8. איזה הקלות ? היום למי שלא נוסע הרבה ליסינג לא משתלם שווי השימוש גבוה מאד, ונגזר מחיר הרכב כאשר הוא חדש ... הרכב יכול להיות ב 5 , שוויו יכול להיות רבע ממחירו כחדש ועדיין העובר צריך לשלם שווי הטבה מלא. הדבר היחיד שנשאר מהליסינג זו הנוחות. לא מתעסקים בקניה / מכירה. לא מתעסקים בתיקונים וטיפולים ויש רכב חליפי מיידית בכל תקלה. בהיבט הכלכלי - ראיתי הרבה תחשיבים שזול יותר לעבור לבעלות פרטית .. אבל יש לזה הרבה משמעויות על מקומות העבודה. אם אני רוכש רכב והוא בבעלותי הפרטית - מעבר לנסיעה לעבודה וחזרה אני לא אהיה מוכן לבצע שום נסיעה שקשורה לעבודה ברכב הפרטי .. וזה אומר שמקומות עבודה שזקוקים לזה - יצטרכו להחזיק רכבים תפעוליים... המשמעות היא שיום עבודה האפקטיבי שלי יצטמצם ל 10:00 - 15:00 .. כי צריך לעבור בעבודה בתחילת וסוף היום. בטוח שזה לא טוב למעסיקים, בטוח שזה לא טוב למשק .. אבל הכי קל כל הזמן לפתוח עיניים על הליסינג. מ | 10.11.15 (ל"ת)
7. הצרה הכי גדולה ליסינג בצבא 2-3 רב סרן על רכב , או מג״ד מקבל רכב צמוד , לא כל סא״ל .. במפעלים , וחברות הייטק כל ילדון מקבל רכב צמוד , ואל תספרו לי מגולם .. אומרים הרכב שווה לחודש נאמר 1700 ₪ האיש לא משלם שקל , וגם עושים לו הטבה כך שאפילו מס הכנסה לא יוצא לשלם .. 80-90% מהרכבים שמסתובבים בארץ זה רכב ליסינג צריך לבטל את זה לגמרי .. מיכאל | 09.11.15 (ל"ת)
5. אין הקלות במס על ציי רכב של חברות כבר מזמן המס המגולם שמשלמים העובדים עולה על שווי ההטבה. עובדים רבים משלמים מס עודף על רכב החברה שלהם, רק עובדים שחוגגים בנסיעות פרטיות רבות מרוויחים אולי בגלל עלות הדלק. רמי | 09.11.15 (ל"ת)
3. ליסינג המצב היום שליסינג גבולי מבחינת כדאיות ורק בתנאים מסוימים. רכבי ליסינג עדיין מהוים את אחד המקורות הבטוחים של האוצר (מסים על רכב+ דלק) לעומת זאת רכבת זה עול כלכלי . לכן לא יבטלו לעולם abuya | 09.11.15 (ל"ת)
1. כותרת ראשית בדף הראשי שמובילה לכתבה בה יש התייחסות בחצי משפט לכותרת פשוט בושה של כתיבה. | 09.11.15 (ל"ת)
הלך הליסינג? ה-OECD ממליץ לבטל הקלות המס על ציי רכב של חברות
8 תגובות לכתיבת תגובה