אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההכנסות בקניון יורדות אבל דמי הניהול עולים

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
בין הפטיש לסדן
שוק הקניונים בישראל הוא למעשה דואופול (עם עוד כמה שחקני משנה). הסוחרים גם מוגבלים באפשרויות שלהם מחוץ לקניונים (סגירת רחובות מסחר ראשיים לצורך עבודות, חודשי הקיץ הנעשים חמים משנה לשנה, פעילות סחטנית של משפחות פשע). על כן הקניונים יכולים להרשות לעצמם להעלות מחירים באופן כמעט בלתי מוגבל. מאחר ומסתמן ש-2016 תהיה שנת האטה בתחום הנדל"ן ועליה בהוצאות האשראי (ריבית), קרוב לוודאי שהדואופול ישלים הכנסות בדרך המוכרת והנוחה - העלאה נוספת של דמי השכירות והניהול. מצד שני, היכולת של הסוחרים להעלות את המחירים לצרכן מוגבלת. מעמד הביניים נסחט עד תום על ידי מיסוי, נדל"ן, מחירי המזון, תחבורה ושירותי חינוך ובריאות משלימים וההכנסה הפנויה לביגוד והלבשה הולכת ופוחתת. צרכנים רבים פונים לערוצי קניה בחו"ל (נקסט, אליבבא) ויש גם התעוררות של שוק יד שניה אשר מאריך משמעותית את תוחלת החיים של פריטי לבוש (וכתוצאה מכך מקטין את הביקוש לפריטים חדשים). על כן, סביר להניח שקמעונאי האופנה בישראל לא ירוו נחת ב-2016.
אזרח | 06.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת