אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אני מסתובבת בתוך החלום שלי"

47 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
אני מעריך את העבודה שנעשתה שם אבל... מלון דיי על הפנים
מרגיש קצת כמו בית ספר שם, והבטון הנוראי שיש מסביב לבריכה נותן באמת תחושה של סוג של בה"ד מאשר של מלון "יוקרה" אוכל לא משהו בכלל, הרצפה של המלון באמת נראית כמו רצפה מיושנת של בתי ספר משנות ה 80, חדר נחמד אבל באמת ששום דבר מזה לא שווה את המחיר המופקע שלוקחים עליו. באמת שלא. מלון בראשית לא רואה את "אלמא" ממטר בכל קנה מידה, ואני לא עובד באף אחד מהם.
הייטקיסט | 15.11.15
30.
קצת צניעות לא מזיקה.....
התמזל לך להנשא למשפחה עשירה - סחתיין, בנית לעצמך איזשהו פרוייקט שיהיה לך בכיף אבל זה לא נקרא להיות עם חזון, האנשים שאת מעסיקה הם לצורך הגשמת המאווים שלך לא פתחת להם עסק או קידמת אותם והפרופסורים לא יושבים עם בוגרי תואר ראשון באותו מועדון ואומנים ממש רוצים לנסוע לאיטליה שמשיהו אחר יגיד להם איך לעשות את האומנות שלהם.......אז תשמחי בחלקך ואולי תקחי דוגמא מאנשים כמו סטף ורטהיימר איך בונים חזון ותורמים לקהילה וגם קצת צניעות לא יכולה להזיק.......
 | 14.11.15
29.
ניהול כושל, שירות חובבני - כגודל הציפיות גודל האכזבה
חבל על גב' אלשטיין שהמלון שכה השקיעה בו אינו מלון היוקרה שהוא מתיימר להיות. התארחנו במלון לאירוע משפחתי שהוזמן חודשים רבים מראש. במהלך כל סוף השבוע לא היה לנו רגע אחד של הנאה מהמלון, בשום מובן. הצוות חובבני, יש תורים עצומים בארוחת הבוקר ש"מסעדת המלון" אינה מסוגלת להכיל, מבחר דל (עשרים דקות בתור לקערת קוטג'). אין שום בית קפה או לובי ראוי לאכול משהו קל בצהריים - האפשרות היחידה היא להזמין שירות חדרים (במחיר מופקע כמובן) ולקבל כריך מאכזב ברמת קייטנה מינוס. על מדשאות המלון התקיימה חתונה מתחת לחדרים ברעש עצום במשך שעות רבות. יש אורחים ששילמו במיטב כספם כדי ליהנות ולנוח במלון? בעיה שלהם... שום מענה מצד ההנהלה. שירות חדרים מתחת לכל ביקורת, את אחד החדרים "שכחו" לנקות. ועוד ועוד... לאחר שהתלוננו הובטח לנו שיתקשר אלינו מנהל המלון כדי להתנצל - עבר חודש וחצי ואנחנו עדיין ממתינים. פשוט בושה למתג מלון חובבני שכזה כמלון יוקרה ולגבות מחירים בהתאם. שומר נפשו ירחק...
סמדר | 14.11.15
26.
המלון כמלון-יקרה ובכלל לא תואם את המחיר והציפיה,
רמת החדר בסיסית לחלוטין, נראה כמו אחד המלונות הבסיסיים ביותר באילת... בעיות רבות של שירות (החל מאי ניקיון אם לא ביקשת ועד אי מתן אבקת קפה לחדר כשביקשת (למרות שיש קומקום ותה..).. שירות מאוד מבולגן במסעדה- מלצרים מתרוצצים אבל האוכל לא מגיע עד נשכח.. אולי השקיעה באמונות ובאולמות..אבל המלון עצמו בהחלט לא שווה את המחיר לאורח.
ביקר | 14.11.15
4.
פרוייקט מבורך כמו שהוא וטוב שלא דרך על שטחים ירוקים ויצר מפלצות מכוערות ובעיות חנייה
זה החלום של לילי ויפה שהיא הגשימה אותו והצילה מבנה יפייפה! צריך להקפיד שהחלום שלה לא יהפוך לחלום הבלהות של השכנים!. לדעתי המלון נמצא כרגע בנקודת שיווי המשקל מבחינת הפיתוח ורק נקווה שממשיכי דרכה לא יחפשו לעשות סיבוב עם איזה "יזם"
שכן | 13.11.15
2.
פרוייקט מבורך, ובכל זאת...
ראשית יש לברך על כך שאלשטיין התגייסה על מנת לשמר את אחד המבנים החשובים והאיקוניים בתולדות מדינת ישראל. לו היה נהרס מדובר היה בבכיה לדורות. עם זאת, לטעמי עיצוב הפנים ב'אלמה' אינו מוצלח, וסובל מעודף קיצוני של פלצנות. נדמה שהאדריכלים ניסו לשמר את רוח המינימליזם של קום המדינה, ואיכשהו לשלב בו יצירות אמנות אולטרה מודרנית. התוצאה היא שהלובי אינו מזמין, והכסאות במסעדה (המצויינת, יש לציין) לא נוחים לישיבה. יצירות האמנות שנבחרו אוונגרדיות מדי, גדולות על החלל, ונוטעות בלב הצופים תחושה מנוכרת ומטרידה. בשורה התחתונה זהו מקום ששם את האמנות בראש סולם העדיפויות, ואת האורחים בתחתיתו. על מנת לשרוד המקום יהיה חייב לשנות גישה.
אורן | 12.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת