיו) עושה כאן שרות גדול לציבור את בעית כיסוי העלות אפשר לדעתי לכסות במידה רבה על ידי הנחה שחברות הביטוח יחויבו לתת לרכב בו מותקן מכשיר זה ועל ידי הפחתת המעמ. אם יש בכל זאת בעיה תקציבית אני מציע שבשלב ראשון המכשיר יהיה חובה במקרים של נהג חדש ושל נהג מבוגר ( מעל 60 למשל ) מה שכתבתי למעלה זה המצב העובדתי ואין לי שום אינטרס מסחרי . מצידי שיותקן מכשיר דומה של חברה אחרת ובלבד שיותקן
יוסי מור | 07.11.15
32.
יש לי, ואחרי חודש ניתקתי את הבאזר.
יש לי רכב חברה עם מוביליי. אחרי חודש של נסיעה עם המערכת החלטתי לנתק את הבאזר שלה, כי הוא סתם הקפיץ אותי, או העיר את בנותי שישנו מאחור. מערכת מיותרת, שאולי יעילה לכאלה שעושים אלף דברים נוספים תוך כדי נהיגה כמו שהזכיר מגיב 22. עכשיו אני יכול לנהוג בשקט ובשלווה ללא צפצופים שמחרידים את שלוותי. למספר 6 - ניתן לנתק את הבאזר. תפתח את המכסה היכן שהמצלמה מותקנת, ושם פשוט תנתק את המחבר של הבאזר. למספר 9 - המערכת מצפצפת כשלדעתה אתה לא שומר מספיק מרחק, עובר נתיב ללא איתות, או מתקרב לשוליים.
אחד | 06.11.15
24.
תשובה למס' 20: שנת 2000 זה סתם קשקוש בלבוש. החלטה פוליטית ותו לא.
יש דגמי רכב שיוצרו לדוגמה משנת 1997 ועד 2003, אז לאלה שהחל מ-2000 זה מתאים ולאלה שמלפני כן זה לא מתאים? ומדובר באותו דגם רכב! המסקנה? בבל"ת ישראלי טיפוסי. אפשר להתקין את זה גם על מכונית מ-1990, אבל אם כדאי זו שאלה אחרת.
נהג | 05.11.15
22.
מערכת מחורבנת - מותקנת אצלי ומייד בהתנעה אני מכבה אותה.
היא אולי טובה למי שמסמס וישן בזמן הנהיגה - לנהגים שנוהגים ולא משחקים היא רק מטרידה עם המון התראות שווא מחד, וניטרול בשמש ובלילה מאידך. מעבר לכך שיהיה די קשה לשכנע אותי שהיא לא תהיה עם חיבור למוקד של רשות כלשהיא שתוכל לעקוב אחרי בזמן אמת. למכונית שלי היא לא תיכנס, ואם יכריחו אותי - היא תנותק מהמצבר ברגע שאני יוצא מתחנת ההתקנות.
רון | 05.11.15
17.
נראה כמו קומבינה על כספי ציבור
אם בממשלה באמת חפצים בשיפור בטיחות רכבים הנעים בדרכים, הפתרון מתחת לפנס: כל בעל רכב בן למעלה מ10 שנים, יזכה בפטור חלקי ממס קניה לרכב חדש ומודרני העומד בתקינה אירופאית. ערבות ממשלה ליבואנים כנגד הלוואות לרכישת רכב תעודד גם את מי שידו אינו משגת את כל סכום הרכישה, להחליף רכבו בחדש ובטוח יותר. מהלך כזה נכון בהיבט בטיחות כמו גם לשיפור איכות הסביבה, מאשר דאגה לרווחי חברה טכנולוגית מצליחה ככל שתהיה.
אבי | 05.11.15
15.
לפי מה שנכתב יש מספר מינוסים
בימים חמים מאוד המערכת לא מתפקדת עד שפנים הרכב מקורר (מזגן). כאשר נוסעים מול השמש (ביום או אחר הצהריים) כנל ישנה בעיה בתפקוד המערכת. כשנוסעים בלילה בכבישים חשוכים המערכת לא מתפקדת כמו שצריך הרבה מדברים על צפצופים והתראות בלי סוף - שגורמים לנהג לכבות את המערכת.
ארז | 05.11.15
14.
כשלא הולך לחברה....
כשהחברה לא מצליחה לחדור לשוק הישראלי עם מוצרי ה"אפטר מרקט" (מוצר על מכונית שכבר ייוצרה) וזאת למרות נסיונותיה הרבים,היא משלמת המון כסף ללוביסטים שבמשך שנים עושים את עבודתם ולבסוף הצליחו.(היא גם לא הסתירה זאת). בקיצור ,כשאתה צריך עזרה דאג "לשמן" את האנשים הרלוונטים . אחלה מדינה יש לנו.
מאיר | 05.11.15
8.
מישהו שם שיכור לחלוטין. הנתונים המוצגים מוזרים
איך יכלו בדיוק לקבוע שמעורבות כלי הרכב שהתקינו בתאונות ירדה ב 80 אחוז? האם היתה להם קבוצת ביקורת בעלת מאפיינים זהים (אין כמובן דבר כזה) ואולי מי שהתקין הוא ממילא נהג זהיר יותר מהממוצע ולכן היה חשוב לו להוציא את הכסף ולהתקין? ומאיפה בדיוק תיקח הממשלה את הכסף למימון הציוד? מהחרדים? מהמתנחלים?
נהגוס | 05.11.15
6.
יש לי כבר שנה. מת להתנתק!
מצפצפת בלי סיבה. לא ניתן להנמיך הווליום לאפס (לקבל חיווי ויזואלי בלבד). שירות מתחת לכל ביקורת מתקלקל כל כמה נסיעות. חוויה לא טובה בקיצור. אבל הכי מפריע לי זה האח הגדול. לדעתי יחברו בקלות למערכות משטרטיות לאנשים יתחילו לקבל רפורטים על מרחק מפסים צהובים ולבנים.
נתי | 05.11.15
3.
איווקס הוא משווק / יבואן ובטח לא יצרן
החברה מתמחה ביבוא שיווק והתקנה בלעדיים וביוקר של מערכות איתור מולטימדיה ואביזרים לכלי רכב של דלק מוטורס ( נסו לקנות מהיבואן מערכת איתור אחרת ! מי שהוא אמר שקשוקה). אין שום קשר בין אוויקס ליצור (הם בעבר שיווקו את מובלאי במשך שנים) הם רק מייבאים. עלות מערכות כזו היא כ 150$ ועלות ההתקנה כ 50$ כלומר מחיר מחירה לצרכן של 3500 שח מגלם רווח של מאות אחוזים ליבואן ולמשווק, ושוב גוזלים את הצרכן והקופה הציבורית, שקשוקה במיטבה.
יוסי | 05.11.15
2.
בזבוז
אני לא מאמין גדול במערכות פאסיביות, אם צומת ליבי לא נתונה לכביש למה שהיא תהיה נתונה למערכת שמצפצפת. תארו לכם שנהג בודק את הנייד שלו בזמן נהיגה ולא שם לב לכביש. פתאום יש צפצוף, שהנהג התרגל אליו ולא אכפת לו ממנו כבר. כעבור שניה של צפצוף ומחשבה של הנהג "הרעש נשמע לי מוכר" הוא באמצע תאונה
נדב | 05.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת