אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חולדאי ויתר על 16 אלף דירות: תומך בדחייה של פינוי שדה דב

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
תל אביבים מפונקים- מי צריך שדה תעופה בתא??
כל הרעש, הסיכונים והזיהום.. כל זה כי כדי שכמה עשירים לא יצרטכו לקחת מונית או רכבת לשדה. עיר עם 400 אלף איש לא צריכה שדה תעופה! שכל מי שרוצה לנסוע לאילת שיגיע ללוד (כמו שקורה גם היום), 16 אלף יחידות דיור זה חצי עיר! פשוט חוצפה!
דוד | 07.11.15
11.
חולדאי צודק, שדה דב לנכדינו ולא לילדינו
למי שלא יודע, יש בת"א פוטנציאל תכנוני של 70 אלף יח"ד, ללא שדה דב. זה הרבה מעל ומעבר לצרכי גידול טבעי והרבה מעבר ליעד הלאומי. באזור זה רובע 3700, עם 12 אלף יח"ד מציע פתרון דיור מעל ומעבר לצרכי גידול טבעי. ברמה עירונית כוללת חשוב יותר לעודד פינוי בינוי/תמא בשכונות ותיקות. חלקים גדולים ברובע מזרח למשל (יד אליהו ושות) מתחננים לפינוי בינוי. יותר חשוב לקדם פיתוח משמעותי במתחם כפר שלם. את שכונת התקווה הייתי מוחק ומרים מחדש, עם בניינים גבוהים היכולים להציע אלפי יח"ד עממיות. יש שטחים פנויים ניכרים ביפו
dw | 05.11.15
10.
בן גוריון הוא לא תחליף לשדה דב הוא מוסיף יותר משעה והמון כסף לטיסה
למה בן גוריון זה יותר יקר פשוט מאד אתה לא רק קונה כרטיס טיסה אתה גם צריך להגיע לשדה התעופה וחזרה אם אתה מסתמך על תחבורה ציבורית ולא מונית אז בכלל הוספתה עוד שעה לעסק אתה יוצא באינטרוולים שלה ומגיע לא ליעד אלה משם אתה צריך עוד כלי תחבורה זה הופך את כל העסק לאבסורד, רוב היעדים הם בתוך תל אביב חלק מהם ניתנים להגעה בהליכה משדה דב חלקם בנסיעת טקסי קצרה, שדה התעופה בן גוריון הוא מגושם הוא מיועד לטיסות בין לאומיות שבהם הזמן שאתה מתגלגל על המסלול ומחכה למזודות הוא יחסי קטן ביחס לזמן טיסה בין לאומית לעומת טיסות פנים שכל האפרטוס מסביב הופך להרבה יותר ארוך מזמן הטיסה, שמחברים גם את כל זה להוצאה של שדה התעופה האילת מחוץ לעיר בהנחה שעכשיו יבאו המוני תירים מאירופה (לא נראה לי שזה יקרה בקצב הדקירות של הזומבים המוסלמים מה גם שברוב גאוניות שמו את המסלולים במרחק יריקה מהגבול) התחושה היא שאין יד מכוונת ממשלתית שרואה את כל התמונה הרחבה של חיבור אמצעי התחבורה אחד לשני, יש הרבה רצון אבל אחד מנותק מהשני והתוצאה הסופית בטיסות הפנים היא נסיגה תחבורתית במדינת ישראל ולא התקדמות סוג של בכיה לדורות. שינוי מיוקם המראה ונחיתה של 2 שדות התעופה יוסיף כ 200 שקל על מחיר הכרטיס להגעה ממקום למקום זה כבר הופך את הכדאיות לגבולית ויוביל ליותר רכבים דוהרים על כביש הערבה וליותר תאונות, לדוגמא החליטו לחסוך בכניסה לשדה התעופה החדש באילת במקום גשר תחתי כמו בחלק מהקיבוצים יוצרים צומת עם רמזור באמצע כביש הערבה!? מהסוג שמוכר מאזור להבים כביש מהיר ארוך עם רמזור שתקוע פתאום באמצע שום מקום אנחנו יודעים כבר מה תהיה התוצאה בדיוק כמו בכבישי הנגב, קטסטרופילית שעולה בדם מהסוג של משאית פול טרליר מתרסקת לתוך אוטובוס תירים, מה ש"יפה" שזה שאחראי על זה לא ישלם כלום על התוצאה המובטחת מראש אתה יוצר משהו שאנשים שבוודאות אנשים ישלמו בדם עליו והרבה, שוב פעם כבר בונים אז למה לא לבנות כמו שצריך הכל צ'יקמוק, השדה הזה עולה איזה מליארד שקל אז לשים עוד כמה מליונים ולסדר כניסה נורמאלית אליו. כל הדברים האלו קורים כי אין יד מכוונת יותר תחושה שכמה אנשים רוצים שטח איו בעיה נעיף את השדה התעופה דב שקיים כבר מלפני קום המדינה מה יהיה אחר כך למי איכפת, אף אחד לא עושה טובה לאילת, יש ערך אסטרטגי לחבר את המדינה בתחבורה מהירה ובטוחה, נכון זה לא מתאים למי שהחזון שלא הוא החזר השקעה של 5 שנים ו 10 שנים זה כבר קצה אופק האירועים אלה למדינה שרואה קדימה 20 - 40 שנה ויותר.
אזרח | 05.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת