אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל יבואנית טויוטה: "הכלכלה חסינה. השוק יכול להגיע גם ל-300 אלף מכוניות"

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הרכב הזה ממחיש את העדר הישראלי יותר מהכל
טויוטה אייגו תוכננה במשותף עם פיג'ו וסיטרואן והיא יוצאת מאותו המפעל שממנו יוצאות פיג'ו 108 וסיטרואן C1. בשלושת הרכבים מדובר באותה שלדה, אותם מכלולים, אותו המנוע (1.0) ואותן תיבות הילוכים, הדבר היחיד ששונה זה הסמל מקדימה וקצת עיצוב חיצוני. אז נשאלת השאלה, אם זה אותו האוטו בדיוק, למה לי לקנות טויוטה ובעוד כמה אלפי שקלים לעומת האחיות התאומות?? "כי זו טויוטה!" אבל מסבירים לך שזה אותו האוטו כמו פיג'ו וסיטוראן - "לאאאאא, הצרפתיות לא אמינות...." אבל אומרים לך שהמנוע ותיבת ההילוכים זהים! - "לא! רק טויוטה!". בכל מדינה אחרת, רק יבואן אידיוט היה מייבא את אותו האוטו ועוד מוכר יקר יותר מהאחיות התאומות, אבל לא במדינת ישראל בה העד קונה ע"פ שמועות וסטיגמות שבקושי היו נכונות גם לפני 30 שנה, במדינת ישראל תמכור טויוטה אייגו ב - 7000 ש"ח יותר מסיטרואן C1 והעדר יקנה.
ישראלי | 30.01.16
2.
טויוטה
אף פעם לא התיימרה להיות מקום ראשון אלה בחמישייה הראשונה בעיקר עם מכירה לשוק הפרטי 10-12% לשוק המוסדי ,היום טויוטה נמצאת במקום השלישי אבל 50% ממכירותיה למוסדיים (ליסינג וכ"ו) בשיטת מכירה זו טויוטה מזמן יכלה להיות במקום הראשון ולמרות כל זאת היא לא . ההשלכות על המותג להערכתי יהיו חמורות בייחוד בשל אובדן ערך הרכבים במסחר חב' הליסינג .
אהוד | 06.01.16
1.
ריבית אפס
זה כל "החוסן" של שוק הרכב החדש בישראל. מעבר לזה שאפשר לקנות מכונית חדשה עם הון עצמי אפסי ובתשלומים חודשיים נמוכים, יש את תחושת העושר של בעלי דירות בישראל (גם נתון התלוי בריבית האפסית) והרבה כסף שזרם לשכבה של ספסרי נדל"ן (כנ"ל). עליה בריבית או רעידה בשוק הנדל"ן תוביל גם לפגיעה בשוק המכוניות החדשות.
נהגוס | 06.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת