אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הלך הליסינג? ה-OECD ממליץ לבטל הקלות המס על ציי רכב של חברות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
איזה הקלות ? היום למי שלא נוסע הרבה ליסינג לא משתלם
שווי השימוש גבוה מאד, ונגזר מחיר הרכב כאשר הוא חדש ... הרכב יכול להיות ב 5 , שוויו יכול להיות רבע ממחירו כחדש ועדיין העובר צריך לשלם שווי הטבה מלא. הדבר היחיד שנשאר מהליסינג זו הנוחות. לא מתעסקים בקניה / מכירה. לא מתעסקים בתיקונים וטיפולים ויש רכב חליפי מיידית בכל תקלה. בהיבט הכלכלי - ראיתי הרבה תחשיבים שזול יותר לעבור לבעלות פרטית .. אבל יש לזה הרבה משמעויות על מקומות העבודה. אם אני רוכש רכב והוא בבעלותי הפרטית - מעבר לנסיעה לעבודה וחזרה אני לא אהיה מוכן לבצע שום נסיעה שקשורה לעבודה ברכב הפרטי .. וזה אומר שמקומות עבודה שזקוקים לזה - יצטרכו להחזיק רכבים תפעוליים... המשמעות היא שיום עבודה האפקטיבי שלי יצטמצם ל 10:00 - 15:00 .. כי צריך לעבור בעבודה בתחילת וסוף היום. בטוח שזה לא טוב למעסיקים, בטוח שזה לא טוב למשק .. אבל הכי קל כל הזמן לפתוח עיניים על הליסינג.
מ | 10.11.15
7.
הצרה הכי גדולה ליסינג
בצבא 2-3 רב סרן על רכב , או מג״ד מקבל רכב צמוד , לא כל סא״ל .. במפעלים , וחברות הייטק כל ילדון מקבל רכב צמוד , ואל תספרו לי מגולם .. אומרים הרכב שווה לחודש נאמר 1700 ₪ האיש לא משלם שקל , וגם עושים לו הטבה כך שאפילו מס הכנסה לא יוצא לשלם .. 80-90% מהרכבים שמסתובבים בארץ זה רכב ליסינג צריך לבטל את זה לגמרי ..
מיכאל | 09.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת