62. מחרז רכבת הקךה של פתח תקווה בתים תשעלו את הבעלים של ישראל היום שלדון ,הוא הבעלים של הבנק אוף צינה זה כמו בנק ישראל בארץ . רק תבינו את גודל הבנק של צינה , אני בטוח שתהיה לו תשובה לסיפור הזה . ואז תבינו למה ישראל היום , נחום כהן | 16.12.17 (ל"ת)
60. אופס, הסינים דרכו למישהו על האצבעות בואו נקנה מהצרפתים בפי 3 מחיר וביצועים נוסח הרכבת הקלה בירושלים. פינקלדינג | 29.11.15 (ל"ת)
59. ל–58, יש בעיה עם בקורת איכות סינית? אתה רוצה משהו גרמני? יש לנו מנועים עם מינימום זיהום סביבתי ד’’ר אינג׳יניר הרמן התחמן | 29.11.15 (ל"ת)
57. ל-26, ל-30 ולכולם פה - די עם הספינים מדובר בחברת רכבות. אז נכון, יש לה ניסיון ברכבות אבל אין לה ניסיון ברכבות שמחפשים בישראל. וערך בויקיפדיה גם אני יכול לכתוב הנה הקישור לאתר שלה ולפרויקטים שהיא עשתה http://en.chinacnr.com/p349.aspx הראשון באיראן והם לא דומים לאלו שדורשים בתל אביב גוגל זה בחינם | 29.11.15 (ל"ת)
56. ממתי דרך חיים היא שחיתות הרי כולנו ידעים שמי שהולך בתלם הוא"צדיק" והרי נאמר"ברומא תתנהג כרומאי" עצוב ,עצוב יותר,שאת ,"הסרטן"שהמדינה חולה בו לא מנסים לתקוף,כל \העמותות,האירגונים,וכו,{הרי רובם חיים ממנו]אז יש מחאת "הקוטז"מתווה הגז,איפה הכספים הקואלציונים{בשביל להרים יד מקבלים מאות מליונים,אצבע עשרות מליונים,מענין כמה שווה,אצבע משולשת"כל המנויים של עשרות אלפי שקלים+הוצאות לחודש בשביל לסבול בישיבות "בורקס"פעם בשנה,וזה רק המבוא נתן | 29.11.15 (ל"ת)
55. בישראל שכחו לעשות חשבון וכל פעם שמחברים אחד ועוד אחד יוצא שלוש!!! השחיתות במדינה בשיאה ובהשוואה לעבר - הכפילה את עצמה בכל מגזר!!! מדינה של גנבים, רוצחים ומושחתים בחסות החוק!!! זה מה שיש לנו!!! אני | 29.11.15 (ל"ת)
51. לא לשכוח - ביבי התחייב בפני הסינים שמדינת ישראל לא תעיד בבית משפט בארה"ב נגד בנק סיני שמממן את חמאס. כדי שהסינים "ישקיעו פה" אז אחרי שהפקיר את ביטחונם של כלל האזרחים ונפגעי פעולות טרור, מה הבעיה עבורו להפקיר אותם בשנית, כנוסעי רקבת? ביביבלאנד | 29.11.15 (ל"ת)
50. מילא סינים, אבל בלי נסיון זה כבר לא נורמלי. הסינים בונים מהר, אבל חייב להיות נסיון. חבל על הזמןן עופרה | 29.11.15 (ל"ת)
48. יש יותר ממגמתיות בכתבה יתכן ואכן נפלו פגמים במכרז והוא לא התנהל לפי נוהל מקובל, יתכן אפילו, כי ישנם דברים נוספים, אבל אין להם כל הוכחות בכתבה. אבל ,אפילו לפי הכתבה הבעיה העיקרית המובאת היא, שלפי תנאי המכרז, הקרונות יסופקו זמן רב לפני השלמת המסילה, מה שיגרום לקרונות להחליד במחסן כלשהו, או להיפרץ ולהינזק, עד שיגיע הזמן לעשות בהם שימוש. אבל, לכל התמימים, החלוקה של 30% איכות ו- 70% מחיר היא די סטנדרטית במכרזים, במיוחד בתחום התשתיות. אילו הייתם קוראים את "קריטריוני האיכות" במכרזים של המדינה הייתם מבינים, שבהרבה פעמים, גם בהם אין בדיקת איכות המוצר, אלא רק נסיון המציע. יתר על כן, מעיון בכתוב על החברה בויקיפדיה ובאתר החברה, נראה כי החברה הזו מספקת קטרים וקרונות לחצי עולם, להגיד שהיא חסרת נסיון זה שקר גס. אלברט | 29.11.15 (ל"ת)
45. חובה לסגור את חברת נת"ע ולפתוח מחדש לפני שזה יעלה בנפשות לסגור את נת"ע עכשיו ולפתוח מחדש לפני שיקרה משהו חמור שיעלה בנפש. חברה שהיא מחדל | 29.11.15 (ל"ת)
43. ישראל כץ וחבריו לא מוזר. אין רשות חברות בישראל. כל נתע זה שחיתות אחת גדולה בצירוף מעצ יפה נוף . המינויים המוזרים במעצ, אישורי חשבונות בידי משפחת גת . איך יתכן שכל תקציב המדינה מחולק למשרד התחבורה ולמשרד הבטחון? לא מוזר כלל | 29.11.15 (ל"ת)
40. זה מוזר שאדון גוטמן לא מייחס את חשיבות לזכייה של בומברדיה ברכבת ישראל סטנדרטים כפולים ? אורן | 29.11.15 (ל"ת)
39. ל-19 - הנקודה נכונה, אבל לא קשורה לכתבה בכתבה דובר על ספק שהוכרז על זכייתו במכרז אף על פי שעצרו את הליכי המכרז. כמו כן, במכרזים, ובוודאי שבסדר גודל כזה, נהוג לצרף הצדקה על מדוע ספק אחד הועדף על משנהו. האם זה כי ההצעה יותר זולה? האם בגלל נסיון? איכות? יש עשרות, אם לא מאות, פרמטרים לבחירת ספק שלכל קבוצת פרמטרים ניתן ניקוד וההצעה הנבחרת היא על בסיס זה. האם קיימים הנתונים האלו? כיוון שלא קיימים הנתונים האלו, זה ממש לא קשור אם הספק הוא מסין, תאילנד, שוויץ או אזרבייג'ן - הוא פשוט ספק שזכה במכרז ללא סיבה ברורה די הצורך. י. | 29.11.15 (ל"ת)
36. ישראל כץ יעשה הכל כדי שהקומבינות שלו יצליחו מדהים העיקר שהוא ירשם ככזה שהוציא לדרך את הרכבת ומה זה משנה אם בסוף הכל יהיה עקום לא כלכלי ועטוף בטופנים לחברי מרכז הליכוד ושאר המקורבים. גיל | 29.11.15 (ל"ת)
32. הסוכן של החברה הסינית בישראל ל - 11: יש סוכן אחד בבית משה אביב בצומת עלית ברמת גן קומה 60, משוייך לעדה מאוד ידועה ומפלגה מאוד ידועה שבלעדיה ראש הממשלה לא היה ראש ממשלה ובלעדי בניהם האהובים צה"ל נלחם כל השנים, בנינו נותנים דמם כדי שהם יחיו בשלווה ואכלו בחינם את ספריהם ומזוננו. אבל סוכן זה הוא מולטי מיליונר בזכות הסינים והקשרים שלו בכל מוסדות השלטון המושחתים. יש לך פתרונות לנושא?? שו | 29.11.15 (ל"ת)
31. תסלחו לי אבל זה שטויות !!! - נראה כזוכה ראוי אני יודע שרובכם תקטלו אותי (זה עכשיו באופנה "להלחם במושחתים") אבל החברה שעמדה בקריטריונים ונתנה הצעת מחיר הכי נמוכה ניצחה, וטוב שכך !!! זה הכסף שלנו. תקראו באילו מכרזים החברה הזאת זכתה לאחרונה ותבינו שחברה סינית ממשתית נכנסת אלינו לא סתם. מי שמריץ כתבה כזאת מנסה לפסול את הזוכה ולקדם את החברה שהוא מייצג, שתעלה לנו הרבה יותר כסף. אני סומך ובטוח שחברה ממשלתית סינית לא תפשוט את הרגל ותשלים את המשימה באיכות ובמחיר האופטימאלי ולא, אני לא מהשילטון ולא נציג של חברה וממש לא קשור לנושא. אני סתם אזרח שמשלם מיסים ושמח שחברה עם במחיר סביר ועם טכנולוגיה מתאימה זכתה משלם מיסים | 29.11.15 (ל"ת)
28. הסינים יעשו עבודה טובה וזולה יותר וגם מהירה יותר חברה ממשלתית סינית נשמע לי מספיק אמין. אם הייתם רואים את הרכבות המהירות בסין, הייתם מבינים. אירופה זה העבר, סין ומזרח - העתיד. עובדה שמנהרות הכרמל נבנו בהצלחה. לתת לחברות אירופיות ממדינות שמחרימות את ישראל לזכות במכרזים זו שערוריה, ושלא נשכח את סימנס ששיחדה את בכירי חברת החשמל כדי לזכות במכרז הטורבינות על חשבון כולנו. זה מה שאתם מעדיפים על הסינים??? יריב | 29.11.15 (ל"ת)
27. איך? זה לא כל כך מסובך להבין...... חוסר ידע בתחום חובבנות למישהו יפול משהו לכיס (צדקה למשפחה) קרונות עם הרבה תקלות מבטיחים הרבה תעסוקה והרבה נסיעות לסין והרבה כוח לוועד ובלי שום קשר בטוח שהקררונות יהיו מוכנים לפני התשתית והמסילות כ | 29.11.15 (ל"ת)
26. מעניין שבויקיפדה מצויינות 80 (!!!) מדינות המשתמשות בקרונות שלהם... https://en.wikipedia.org/wiki/China_CNR_Corporation כולל בארה"ב | 29.11.15 (ל"ת)
22. עכשיו נזכרים? לפני חודשיים כשויז'ניצר נעצר היה צריך לעצור הכל ולבדוק כשבכירי מע"צ נעצרו היה ברור שגם בנת"ע יש בעיה. בכירים ממעצ עברו לנתע. שועל לא מנשה אורחות חייו כשעובר למאורה חדשה. זה רק קצה הקרחון. לעצור את הפרוייקט מיד. כך יחסך המון כסף!! זה לא טמטום זה מכוון | 29.11.15 (ל"ת)
21. ישראל העדיפה לא לתת לחברות מאירופה אחרי שהחליטו לסמן מוצרים מיו"ש לכל הטוקבקיסטים שלפני רגע כתבו נגד החלטת אירופה לסמן מוצרים מיו"ש ורמת הגולן וכעת מתים לתת לחברות מאירופה את כספם (כסף ציבורי) - תתבגרו. הסינים לא הכריזו על חרם נגדנו כמו שהאירופאים עשו בעבר ועושים בהווה. אל תתחסדו הסיבה ידועה | 29.11.15 (ל"ת)
19. סין מעצמה תעשייתית וטכנולוגית. איפה הכתב חרפ בעשרים השנים האחרונות? מזמן לא קראתי כזה גבב של שטויות. אני מתהפך בקבר. אין דבר שהסינים לא יכולים לעשות, ולעשות טוב. מספיק כבר עם ההתנשאות האשכנזית הזו. צריך רק להסתכל על יפן – סייקו לא ידעה לעשות שעונים נכון? סובארו לא ידעה לייצר מכוניות נכון? ומה עם קוריאה? הם יודעים לייצר מכוניות? (היונדי, קיאה למי שחרפ מתחת לאבן כבדה יחד עם ליאור גוטמן.) גם תאילנד זה רק אוכל טעים לא? נסו לספק כוננים קשיחים לדיסק בלי תאילנד, אבל מה הם יודעים לעשות חוץ מקארי ירוק? אפילו איראן, עם כל הסנקציות, מייצרת טילים בליסטיים ואו טו טו גם נשק גרעיני. אבל מה הפרסים יודעים חוץ מאיך לבשל גונדי? מאו צה טונג | 29.11.15 (ל"ת)
16. האזרח הקטן תמיד במקום האחרון - זה ידוע. ציטוט ***עניין נוסף הוא מרכיב האיכות, שקיבל משקל נמוך של 30% בלבד בתנאי המכרז, לעומת מרכיב המחיר שזכה למשקל של 70%*** סוף ציטוט כלומר במילים אחרות תביאו את העסקה לסינים ושכל מי שנוסע בקרונות שילך קיבינימט. לא משהו חדש - תמיד זה היה כך . מישהו מלמעלה גוזר קופון ענק על האזרחים הקטנים . אבי | 29.11.15 (ל"ת)
14. תפקיד הפרוייקט הזה להעשיר כמה מקורבים. איפה כתוב שאתם צריכים ממש ליסוע בקרוניות האלה בסוף? שנוקי | 29.11.15 (ל"ת)
13. איך? פשוט מאוד. מי שאמון על הבחירה - לעולם לא נוסע ולא יסע בתחבורה הציבורית ועל כן לא אכפת לו . | 29.11.15 (ל"ת)
6. חברת הקרונות והקטרים הגדולה בעולם אולי ה"תחקיר" שלכם יהיה קצת יותר רציני ולא מטעם? מדובר בחברת הקרונות וקטרים הגדולה בעולם עם טכנולוגיה סופר מתקדמת. היקף הייצור שלהם גדול פי ארבע מהמתחרה הבאה בתור. רכבות סופר מהירות שאין כלל באירופה. ולסיכום, החברות האירופאיות מייצרות אצלם את הקרו שמחת זקנתי | 29.11.15 (ל"ת)
5. אני רק שאלה בתנאי הסף לא הופיע מספר מינימום של קרונות וקטרים שבנו המציעים? האם הסינים לא עומדים בתנאי הסף האלה? אסף אייל | 29.11.15 (ל"ת)
3. הסינים זוכים שוב ? כמו באוטובוסים ? שוב זוכים הסינים , שאינם בתקינה ? מעניין, לא ? שאול | 29.11.15 (ל"ת)
2. האוצר הוא זה שדחף להורדת תנאי הסף כדי לאפשר יותר משתתפים ולהוריד מחירים רק שלא ציפו שם שחברה סינית תצליח לעבור תנאים דרקוניים כמו מינימום 80% ציון עובר בחלק הטכני..... יעקב לבב | 29.11.15 (ל"ת)
איך זכתה חברה סינית בלי ניסיון במכרז הקרונות
62 תגובות לכתיבת תגובה