אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המקורב לא קיבל ג'וב, נמל חיפה נכנס לעיצומים

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
בושה וכלימה - מי יפצה את היבואנים
היתי מקדם אותו ואת גיסו להיות מפעילי גוררת שעכשיו ילכו ויביאו את כל האוניות שלא פרקו בנמל חיפה והפליגו לאיטליה ויעדים אחרים ואנחנו בלי סחורות ושישארו באיטליה להשתלמות המאפיה האיטלקית יודעת לטפל באנשים כאלו אני מצפה מהמדינה ובית המשפט לתבוע אותם אישית על נזק של מיליוני דולרים שנגרמו לנו
יבואן | 27.12.15
21.
יושב ראש ועד נמל חיפה
הגיע הזמן לפטר אותו הוא, לא מורם מעם וכל חוקי המשפט חלים גם עליו .איפה האידיוט הזה יושב ראש ההסתדרות שתזרוק אותו מכל המדרגות .הוא עוד לא הבין כי הוא קשה לו להבין ,הנמל הוא של כל אזרחי מדינת ישראל. הנמל לא שלו, לא של אבא שלו ,ושל משפחתו, הוא קיבל זכות רק לעבוד שם מה שהוא כבר לא עושה שנים .אז עכשיו הזמן לפטר אותו .
חיים תור | 27.12.15
19.
הפרו צו בית משפט ועדיין שם???
הטמבלים זה אנחנו והממסד שמייצג אותנו העובדה שהם הפרו צו והם עדיין עובדים תמוהה יותר מהעובדה שעיצומים נגרמו בגלל טובת מישהו מההנהלה או בכיר בועד. מי שנותן לגיטימציה הוא פורע חוק לא פחות. וכדי ליישר את העובדות: כשכותבים שהיו תקלות חמורות, התכוונו גם לעובדה שאניות לא עצרו לפרוק סחורה והמשיכו למדינות אחרות כדי לפרוק ולהמשיך בלוח הזמנים שלהם. וכל מי שחיכה שהסחורה שלו תגיע לפני סוף 2015 יכול לחלום ולהמתין בסבלנות שאניה אחרת תאסוף את המטען באותם נמלים ולהחזיר מתישהו ליבואנים שנאלצו להתעכב בגלל גחמה זרה.
יבואן פגוע | 27.12.15
18.
העצוב הוא שהועד ינצח, אף עובד לא יקבל אפילו קנס וההנהלה תיכנע לכל הדרישות
ועדי העובדים מפירים הוראות בתי משפט כל הזמן ולא עושים להם כלום. מדבור באנשם מעל החוק. גם ראש ועד הרכבת (שבסוף הודדחה על ידי ההסתדרות) לא נענשה גם לאחר שביזת בפומבי את בית המשפט. היא עדיין עובדת ברכבת עם שכר מנופח וללא יכולת לפטר אותה
המיואש | 27.12.15
15.
הערה למר בירנבאום ממס 13
לא היכרת את נמלי תל אביב יפו כי הם נסגרו בשנת 1965 ואתה מכיר את הנמלים משנת 1979 אז ארשה לעצמי להרחיב את הידע שלך מרבית העובדים היו יוונים שהם לבנטינים ולא וולגרים כי אם אנשים מתורבתים שעבדו קשה בים סוער עם גלים גבוהים ועשו הכל לא לפגוע במטען-אשמח מאוד אם תתנצל
דוד | 27.12.15
13.
מכיר את הנמלים מ- 1979
אישית... ומכיר לפי ההיסטוריה עוד משנות המעבר מנמל ת-א לאשדוד בשנות ה- 60. כבר אז היו קטסטרופה לאומית ומה שנעשה עכשיו כולל אשדוד זו שערורייה שהחלה עוד בימי בן אהרון (עם כל הכבוד לזקן) הבעיה נכון להיום הנה התוספת הלבנטינית הוולגרית ובסופו של דבר כוללת אלימות ברמת פשיעה פלילית לכל דבר. משתווים לארגוני הסוורים בארה"ב שנולדו עוד מזמן מזמן...
רן בירנבאום | 27.12.15
10.
צריך להיות חוק, כל מיד שעובד בעבודה שהיא חיונית (נמלים, רכבות למשל)
אסור לו לשבות! שבתת? ביי! הבייתה. ובנוסף אסור לך לעבוד יותר במשרה ציבורית למשך 15 שנה, (כי הוכחת שאתה לא יכול למלא אותה). כל האנאלפבתים שם בחיים לא ימצאו עבודה בשוק הפרטי בטח לא כזאת שמשלמת 70 אלף שח לנהג מלגזה.
 | 27.12.15
9.
את המשא ומתן עם העובדים יש לנהל בחדר חקירות - ולדון בעסקאות טיעון
אין בעייה להצמיד לכל עובד נמל כתכ אישום. כל מי שהעביר חבילה בנמל - יכול לדווח על מתן שוחד לאחר סחיטה מפורשת. אפילו לא יאלץ לשקר בעניין... מסכום הקנסות האדיר - נוכל להכשיר (יומיים?) מנופאים חדשים ובכך גם להקטין אבטלה.
ירון | 27.12.15
5.
אחריות אישית
הדרך היחידה להבטיח עמידה בתנאי החוזה ודרישות החוק היא לפגוע באופן אפקטיבי בכיסם של המפרים , כך למשל , לקנוס או לדרוש ערבויות והחזרים של כל מענק שניתן לעובד שהתחייב לשקט תעשייתי ולא עמד במילתו. הקנס צריך להתבצע באופן אישי , ישיר ומיידי... כאשר עובדי המונופולים הגדולים יבינו שכסף שניתן בקלות יכול גם להילקח בקלות (והפעם בלי לשוב) , אנחנו נראה הרבה פחות שביתות מעין אלו , שלא נדבר על הפרת צווים של בית המשפט...
אלעד | 27.12.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת