7. איך אף אחד לא שם לב למספר הישראלי?? הדגם הזה שמבוסס על שלדה של לוטוס אליז (זו הטסלה הראשונה, לפני ה S) נמכר אז רק למיוחסים בלבד בכ 250K$ לפני מיסים- מאז מחירו לא ירד, נהפוך הוא... מה גם שמצוייד במערכת טעינה משקע ביתי שאסורה כמובן בישראל למרות שמותרת בכל העולם. אז מי המיוחס/מושחט שקיבל היתר ייבוא ללא תקינה ישראלית? אגב, טסלה מציגים טווח של 480 ק"מ בין טעינות ל S הבסיסית-מאוד דומה לכוניות היוקרה בסגמנט שלו שנוסעות על בנזין... עם מטומטם מגיע לו שישתינו עליו בקשת - תמשיכו לקנות ולנסוע בפחנועים, לשלם עליהם מחיר של פרארי בחו"ל, לההירג בכבישים והכי חשוב להצביע שוב ביבי ובנט בבחירות הבאות- הם כבר ידאגו לכם, בעתיד הלא רחוק המדינה הזו תהיה מפגרת גם ממדינות אפריקה. א | 22.11.15 (ל"ת)
4. ל 1 לא יאשרו כי אין אף יבואן שירוויח מליונים מזה. והמדינה לא תרוויח כי על מכונית חשמלית אחוז המס נמוך יותר. זק | 21.11.15 (ל"ת)
3. שכחתם את הבעיה הראשית של הנעה חשמלית משקל האנרגיה דלק שמספיק ל 385 ק"מ במכונית משפחתית גדולה צריך למלא פחות מ 40 ליטר דלק ששוקלים 30ק"ג כדי להחזיק 385 ק"מ טסלה מחזיקה בטריה של 540 ק"ג הפער הוא יותר ממשקל כל המשפחה שנוסעת באוטו עם מזוודות לאילת!!! | 20.11.15 (ל"ת)
2. למנוע חשמלי יש יתרון עצום: נצילות אנרגטית. מנוע שריפה פנימית, חוץ מהחסרונות שנמנו בכתבה, נצילות אנרגיה נמוכה מאד - בסביבות 20%, בעוד שלמנוע חשמלי יש נצילות בסביבות 90% ויותר. הבעיה של הנעה חשמלית - מקור האנרגיה, המצבר. למרות ההתקדמות המרשימה, עדיין אין מצברים שיאפשרו נסיעה של מאות ק"מ בין טעינות ובמחיר סביר. הפתרונות יכולים להיות שונים: פיתוח מצברים בעלי קיבולת גבוהה פי כמה מהמצברים הקיימים, ובמחיר סביר, או פיתוח מערכת לאספקת חשמל לרכבים החשמליים - כמו זו המשמשת לאספקת האנרגיה לרכבות חשמליות או לטראמים בערים, ושילוב של השיטות: מצברים לנסיעה בכבישים ובדרכים בהם אין רשת חשמל, וחישמול כל הכבישים העירוניים והאוטוסטראדות. זה יקרה, כי לא תהיה ברירה: הנפט ייגמר פעם כי הוא משאב מתכלה ולא מתחדש. יצחק | 20.11.15 (ל"ת)
טסלה חשפה: עד כמה רכב חשמלי עדיף על רכב דיזל
7 תגובות לכתיבת תגובה