אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צ'ופר לאיתוראן: המוצר שיוזיל את ביטוח החובה אושר לשימוש

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
ישן, לא חביב, ובעייתי היה והרשויות תבקשנה למשוך ממנו נתוני נהיגה
סוג של טאכומטר, אמרנו ? אז זהו. ומה עם פריצה למערכות דיגיטליות שבעזרתם ניתן לשבש את הנהיגה ? לכבות את המנוע תוך כדי נסיעה או לבטל את השפעת הבלימה, אם פתאום צריך ? בחו"ל זה נקרא telemetrics ומשתמשים איתו למדידדת ק"מ לצורך עריכת בטוחים, אבל, אין שם בטוחי חובה כמו בישראל.
שאול | 06.01.16
21.
בקרוב יוצאת לשוק אפליקציה חינמית Karz לטלפון חכם
בקרוב מאוד יוצאת לשוק אפליקציה חינמית של המיזם Karz שמשתמשת בטלפון החכם בלבד (ללא צורך בהתקנת פלאג ברכב) ונותנת משוב על הנהיגה ומה נדרש לשפר בכישורי הנהיגה. מתאימה לכל נהג ובמיוחד להורים לנהגים צעירים. הרשמו לקבלת מידע נוסף ב info@karz.io
דני Karz | 06.01.16
20.
לא משתלם בכלל! עולה 200 ש"ח לקנות ועוד 204 ש"ח בשנה להפעיל
בהנחה שצריך לקנות\להתקין מערכת חדשה בממוצע כל 8 שנים (בגלל בלאי, התיישנות או קניית רכב חדש) אזי מחיר הקנייה הוא 25 ש"ח לשנה ואז יוצא שהמכשיר יעלה כ-230 ש"ח בשנה. (וזה בהנחה שמחיר הקנייה כוללת את מחיר ההתקנה) ביטוח חובה עולה כ-1,700 ש"ח בשנה, כך שהממשלה תצטרך לתת הנחה של לפחות 14% רק כדי שהנהגים לא יפסידו כסף. הנחה של 20% (אין סיכוי שזה יהיה כל-כך גבוה) משמעותה שהנהג ירוויח רק כ-110 ש"ח בשנה (9 ש"ח בחודש) בשביל לשים את האח הגדול ברכב שלו. ובנוסף, אם יתנו את ההנחה, משמעותה שאנו נותנים 14% פחות מס למדינה ומשלמים את הכסף הזה לחברה פרטית. את ההפחתה במס, תושבי מדינת ישראל יצטרכו להשלים ממקור אחר (למשל מס הבלו יעלה)
אחד | 06.01.16
10.
כנסו - חשוב!
באופן כללי וללא קשר למוצר הספציפי שנסקר בכתבה , יבואני ויצרני רכב שונים אוסרים על שימוש במוצר שמתחבר לממשק ה-OBD של הרכב ומזהירים מפני מוצרים שלא נבדקו ואושרו ע"י היצרנים כדי להבטיח שהרכב לא יהיה חשוף לתקלות ובמקרה הגרוע לחבלה (והמבין יבין). ממליץ לברר עם יבואן הרכב כל חיבור של מוצר חיצוני.
המבין | 06.01.16
6.
עכשיו גם הנהג יהפוך לשוטר שיקנוס את עצמו
דילמות חדשות לנהג, האם הפתעה שצצה בכביש מצדיקה עצירת פתאום ( או סטייה מהירה מנתיב), ואת הקנס שחברת הביטוח תטיל עליו. הציבור צריך לחשוב היטב, האם אנחנו באמת מוכנים, שכל עבירה הכי פעוטה, תדווח למשטרה. וכמובן לקבל קנסות ונקודות בהתאם. ברור הרי, שקופסה כזו אולי מתחילה תחת הכותרת של הנחה בביטוח, אבל ברור שמטרתה הפוכה. המטרה האמיתית היא ייקור של הביטוח, כי אין אף אחד שנוהג מושלם. וגם "אח גדול" - שוטר צמוד, שיקנוס אתכם באופן יומיומי.
עוד פגיעה בפרטיות | 06.01.16
1.
הכותרת מטעה ובגדול.
אין ולא שמץ של צופר לאיתוראין בהצעת החוק העומדת על הפרק. איתוראן השקיע מאמצים וכנראה גם הרבה כסף בתו-תקן הישראלי. יזיזו המתחירם את הב...ם שלהם ויעמידו את המכשור שלהם למבחן תו התקן דומה עם כל הכרוך בכך (זמן ,כסף איכות ועוד). אישור הצעת החוק עשוייה לחסוך מאות שקלים לנהגים נורמטיביים ושומרי חוק. ויש רבים כאלה שיכלו לחסוך אלפי שקלים מיום שקבלו רישיון נהיגה. האוצר ופקידיו מונעים ממטרות אחרות והאזרח לא ממש עומד בראש סדר העדיפויות שלהם. ולמי שתוהה התגובה לא ממומנת על-ידי איתוראן ולא נעליים.
אבו-4 | 06.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת