20. לחקור מי עומד ומפעיל את חולדאי כמריונטה הרי הרוב רוצה עוד עשרות אלפי דירות למגר שחיתות בנדל״ן | 07.11.15 (ל"ת)
19. תל אביבים מפונקים- מי צריך שדה תעופה בתא?? כל הרעש, הסיכונים והזיהום.. כל זה כי כדי שכמה עשירים לא יצרטכו לקחת מונית או רכבת לשדה. עיר עם 400 אלף איש לא צריכה שדה תעופה! שכל מי שרוצה לנסוע לאילת שיגיע ללוד (כמו שקורה גם היום), 16 אלף יחידות דיור זה חצי עיר! פשוט חוצפה! דוד | 07.11.15 (ל"ת)
18. After so many wrongs one right by the greedy mayor Go figures maybe he needs a redemption Sde Dov was there before the rich and famous Every metropolitan need a close by airport i,e London City international ...... Mike | 07.11.15 (ל"ת)
16. מעניין כמה שוחד הציע לחולדאי ארקיע?! ומה עם בתי ספר וגנים שנבנו סמוך לשדה דב בתכנון של פינוי????? מה חולדאי, הבריאות של הילדים כבר לא משנה?????? ו 16000 יחידות דיור למחוק, לא משנה???? היקר לתת הטבה לארקיע? מעניין כמה עולה שינוי דעה כזה? א | 06.11.15 (ל"ת)
15. חולדאי ככה מעבירים מסרים של מנהיג... רון חולדאי, אם תמשיך בנחישות והתמדה לדבר בכל אחד ללא פחד ומשוא פנים למען טובת כלל הציבור - ניבחר בך לראש ארץ ישראל... ישר כוח ברון | 05.11.15 (ל"ת)
13. צריך שדה תעופה בעיר מרכזית כמו תל אביב . הפינוי בכיה לדורות בשום אופן אסור לוותר על שדה דב עבור בניינים למליונרים. ואם ישאר חלק מהשדה יהיה שם מטרד רעש וסכנה לא צריך בכל ס"מ לבנות מגדלים . עדיף להרוס מבנים ישנים בצפון הישן לא לפינוי שדה דב | 05.11.15 (ל"ת)
11. חולדאי צודק, שדה דב לנכדינו ולא לילדינו למי שלא יודע, יש בת"א פוטנציאל תכנוני של 70 אלף יח"ד, ללא שדה דב. זה הרבה מעל ומעבר לצרכי גידול טבעי והרבה מעבר ליעד הלאומי. באזור זה רובע 3700, עם 12 אלף יח"ד מציע פתרון דיור מעל ומעבר לצרכי גידול טבעי. ברמה עירונית כוללת חשוב יותר לעודד פינוי בינוי/תמא בשכונות ותיקות. חלקים גדולים ברובע מזרח למשל (יד אליהו ושות) מתחננים לפינוי בינוי. יותר חשוב לקדם פיתוח משמעותי במתחם כפר שלם. את שכונת התקווה הייתי מוחק ומרים מחדש, עם בניינים גבוהים היכולים להציע אלפי יח"ד עממיות. יש שטחים פנויים ניכרים ביפו dw | 05.11.15 (ל"ת)
10. בן גוריון הוא לא תחליף לשדה דב הוא מוסיף יותר משעה והמון כסף לטיסה למה בן גוריון זה יותר יקר פשוט מאד אתה לא רק קונה כרטיס טיסה אתה גם צריך להגיע לשדה התעופה וחזרה אם אתה מסתמך על תחבורה ציבורית ולא מונית אז בכלל הוספתה עוד שעה לעסק אתה יוצא באינטרוולים שלה ומגיע לא ליעד אלה משם אתה צריך עוד כלי תחבורה זה הופך את כל העסק לאבסורד, רוב היעדים הם בתוך תל אביב חלק מהם ניתנים להגעה בהליכה משדה דב חלקם בנסיעת טקסי קצרה, שדה התעופה בן גוריון הוא מגושם הוא מיועד לטיסות בין לאומיות שבהם הזמן שאתה מתגלגל על המסלול ומחכה למזודות הוא יחסי קטן ביחס לזמן טיסה בין לאומית לעומת טיסות פנים שכל האפרטוס מסביב הופך להרבה יותר ארוך מזמן הטיסה, שמחברים גם את כל זה להוצאה של שדה התעופה האילת מחוץ לעיר בהנחה שעכשיו יבאו המוני תירים מאירופה (לא נראה לי שזה יקרה בקצב הדקירות של הזומבים המוסלמים מה גם שברוב גאוניות שמו את המסלולים במרחק יריקה מהגבול) התחושה היא שאין יד מכוונת ממשלתית שרואה את כל התמונה הרחבה של חיבור אמצעי התחבורה אחד לשני, יש הרבה רצון אבל אחד מנותק מהשני והתוצאה הסופית בטיסות הפנים היא נסיגה תחבורתית במדינת ישראל ולא התקדמות סוג של בכיה לדורות. שינוי מיוקם המראה ונחיתה של 2 שדות התעופה יוסיף כ 200 שקל על מחיר הכרטיס להגעה ממקום למקום זה כבר הופך את הכדאיות לגבולית ויוביל ליותר רכבים דוהרים על כביש הערבה וליותר תאונות, לדוגמא החליטו לחסוך בכניסה לשדה התעופה החדש באילת במקום גשר תחתי כמו בחלק מהקיבוצים יוצרים צומת עם רמזור באמצע כביש הערבה!? מהסוג שמוכר מאזור להבים כביש מהיר ארוך עם רמזור שתקוע פתאום באמצע שום מקום אנחנו יודעים כבר מה תהיה התוצאה בדיוק כמו בכבישי הנגב, קטסטרופילית שעולה בדם מהסוג של משאית פול טרליר מתרסקת לתוך אוטובוס תירים, מה ש"יפה" שזה שאחראי על זה לא ישלם כלום על התוצאה המובטחת מראש אתה יוצר משהו שאנשים שבוודאות אנשים ישלמו בדם עליו והרבה, שוב פעם כבר בונים אז למה לא לבנות כמו שצריך הכל צ'יקמוק, השדה הזה עולה איזה מליארד שקל אז לשים עוד כמה מליונים ולסדר כניסה נורמאלית אליו. כל הדברים האלו קורים כי אין יד מכוונת יותר תחושה שכמה אנשים רוצים שטח איו בעיה נעיף את השדה התעופה דב שקיים כבר מלפני קום המדינה מה יהיה אחר כך למי איכפת, אף אחד לא עושה טובה לאילת, יש ערך אסטרטגי לחבר את המדינה בתחבורה מהירה ובטוחה, נכון זה לא מתאים למי שהחזון שלא הוא החזר השקעה של 5 שנים ו 10 שנים זה כבר קצה אופק האירועים אלה למדינה שרואה קדימה 20 - 40 שנה ויותר. אזרח | 05.11.15 (ל"ת)
9. גם בהרצליה חוף התכלת וויתרו על עשרת אלפי יחידות דיור. עובדה.! כלום לא זז שם וחוץ מתכניות מאושרות שהושקעו בהם ים של כספים וכלום לא זז וכאילו תכננו סתם לפרוטוקול. רוטינה רגילה | 05.11.15 (ל"ת)
8. אסור לסגור את השדה חלופה? הצחקתם אותי. אולי ב-2030 או 2040. פה בארץ אי אפשר לדעת מתי יתחילו או יסיימו לבנות (מי אמר רכבת קלה), הדבר היחיד שבטוח זה מתי סוגרים, כי אחר כך זה באמת לא יעבוד יותר. בכל העולם תחום הטיסות הפנימיות מתפתח במהירות בשנים האחרונות. רק פה סוגרים. ד | 05.11.15 (ל"ת)
7. השדה הינו סיוט לתושבי המקום רעש מחריש .ומפגעי ריח של דס"ל מטוסים בתוך הדירות טומארפורקולו | 05.11.15 (ל"ת)
5. שדה דב העיקר שעיריית ת״א רוצה השבחות מבעלי הקרקע ! ולא משלמת דמי שימוש !!! תלאביבי | 05.11.15 (ל"ת)
4. שירימו שדה תעופה קטן על הים לא חייבים להתחיל בפרוייקט של 50 מיליארד אפשר לנתחיל בקטן ולהתרחב בעתיד אמיר | 05.11.15 (ל"ת)
1. חולדאי ,טוס ליפן ותראה איך נוחתים בעיר שהוקמה על הים. גם אם הקרקע בשדה דוב פרטית זה לא יעלה לעירייה דבר, ולכם תהיה הצדקה לטיסה רחוקה. המפלמן | 05.11.15 (ל"ת)
חולדאי ויתר על 16 אלף דירות: תומך בדחייה של פינוי שדה דב
21 תגובות לכתיבת תגובה