אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תל אביב רוצה צל

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
המשך התגובה
ואם אתה מחפש את הצל בבוקר עליך להיצמד אל גב התחנה שם יכסחו אותך האופניים למיניהן; ואם בצהריים והלאה, תוכל למצוא פס צר של צל שהחליט, (כך נקבע ע"י מצב הגופים השמימיים), למרבה הפליאה, להתמקם דווקא באמצע הכביש הסואן. אז אנא חולדאי, תוותר יום אחד, מהבוקר עד הערב, על הרכב המפואר והממוזג שלך, (כן, גם על החנייה המקורה והנוחה שלך - שזו גם סאגה תל-אביבית במסגרת העינויים שאתה מספק לנתיניך) ותבלה בתחנות, באוטובוסים המטונפים, התחנות שטופות השמש. ובעיניים כלות תתבונן בשעונים/ בלוחות האלקטרוניים שאין שום קשר בינם לזמן הגעת האוטובוס המיוחל.... ועוד לא דיברנו על חוויות התח"ץ והתחנות בחורף... נמאסתם, הזלזול בתושבים זועק לשמים, הגיע זמן שתלך הביתה ותיקח איתך גם את תמ"א 38 שיתרונותיו ליזמים לבדם, וגם את המגדלים המתועבים שאתה "מקשט" בהם את העיר והורס אותה.
ינשוף | 01.08.17
34.
תחנות צל באבן גבירול, גן העיר ועוד
אז לא רק שנוסעי התח"ץ >> האוטובוסים, נידונים להידרס ע"י רוכבי אופניים / חשמליים / קורקינטים / חשמליים / סקייטבורד / הוברבורדים / רולרבליידס הן בעת ניסיון להגיע לתחנת האוטובוס, והן לאחר שהגיעו ליעד, והם מבקשים לרדת מהאוטובוס ולהישאר בחיים... אז לא רק סכנת החיים הזו שחולדאי, ומחלקת התנועה המהוללת שלו, מעמידים אותנו בפניה, בנוסף לזה מאז הרפורמה המהוללת בתח"ץ בת"א וביטול כ-40 קווי אוטובוס ו/או שינוי מסלול, נאלצים המשתמשים כדי להגיע מנקודה א' לב' בעיר להחליף 4 קווי אוטובוס ובין לבין לצעוד בשמש הקופחת ותדירות האוטובוסים לא דומה לתדירות המפורסמת בתחנות או באינטרנט. כשכל חברת אוטובוס מדלגת על תזמוני הקו ואם במשך יום אמורים לנסוע 60 אוטובוסים בקו X הרי שרק 35 אוטובוסים יהיו. | אי לכך ההמתנה המתמשכת בתחנות הופכת לבלתי נסבלת. התחנות תוכננו כדי להעשיר את קופת העירייה באמצעות פרסומות, והמעצבים, כמו גם פרנסי העיר, מעולם לא נסעו באוטובוס ולא המתינו אף לא דקה אחת בתחנה. גג התחנה שהינו פס צר של כ-40 ס"מ רוחב, שנתלה בגובה של כ-3.5 מ' אי שם למעלה בשמים.
ינשוף | 01.08.17
30.
למספרים 27/28 כ. הבימה לא צריכה להתכסות כי עד 16:30 ילדיכם בגן.
אחר כך המקום שוקק ואין תחליף לתחושת המרחב שילדי חווים כשנוסעים באופניים ורואים מאות מטרים מרובעים של המולה שמחה. המעטים שמחפשים צל שוכבים בדשא תחת העצים שנשתלו ושיתפרשו עוד. המגרש השמח הזה לא צריך להיות מכוסה צל אשר רוב שעות השימוש שלו יהפוך אפל מדי, טבעי פחות.
משתמש קבוע ומרוצה מהבימה | 02.01.16
26.
חבל מאד הגיזום האגרסיבי שעושים עכשיו לעצים
גוזמים עכשיו עצים כ״כ עמוק שהם אף פעם לא יצליחו להתאושש ובסוף ימותו או ישארו גדם עם כמה עלים ירוקים. בקיץ הכל יהיה חשוף ובוהק בלי צל. חבל מאד. עצים גם עוזרים להסתיר ולטשטש את ההזנחה של הבניינים הישנים והכיעור של אלה החדשים. חבל. הורסים כאן הכל.
ל. | 31.12.15
25.
סוף סוף טופל נושא חשוב אחד! - קיים נושא נוסף המשווע לטיפול
בארצנו המפוגעת קיים מזה שנים צורך חשוב וחיוני בכל מבנה ציבור, והוא בדיקה בטחונית בכניסות. בתכנון מבנה ציבור, קורה שמוותרים על כניסה נוספת שלפעמים מאוד נחוצה, כדי שלא להתמודד עם הצורך להציב שמירה נוספת. עד כאן, כן קיימת מודעות לקיומו של שומר במהלך תכנון. אבל קיימת תופעה של חוסר התחשבות בפונקציה הזו - אולי סוג של אופטימיות, שעד שהמבנה יעמוד על תילו לא יהיה צורך בשמירה בכניסות. ואז מוקם מבנה מעוצב לתפארת, פתחיו רחבים ויפים, אבל... בחוץ נשרכת גדר "זמנית" שנועדה להצר את המעבר, ובחוץ עומד, בגשם ובחום, שומר, ומעליו סככה "זמנית" ולפניו טור ארוך של אנשים שעומדים, בגשם ובשמש, ומחכים לתורם להכנס. כנראה שבלי שייחקק חוק שיחייב את המתכננים לכלול את הפונקציה של המאבטח על כל מה שזה כולל בפרוגרמה שלהם, אף אדריכל לא ירגיש שעליו לעשות זאת. אני מאוד מקווה שמישהו ירים את הכפפה ויהפוך את זה לסטנדרט מחייב.
ursv | 31.12.15
20.
הלוואי שגם ברמת גן יבינו זאת , ובמקום לכסח את העצים יתחילו לשתול
כל כך עצוב שעיר שהייתה עיר הגנים הופכת להיות עיר הבטון, הירק הולך ומתמעט, בניינים חדשים שמוקמים משאירים 2.5 ס"מ לגינונת קטנה , שבדכ מכילה כמה פרחים ובמזל עץ קטן. לא מבינה איך העיריה מאשרת להם לא לתת גינה סבירה. הרי הגובה חוסך מקום יקר, העיריה מרוויחה ארנונה , למה לא לשתול קצת ירק, קצת איכות חיים. הבטון לא יתן חמצן וצל. בגלל הגיזום הנוראי שמתבצע כל הזמן העיר נראית מכוערת ואפורה. מאד עצוב שאנשים לא מבינים את חשיבות העצים.
ויוי | 31.12.15
9.
גם רמת גן רוצה צל. הלוואי שמישהו יתייחס לזה שצריך עוד עצים
באזור רכבת ארלוזרוב היו פיקוסים ענקיים, כל אחד מהם נתן צל, חמצן, היה פשוט מדהים. נאלצו לעקור אותם, את זה אני מבינה. אבל צריך לטעת במקומם עצים אחרים בקרבת מקום - ולא דקלים עלובים, אלא לחשוב קדימה ולטעת עצים רציניים.
עקרו המון עצים ברכבת | 31.12.15
3.
כל הכבוד למצ(י)לים!!!
סוף סוף משהו מתחיל לזוז בנושא הכל כך חשוב הזה, שחשיבותו כל כך מובנת מאליה ולא הצלחתי להבין למה התעלמו מזה עד היום. מחזקת את ידי פרופ' וייל ודורון ספיר וכל השותפים לעשיה הברוכה הזאת. מקווה מאד שהנושא הזה ייכנס היטב למוחם של כל מתכנני הנוף ומהנדסי הערים והישובים בארץ, ושנתחיל לעשות פה הרבה יותר צל ממה שיש פה עכשיו, ושגם תחנות האוטובוס תיבנינה מתוך מחשבה על המשתמשים בהן גם אם זה קצת על חשבון העיצוב. נהדר.
אחת שחם לה | 31.12.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת