26. איתוראן אינה היחידה. שתי חברות אחרות שעומדות בתקן יכולות להיכנס בתהליך קצר של קבלת התקן לשוק. רק חבל שלא אישרו. אז אין להן סיבה סתם להוציא כסף על רישום | 07.01.16 (ל"ת)
24. אולי יורידו המחיר? ועד אז יקבלו אינפו וישתמשו בה... האח הענק מאחורך מיותר!!! קומבינטורים עליך ישראל | 06.01.16 (ל"ת)
23. ישן, לא חביב, ובעייתי היה והרשויות תבקשנה למשוך ממנו נתוני נהיגה סוג של טאכומטר, אמרנו ? אז זהו. ומה עם פריצה למערכות דיגיטליות שבעזרתם ניתן לשבש את הנהיגה ? לכבות את המנוע תוך כדי נסיעה או לבטל את השפעת הבלימה, אם פתאום צריך ? בחו"ל זה נקרא telemetrics ומשתמשים איתו למדידדת ק"מ לצורך עריכת בטוחים, אבל, אין שם בטוחי חובה כמו בישראל. שאול | 06.01.16 (ל"ת)
21. בקרוב יוצאת לשוק אפליקציה חינמית Karz לטלפון חכם בקרוב מאוד יוצאת לשוק אפליקציה חינמית של המיזם Karz שמשתמשת בטלפון החכם בלבד (ללא צורך בהתקנת פלאג ברכב) ונותנת משוב על הנהיגה ומה נדרש לשפר בכישורי הנהיגה. מתאימה לכל נהג ובמיוחד להורים לנהגים צעירים. הרשמו לקבלת מידע נוסף ב info@karz.io דני Karz | 06.01.16 (ל"ת)
20. לא משתלם בכלל! עולה 200 ש"ח לקנות ועוד 204 ש"ח בשנה להפעיל בהנחה שצריך לקנות\להתקין מערכת חדשה בממוצע כל 8 שנים (בגלל בלאי, התיישנות או קניית רכב חדש) אזי מחיר הקנייה הוא 25 ש"ח לשנה ואז יוצא שהמכשיר יעלה כ-230 ש"ח בשנה. (וזה בהנחה שמחיר הקנייה כוללת את מחיר ההתקנה) ביטוח חובה עולה כ-1,700 ש"ח בשנה, כך שהממשלה תצטרך לתת הנחה של לפחות 14% רק כדי שהנהגים לא יפסידו כסף. הנחה של 20% (אין סיכוי שזה יהיה כל-כך גבוה) משמעותה שהנהג ירוויח רק כ-110 ש"ח בשנה (9 ש"ח בחודש) בשביל לשים את האח הגדול ברכב שלו. ובנוסף, אם יתנו את ההנחה, משמעותה שאנו נותנים 14% פחות מס למדינה ומשלמים את הכסף הזה לחברה פרטית. את ההפחתה במס, תושבי מדינת ישראל יצטרכו להשלים ממקור אחר (למשל מס הבלו יעלה) אחד | 06.01.16 (ל"ת)
19. דני יסדר כניראה שדני יסדר סידר גם להם אין שום דבר יחודי במערכת הזו, יש בארץ חברות רבות בתחום הזה מוזר על גבול התמוהה שהם קיבלו בלעדיות ilan | 06.01.16 (ל"ת)
18. מכשיר ייחודי ובלעדי קיימים כיום בשוק בזמינות מלאה מאות מוצרים זהים ומתקדמים יותר מהפתרון של איתורן אבל בשילוב משרדי הממשלה ומכון התקנים שמקשה על חברות גם עם מוצר זהה איתורן תקבל את הצופר שלה נתנאל | 06.01.16 (ל"ת)
17. מה עם קופסה שתבדוק ביצועים במיטה? היא נותנת אנחה זה יהיה בחסות האח הגדול או האחות הגדולה ערן | 06.01.16 (ל"ת)
13. נשמע לא תמים זה שרק איתורן בעלת תו תקן ותהיה היחיד להנות משינוי זה מריח כמו עבודה של לוביסטים. לא יאמן איך מוכרים אותנו לטובת חברות מסחריות סתם אחד | 06.01.16 (ל"ת)
10. כנסו - חשוב! באופן כללי וללא קשר למוצר הספציפי שנסקר בכתבה , יבואני ויצרני רכב שונים אוסרים על שימוש במוצר שמתחבר לממשק ה-OBD של הרכב ומזהירים מפני מוצרים שלא נבדקו ואושרו ע"י היצרנים כדי להבטיח שהרכב לא יהיה חשוף לתקלות ובמקרה הגרוע לחבלה (והמבין יבין). ממליץ לברר עם יבואן הרכב כל חיבור של מוצר חיצוני. המבין | 06.01.16 (ל"ת)
9. מחיר מעניין מה יהיה פער המחיר בין ההנחה לבין התקנת קופסה ירוקה זה אמור להיות מאד אטרקטיבי ! bibi | 06.01.16 (ל"ת)
8. המערכת של איתוראן היא ליגה באמת מערכת מצויינת שמשפרת נהיגה חוסכת בדלק ומונעת תאונות ג'. ג' | 06.01.16 (ל"ת)
7. מה לא ברור? אתם חושבים שגילו את זה אחרי ההחלטה? כמו הרבה דברים במדינה, גם זה נתפר לפי מידה. | 06.01.16 (ל"ת)
6. עכשיו גם הנהג יהפוך לשוטר שיקנוס את עצמו דילמות חדשות לנהג, האם הפתעה שצצה בכביש מצדיקה עצירת פתאום ( או סטייה מהירה מנתיב), ואת הקנס שחברת הביטוח תטיל עליו. הציבור צריך לחשוב היטב, האם אנחנו באמת מוכנים, שכל עבירה הכי פעוטה, תדווח למשטרה. וכמובן לקבל קנסות ונקודות בהתאם. ברור הרי, שקופסה כזו אולי מתחילה תחת הכותרת של הנחה בביטוח, אבל ברור שמטרתה הפוכה. המטרה האמיתית היא ייקור של הביטוח, כי אין אף אחד שנוהג מושלם. וגם "אח גדול" - שוטר צמוד, שיקנוס אתכם באופן יומיומי. עוד פגיעה בפרטיות | 06.01.16 (ל"ת)
2. ביטוח חובה צריך להיות ממשלתי עם רווח מינימלי זה פשוט הזוי בכל פעם בא מפקח חדש על הביטוח מפנק את החברות ועובר לעבוד אצלן. צריך להחתים מפקח על הביטוח שלא יעבוד אצלהן ואפילו אם נשלם לו פנסיה מגיל 50 כולנו נחסוך המון כסף. עמי | 06.01.16 (ל"ת)
1. הכותרת מטעה ובגדול. אין ולא שמץ של צופר לאיתוראין בהצעת החוק העומדת על הפרק. איתוראן השקיע מאמצים וכנראה גם הרבה כסף בתו-תקן הישראלי. יזיזו המתחירם את הב...ם שלהם ויעמידו את המכשור שלהם למבחן תו התקן דומה עם כל הכרוך בכך (זמן ,כסף איכות ועוד). אישור הצעת החוק עשוייה לחסוך מאות שקלים לנהגים נורמטיביים ושומרי חוק. ויש רבים כאלה שיכלו לחסוך אלפי שקלים מיום שקבלו רישיון נהיגה. האוצר ופקידיו מונעים ממטרות אחרות והאזרח לא ממש עומד בראש סדר העדיפויות שלהם. ולמי שתוהה התגובה לא ממומנת על-ידי איתוראן ולא נעליים. אבו-4 | 06.01.16 (ל"ת)
צ'ופר לאיתוראן: המוצר שיוזיל את ביטוח החובה אושר לשימוש
26 תגובות לכתיבת תגובה