אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחראי השיווק של קדילאק: "רצינו להיות כמו הגרמנים זו היתה טעות"

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
סופסוף קיבלו שכל
לפני לא כל כך מעט שנים כל יצרנית ממוצא כלשהו ניסתה "לשבור את הסטיגמה" ולהיות קצת כמו מישהו אחר: היפניות והאמריקאיות - כמו האירופאיות, הקוראניות - כמו היפניות, האירופאיות - ניסו לספח את האמינות מהיפניות והספורטיביות והפינוק מהאמריקאיות. כל יצרן ניסה להיות משהו אחר. זה לא ממש עובד. מי שרוצה רכב גרמני - יש לו לפחות חמישה מותגים מבוססים שיכולים לתת לו מענה. הוא לא מבקש קאדילק. מי שנכנס לסוכנות קאדילק רוצה רכב אמריקאי - גדול, חזק, מפנק, בולט וכו', לא רכב גרמני. זה נכון בכל המדינות, ולא מפתיע שסין היא המקום הראשון שמזהים את המגמה הזו. צרכן סיני לא מתלבט בין ב.מ.וו לקאדילק, הוא מתלבט בין ב.מ.וו למרצדס או אודי, ולעומת זאת בין קאדילק לבין לינקולן, יגואר, DS, או משהו שאינו גרמני, ואפילו בין קאדילק לבין עצמה - הוא פשוט רוצה רכב אמריקאי מפואר.
יגאל | 18.11.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת