אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ירידת המע"מ לא הגיעה לצרכני רשתות השיווק

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
גם אקספון הרוויחו מירידת המע"מ
החברה העלתה בחצי שקל את מחיר המנוי נטו ובכך שמרה על המחיר ברוטו ללקוח כפי שהיה לפני ההורדה. במילים אחרות כחלון (וביבי?) נתנו מתנה יפה לכל המוכרים שבכלל לא העלו בדעתם להעביר את הירידה במע"מ לקונים כי לא היה שום מנגנון שיבטיח זאת, סתם מיהרו לזרוק להם כסף והם לקחו.למה לא, בעצם?
לשם | 17.11.15
5.
עד שאנשים לא יחרימו את הרשתות הם לא יבינו.
צריך לתת להם מכה צרכנית כמו שעושים בכל העולם. עדיף שכולם ישלמו קצת יותר במשך שבוע שבועיים ע"י קניית מוצרים במכולות שכונתיות והם יתקעו עם מוצרים שמתקלקלים מהר ולא יהיו להם מספיק לקוחות למכור להם. תוך שבוע כל הרשתות שוברות את המחירים לרמות שלא ראינו כאן. לצערי עם ישראל יודע רק לדבר ולא יודע לעשות מחאות על שום דבר. הפגנה חד פעמית היא לא התשובה. רק פגיעה בכיסים של בעלי האינטרסים תביא לשינוי אמיתי כי לאף אחד מהם לא ממש אכפת מאתנו.
גיא | 17.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת