43. החרם של אירופה לפי דעתי צריך לנצל את ההמצאות הישראליות לא רק בכסף אלא גם נגד החרם האירופי וערבי נגדנו כלומר מי שיפעיל חרם נגד ישראל לא יוכל להשתמש בהמצאות של סמראטפונים או מערכות של מובילאי יוסי | 19.03.17 (ל"ת)
41. ממתי הממשלה הפכה ליצרנית רכבים היצרנים עובדים על קוקטייל של פתרונות. החל ממצלמות כמו מובילאיי, דרך מכ"מים ועד לתקשורת מהירה בין כלי הרכב כמו AutoTalks הישראלית. צריך לתת לשוק להכתיב את הפתרון. יקח קצת זמן אבל זה יקרה עם פתרונות משולבים חזקים בסדרי גודל על הפתרון של מובילאיי. עד אז שכץ יישב בשקט ולא ישדוד מיליארד דולר מהקופה הציבורית. דוד | 08.11.15 (ל"ת)
40. המערכת לא תוריד את היקף תאונות הדרכים. מחקר רציני צריך להראות מי הם עברייני הכביש ומה מאפיין את התאונות. חינוך ותרבות לא מתקנים עם מערכת אלא בחינוך ובתרבות (לא ערבית) גדי | 08.11.15 (ל"ת)
39. אין ולא תהיה בזמן הקרוב מע' אמינה, יש רק למצבים פשוטים, וגם אז יש הרבה התרעות שוא. שלא לדבר על מצבים מורכבים של: תאורה, זויות שמש, מזג אויר, עומסי תנועה, הולכי רגל, ועוד אלף דברים, הישראל כץ הזה ישבור את השיא של מרידור. מומחה | 08.11.15 (ל"ת)
37. על חשבון מי תהיה התחזוקה והתיקונים ??? על חשבון בעל הרכב !!! לאחר ההתקנה , מי יתקן מכשירים תקולים ??? מי ייתן אחריות ועל חשבון מי ??? עדיף להקצות 2,000 ש"ח חינם לטיפולים מונעים ברכב כגון החלפת בלמים וצמיגים וב 1500 הנוספים לתקן כבישים פגומים !!! רעיון מושחת ומטומטם | 07.11.15 (ל"ת)
36. הבלוףףףףףףףףףף של ישראל כץץץץץץץץץץץץץץץ. הרי מה שנקרא "מערכת ניטור מרחק מלפנים" כשם מפוצץ, זה לא פחות מאשר חיישני רוורס שהתקינו אותם מקדימה שעולים 99 ש"ח, לא כולל התקנה.. אז כמה ימכרו את זה למדינה ? ב 10,000 שח כמובן. פר יחידה. ישראל כץ שייך לשלטון הקפיטליסטי הארור אוהבים שם צקים שמנים ממשלת הפשע הלאומי | 07.11.15 (ל"ת)
35. MOBIL EYE מכשיר חובה בכל רכב מציל נפשות במכונית שלי מותקן MOBILE EYE קבלתי את זה''בחינם'' היה מין בונוס מהספק המכשיר פנטסטי ומונע הסתבכויות בפרט במקרים של היסח דעת הוא מזהיר מסטיה מנתיב מהולכי רגל שקפצו פתאום לפני הרכב או המכונית מלפנים שעצרה פתאום או סטייה מסוכנת בשל אי שמירת מרחק. לדעתי שר התחבורה ( שבדרך כלל איני מחסידיו) עושה כאן שרות גדול לציבור את בעית כיסוי העלות אפשר לדעתי לכסות במידה רבה על ידי הנחה שחברות הביטוח יחויבו לתת לרכב בו מותקן מכשיר זה ועל ידי הפחתת המעמ. אם יש בכל זאת בעיה תקציבית אני מציע שבשלב ראשון המכשיר יהיה חובה במקרים של נהג חדש ושל נהג מבוגר ( מעל 60 למשל ) מה שכתבתי למעלה זה המצב העובדתי ואין לי שום אינטרס מסחרי . מצידי שיותקן מכשיר דומה של חברה אחרת ובלבד שיותקן יוסי מור | 07.11.15 (ל"ת)
33. עוד דרך להכניס את הרשויות לתוך הכבד שלכם! כל המשחק הזה הוא בלוף מובילאי אולי מועילה אבל זה מוטל בספק המטרה האמיתית של משרד התחבורה ושל כלל מוסדות המדינה היא להכנס לכם לחיים ולשים לכם מתקן עקיבה ברכב הפרטי צריך להתנגד לזה נחרצות יש גבול להפרת הפרטיות!!! עופר | 06.11.15 (ל"ת)
32. יש לי, ואחרי חודש ניתקתי את הבאזר. יש לי רכב חברה עם מוביליי. אחרי חודש של נסיעה עם המערכת החלטתי לנתק את הבאזר שלה, כי הוא סתם הקפיץ אותי, או העיר את בנותי שישנו מאחור. מערכת מיותרת, שאולי יעילה לכאלה שעושים אלף דברים נוספים תוך כדי נהיגה כמו שהזכיר מגיב 22. עכשיו אני יכול לנהוג בשקט ובשלווה ללא צפצופים שמחרידים את שלוותי. למספר 6 - ניתן לנתק את הבאזר. תפתח את המכסה היכן שהמצלמה מותקנת, ושם פשוט תנתק את המחבר של הבאזר. למספר 9 - המערכת מצפצפת כשלדעתה אתה לא שומר מספיק מרחק, עובר נתיב ללא איתות, או מתקרב לשוליים. אחד | 06.11.15 (ל"ת)
27. הוא זה הוא ? מספר 3 (יוסי) ומספר 4 (יוסי) זה לא ניגוד אינטרסים לדבר בשבחה של המערכת ומקביל לדבר נגדה ? אולי צריך פה גילוי נאות ? ועכשיו תגיד שזה לא אותו "יוסי" חחחחחחחח אני | 05.11.15 (ל"ת)
26. מה הקשר בין הכותרת לכתבה? הכתב יורד על מובילאיי - ובצדק- אבל בכותרת יוצא שהם מורידים תאונות דרכים?! כלכליסט - יש לכם באוטו במקרה איזה מובילאיי? העין השמינית | 05.11.15 (ל"ת)
24. תשובה למס' 20: שנת 2000 זה סתם קשקוש בלבוש. החלטה פוליטית ותו לא. יש דגמי רכב שיוצרו לדוגמה משנת 1997 ועד 2003, אז לאלה שהחל מ-2000 זה מתאים ולאלה שמלפני כן זה לא מתאים? ומדובר באותו דגם רכב! המסקנה? בבל"ת ישראלי טיפוסי. אפשר להתקין את זה גם על מכונית מ-1990, אבל אם כדאי זו שאלה אחרת. נהג | 05.11.15 (ל"ת)
23. הצילו, מי יודע איפה כפתור הניטרול של הדבר הזה של מובילאי רכב מליסינג מצפצף בלי חשבון ואני מחפש איך מנטרלים את המערכת של מובילאי צעצוע טכנולוגי נחמד ,כמו תרופה מעולה למחלה שלא קימת משה | 05.11.15 (ל"ת)
22. מערכת מחורבנת - מותקנת אצלי ומייד בהתנעה אני מכבה אותה. היא אולי טובה למי שמסמס וישן בזמן הנהיגה - לנהגים שנוהגים ולא משחקים היא רק מטרידה עם המון התראות שווא מחד, וניטרול בשמש ובלילה מאידך. מעבר לכך שיהיה די קשה לשכנע אותי שהיא לא תהיה עם חיבור למוקד של רשות כלשהיא שתוכל לעקוב אחרי בזמן אמת. למכונית שלי היא לא תיכנס, ואם יכריחו אותי - היא תנותק מהמצבר ברגע שאני יוצא מתחנת ההתקנות. רון | 05.11.15 (ל"ת)
21. לקנות את המנייה!! לקנות את המנייה של מובילאיי , אולי נעשה קצת כסף בין כל ההוצאות שכל יום מנחיתים עלינו פה.. אשר | 05.11.15 (ל"ת)
19. ליטר בנזין עולה למדינה 86 אג'! את המיסים תחשבנו לבד...אז מתוך המיסים יממנו את המערכת אב | 05.11.15 (ל"ת)
18. בוש ודלפיי זה מובילאיי !!! בוש ודלפיי הם לקוחות של מובילאיי. הם קונות את הצ׳יפ של מובילאיי ועוטפות אותו במערכת עבור יצרני הרכב. אין להן מערכת משלהן!!! איווקס זה סתם משווק של מערכת סינית מצ׳וקמקת. זה לא נמכר לאף יצרן רכב! אין מה להשוות למובילאיי. רונן | 05.11.15 (ל"ת)
17. נראה כמו קומבינה על כספי ציבור אם בממשלה באמת חפצים בשיפור בטיחות רכבים הנעים בדרכים, הפתרון מתחת לפנס: כל בעל רכב בן למעלה מ10 שנים, יזכה בפטור חלקי ממס קניה לרכב חדש ומודרני העומד בתקינה אירופאית. ערבות ממשלה ליבואנים כנגד הלוואות לרכישת רכב תעודד גם את מי שידו אינו משגת את כל סכום הרכישה, להחליף רכבו בחדש ובטוח יותר. מהלך כזה נכון בהיבט בטיחות כמו גם לשיפור איכות הסביבה, מאשר דאגה לרווחי חברה טכנולוגית מצליחה ככל שתהיה. אבי | 05.11.15 (ל"ת)
16. לקפוץ מדבר לדבר זה נראה כמי שמתחמק מהחזרת הכסף לציבור. קודם שיחזירו לציבור את הכסף שנצבר בהפחתת תשלום הרישוי והבדיקה השנתית רמי | 05.11.15 (ל"ת)
15. לפי מה שנכתב יש מספר מינוסים בימים חמים מאוד המערכת לא מתפקדת עד שפנים הרכב מקורר (מזגן). כאשר נוסעים מול השמש (ביום או אחר הצהריים) כנל ישנה בעיה בתפקוד המערכת. כשנוסעים בלילה בכבישים חשוכים המערכת לא מתפקדת כמו שצריך הרבה מדברים על צפצופים והתראות בלי סוף - שגורמים לנהג לכבות את המערכת. ארז | 05.11.15 (ל"ת)
14. כשלא הולך לחברה.... כשהחברה לא מצליחה לחדור לשוק הישראלי עם מוצרי ה"אפטר מרקט" (מוצר על מכונית שכבר ייוצרה) וזאת למרות נסיונותיה הרבים,היא משלמת המון כסף ללוביסטים שבמשך שנים עושים את עבודתם ולבסוף הצליחו.(היא גם לא הסתירה זאת). בקיצור ,כשאתה צריך עזרה דאג "לשמן" את האנשים הרלוונטים . אחלה מדינה יש לנו. מאיר | 05.11.15 (ל"ת)
11. למה ספק יחיד הנתונים מראים חורים גדולים בניתוח הסטטיסטי. נושא כל כך חשוב וחיוני, למה לא נבחנות מערכות אחרות? באווירת השחיתות הקיימת במוסדות הממשל, היה כדאי ליצור אמינות גבוהה יותר כאשר המשרד מתכוון להשקיע סכומי עתק מול מערכת אחת! משה | 05.11.15 (ל"ת)
9. מה המע יודעת לעשות??? האם היא יודעת להפעיל את הבלמים??? או רק להתריע על סכנה? צביקה | 05.11.15 (ל"ת)
8. מישהו שם שיכור לחלוטין. הנתונים המוצגים מוזרים איך יכלו בדיוק לקבוע שמעורבות כלי הרכב שהתקינו בתאונות ירדה ב 80 אחוז? האם היתה להם קבוצת ביקורת בעלת מאפיינים זהים (אין כמובן דבר כזה) ואולי מי שהתקין הוא ממילא נהג זהיר יותר מהממוצע ולכן היה חשוב לו להוציא את הכסף ולהתקין? ומאיפה בדיוק תיקח הממשלה את הכסף למימון הציוד? מהחרדים? מהמתנחלים? נהגוס | 05.11.15 (ל"ת)
7. אויש זה כזה מטומטם זה רק מוריד עוד ועוד עיניים מהכביש כי יש מערכת שתגיד להם אם קורה משהו אנשים הופכים להיות תלויים בזה, ופחות ופחות מתעסקים בלנהוג בזמן הנהיגה כל כך מטומטם גולן | 05.11.15 (ל"ת)
6. יש לי כבר שנה. מת להתנתק! מצפצפת בלי סיבה. לא ניתן להנמיך הווליום לאפס (לקבל חיווי ויזואלי בלבד). שירות מתחת לכל ביקורת מתקלקל כל כמה נסיעות. חוויה לא טובה בקיצור. אבל הכי מפריע לי זה האח הגדול. לדעתי יחברו בקלות למערכות משטרטיות לאנשים יתחילו לקבל רפורטים על מרחק מפסים צהובים ולבנים. נתי | 05.11.15 (ל"ת)
4. מי שלא מאמין במערכות פשוט לא נסע ברכב עם מערכת כזו אין שום דרך להבין את חשיבות המערכות בלי לנהוג במשך מס חודשים ברכב עם כזו מערכת. זו מערכת מצילת חיים !!! יוסי | 05.11.15 (ל"ת)
3. איווקס הוא משווק / יבואן ובטח לא יצרן החברה מתמחה ביבוא שיווק והתקנה בלעדיים וביוקר של מערכות איתור מולטימדיה ואביזרים לכלי רכב של דלק מוטורס ( נסו לקנות מהיבואן מערכת איתור אחרת ! מי שהוא אמר שקשוקה). אין שום קשר בין אוויקס ליצור (הם בעבר שיווקו את מובלאי במשך שנים) הם רק מייבאים. עלות מערכות כזו היא כ 150$ ועלות ההתקנה כ 50$ כלומר מחיר מחירה לצרכן של 3500 שח מגלם רווח של מאות אחוזים ליבואן ולמשווק, ושוב גוזלים את הצרכן והקופה הציבורית, שקשוקה במיטבה. יוסי | 05.11.15 (ל"ת)
2. בזבוז אני לא מאמין גדול במערכות פאסיביות, אם צומת ליבי לא נתונה לכביש למה שהיא תהיה נתונה למערכת שמצפצפת. תארו לכם שנהג בודק את הנייד שלו בזמן נהיגה ולא שם לב לכביש. פתאום יש צפצוף, שהנהג התרגל אליו ולא אכפת לו ממנו כבר. כעבור שניה של צפצוף ומחשבה של הנהג "הרעש נשמע לי מוכר" הוא באמצע תאונה נדב | 05.11.15 (ל"ת)
הניסוי הגדול של מובילאיי יתחיל בישראל
43 תגובות לכתיבת תגובה