אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי הקו האדום: הכירו את הקווים הירוק והסגול של הרכבת הקלה

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הקו הסגול הכרחי כמו חמצן
לאזור בקעת אונו ורמת גן. הבעיה היא שלפי התכנון הוא עובר גם דרך אור יהודה ורחוב ההגנה בתל אביב מה שלמעשה יציף את תל-אביב בכמויות אדירות של ערסים (עד היום בודדנו אותם באזור יד חרוצים, שם הם שותים את האבסולוט שלהם ודוקרים אחד את השני) חוץ מזה - הקו הסגול אכן מסתיים בצומת הטייסים, אך זה לא צומת הטייסים של תל-אביב, זה צומת אחרת שקרובה לפ"ת, לידיעת עיתונאי כלכליסט המלומדים.
יאצ'ק | 20.12.15
2.
למה קו ירוק וסגול לא תחתית ?
הרצליה פיתוח ורמת החייל זה איזורים עם מלא אנשים שמגיעים ? למה לא עושים רכבת תחתית אמיתית ? איך בדיוק הקו הירוק יעבור בגובה הקרקע באינשטיין (איך בדיוק זה יסתדר עם מעבר על דרך נמיר העמוסה) למה לא לבנות קו ירוק שעובר מתחת לאוניברסיטה ומתחת לשכונות בצד מזרח של איילון ובמקום זה הם יבנו את הקו שאחרי האוניברסיטה הוא יעבור ליד הירקון (שאין שם שום שכונה ואנשים שישתמשו בו) למה הקו הירוק לא עובר מתחת להרצליה פיתוח עם שתי תחנות ואז מתחבר לרכבת ישראל ? למה לא ממשיך אח"כ לתוך הרצליה ? כל האיזור מצפון לת"א מלא בשטחים לא בנויים שהולכים לבנות מגדלים ענקיים למה לא להעביר את כל המיסים משם לתקציב לשיקוע הרכבת ? במקרה הטוב הקו הירוק יפעל בעוד 10 שנים ויהיה כבר מההתחלה כבר עמוס !
נעם | 20.12.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת