3. זה לא כסף של המדינה, זה כסף של האזרחים מאז שהתגלה שחברות הביטוח גבו סכומים גבוהים מדי על פוליסות רכב, הן מנסות, יחד עם החברים שלהן בממשלה, למצוא דרך לא להחזיר את הכסף לאזרחים. הכסף ילך לחברים של השרים במקום להוזלה ישירה של הפוליסות - העיקר לא ליצור תקדים שבו חברות ביטוח נענשות על עושק אזרחים (מי מכיר שיטת מצליח?) ולגבי המערכות: אם למדינה באמת היה איכפת מבטיחות היו אוכפים מניעת שימוש בפלאפון בנהיגה במקום להוסיף עוד גאדג'ט אלקטרוני שיצפצף, יסיח את הדעת ויתקלקל. אסף | 26.12.15 (ל"ת)
2. הייתי מתרחק ממערכות של בוש אם להתחשב בשאר המוצרים והשירות של בוש, כנראה שהמוצר הזה גם הולך להיות כושל. הם ממש טובים בהכרזות, פחות בביצועים. אחד שמבין | 24.12.15 (ל"ת)
1. החלטה תקציבית כל כך גדולה לא יכולה להתקבל באופן הזה איפה הכנסת שתפקח? איפה משרד המבקר? מה פתאום שהמדינה תתקין על חשבונה מערכות לבעלי רכבים? האם זוהי דרך לסבסד את מעמד הביניים על חשובן שאר הציבור? ולמה אדם עשיר שמחזיק 5 רכבים יקבל מתנה כפול 5 מהאזרח הממוצע? זה נשמע כמו שוד של הקופה הציבורית לטובת עסקה מפוקפקת ומסריחה משחיתות. איפה בג"ץ? | 24.12.15 (ל"ת)
בוש וקונטיננטל יתחרו במכרז של 1.5 מיליארד שקל על מערכות בטיחות חכמות לרכבים
3 תגובות לכתיבת תגובה