4. אין לקרוס מלירדים - עם עשרות מליונים זה כישלון כדי להקים קווי יצור רוחיים צריך להשקיע מלירדים בקוי יצור ועוד מלירדים בשיווק ומוניטין למיזם אין סיכוי להתחרות עם ענקים בעלי מוניטין ענף הרכב עובר קונסילידציה . לילי | 07.01.16 (ל"ת)
3. חברת סטארט-אפ ?! למה נופלים שוב לבור כמו בטר פלייס ?! חברה לייצור כלי רכב איננה חברת סטארט אפ ! ייצור ושיווק כלי רכב היא עסק מסורתי, כל היצרנים בעולם (למעט טסלה ...) פועלים באותה השיטה וזו הדרך. רכב הוא מוצר תעשייתי בעל חיי מדף ארוכים יחסית, בניגוד למוצרי הייטק. חברות סטארט אפ עוסקות בפיתוח טכנולוגיות או מוצרים חדשים המציגים תפיסת עולם חדשה, קורוס מייצרת כלי רכב ויצרנים רבים עשו ועושים את זה כבר למעלה ממאה שנים. תתחילו להתמקד בייצור ושיווק ברחבי העולם ותפסיקו להתנשא ... אגב, הווטו של מר עופר על שיווק רכבי קורוס בישראל לא מובן, בניגוד לבטר פלייס, זה דווקא יכול להצליח כאן. דודי | 07.01.16 (ל"ת)
2. הכל התחיל בכיל ,"מצבור זהב" של הציבור שנשרף ע"י טייקון שקיבל אותו ב"נזיד עדשים" . אהוד | 06.01.16 (ל"ת)
1. כמה תיקונים קנון איננה חברה בת של החברה לישראל. מניותיה חולקו כדיבידנד בעין. קורוס איננה קשורה לחברה לישראל. התשלום שהועבר לקנון הוא במסגרת הסכם ותמורתו משולמת בנכס אחר. משקיע | 06.01.16 (ל"ת)
מנכ"ל יצרנית הרכב קורוס הישראלית-סינית התפטר לאחר חצי שנה בתפקיד
4 תגובות לכתיבת תגובה