אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת הקלה נכנסת לעומק רמת גן: מיום חמישי יחלו העבודות על תחנת ביאליק

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ככה זה בישראל כאשר האזרח הוא פרט שולי
לאנשי משרד התחבורה ונת"ע יש תפיסה שבגלל שהם החליטו כולם יעברו מייד לתחבורה בציבורית הזוועתית שיש לנו. אז הם ישר מחרימים מסלולים לטובת נהגי התחבורה הציבורית שנוהגים באלימות גם כאשר הם לא נמצעים בנתיב תחבורה ציבורית. ונהגי המכוניות הם רק ארנק שיסתדרו. משנים הסדרי תנועה רק שוכחים לעדכן את זמני הרמזורים בצירים שעכשיו צריכים לטפל בפי שניים ושלושה רכבים. כי הם חולמים שכולם בתחבורה ציבורית, הרי גם שתגמרו עם הפרוייקט המטומטם הזה אף אחד לא יוותר על הרכב בשביל הרכבת הקלה, פשוט כי היא לא תיתן פתרון. והדבר הכי מגוחך. למה מוניות הם תחבורה ציבורית? יושב אדם אחד ברכב עם נהג פרטי ויש לו עדיפות עלי שנוהג ברכב הפרטי שלי. מה שונה נסיעת ספשייל במונית מנסיעה ברכב פרטי?
רמי | 16.11.15
1.
אפילו טמבל היה מתכנן את סידורי התנועה טוב יותר
נדרשת עבודה במיקום מסויים? הפתרון: חוסמים את כל צירי התנועה באיזור ובמקרה הטוב בונים מעקף שקורס תחת עומס התנועה. ניכר שלפני תחילת העבודות איש לא חשב על בניית חלופות כמו גשרים/מינהרות או פתיחת צירי תנועה בהן תוכל התנועה לזרום ללא הפרעות. עקב כך, בניית הרכבת גורמת הפסדי עתק לאזרחים ולמשק.
אבי | 15.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת